Taas yksi SSRI-tapaus muiden jatkoksi.
SSRI-lääkkeiden syönti on jo yleisin tekijä tietyn tyyppisissä henkirikoksissa. No eipä ihme, kun niitä niin surutta "määrätään".
Sano ei tunteiden tappajalle, käveleviä ihmishirviöitä tuottaville pillereille, sekä niitä syöville ihmisille!
Ulvilan SSRI-surmaaja
10
269
Vastaukset
- syy-seuraus-yhteydet
Totta kai mielenterveysongelmat ja lääkitys korreloivat eli kansanomaisesti ilmaistuna "kulkevat käsikkäin". Lisääkö lääkitys oikeasti väkivaltaisuutta? Luulisin, että joskus lääkitys toimii yksipuolisesti niin, että lääkitys poistaa energian puutteen, mutta jättää silti pahan olon.
Kuitenkin muistan lukeneeni tutkimuksesta, jossa osoitettiin, että SSRI-lääkitys itseasiassa muuttaa persoonallisuutta vähemmän aggressiivisemmaksi:
"There was a significant decrease in Neuroticism and Anger-Hostility, and a significant increase in Extraversion and Gregariousness following antidepressant treatment. Although changes in neuroticism and extraversion were significantly correlated with change in depression severity, Anger-Hostility and Gregariousness personality scores were not."
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6TBV-3X7MBV1-4&_user=10&_rdoc=1&_fmt=&_orig=search&_sort=d&_docanchor=...
Tässä tutkimuksessa lääkittävien "Anger-Hostility" (eli suuttuneisuus ja vihamielisyys) siis väheni lääkityksen johdosta. Se teki myös lääkittävistä laumahenkisempiä (gregariousness).
Eihän toisaalta niinkään sanota, että vankilat tekisivät ihmisistä rikollisia. Kas kun vankiloihin sattumoisin valikoituu rikollisia! Sama voi pädetä tähän SSRI-lääkkeiden väkivaltaisuuteenkin. Väkivaltaisuuteen taipuvaisia ihmisiä lääkitään eikä niin, että lääkitys aiheuttaisi väkivaltaisuutta. Tässä saattaa nyt olla syy-seuraus-yhteydet jollakin sekaisin. Hyvä analogia on myös sairaalat: sairaaloissa ihmiset ovat paljon sairaampia kuin niiden ulkopuolla. Tarkoittaako tämä sitä, että sairaalat eivät paranna ihmisten terveyttä?- Ansaitsee tunnustust
Niin, ehkä nämä kaikki SSRI-surmat ja -joukkosurmat olisi tehty ilmankin SSRI-lääkkeitä!
Vallankumouksellinen teoria!
No sitä tämä ei selitä, miksi näissä tietyn tyyppisissä surmissa ja varsinkin joukkosurmissa ovat tekijät järjestään SSRI-lääkityksessä... Noh, pieni kauneusvirhe muuten tosi hyvään teoriaan! - oma elämä
Noiden mielialalääkkeiden käyttö maassamme on kovin yleistä. Söin niitä vuosia masenuksen takia ja oli vaikka minkälaisia tuntemuksia. Vihan tunne oli ihan tavallinen. Samoja tuntemuksia tulee unilääkkeistä. Alkoholi näiden kanssa on se tappava yhdistelmä. Ne varastivat elämästäni 5 vuotta, en oikein muista siitä ajasta mitään.
Lopulta lopetin niiden syönnin ja voi sitä vieroitusoireiden määrää. Siihen meni varmaan 2 vuotta, ennenkuin siitä kierteestä selvisi. Vaihtuvasta lääkärikunasta ei ollut mitään apua siihen asiaan. Päin vastoin, eivät olisi halunneet lopetaa lääkkeitä.
Eli varokaa niitä pillereitä, jos ei ole aivan pakko. Työpaikan menetykset ja muut harmit kuuluvat elämään.Vaikeuksia pitää pysyä sietämään. Pilereitä tuputetaan liian herkästi. - sairaus.
Ansaitsee tunnustust kirjoitti:
Niin, ehkä nämä kaikki SSRI-surmat ja -joukkosurmat olisi tehty ilmankin SSRI-lääkkeitä!
Vallankumouksellinen teoria!
No sitä tämä ei selitä, miksi näissä tietyn tyyppisissä surmissa ja varsinkin joukkosurmissa ovat tekijät järjestään SSRI-lääkityksessä... Noh, pieni kauneusvirhe muuten tosi hyvään teoriaan!Sinulla on paha vainoharha. Murhasiko Hitler 6 miljioonaa juutalaista SSRI-lääkityksessä? Entä Stalin, SSRI-tappajako? Mitä SSRI:tä söivät Isontalon Antti ja Rannanjärvi veritekojensa edellä?
- Suosittelen!
oma elämä kirjoitti:
Noiden mielialalääkkeiden käyttö maassamme on kovin yleistä. Söin niitä vuosia masenuksen takia ja oli vaikka minkälaisia tuntemuksia. Vihan tunne oli ihan tavallinen. Samoja tuntemuksia tulee unilääkkeistä. Alkoholi näiden kanssa on se tappava yhdistelmä. Ne varastivat elämästäni 5 vuotta, en oikein muista siitä ajasta mitään.
Lopulta lopetin niiden syönnin ja voi sitä vieroitusoireiden määrää. Siihen meni varmaan 2 vuotta, ennenkuin siitä kierteestä selvisi. Vaihtuvasta lääkärikunasta ei ollut mitään apua siihen asiaan. Päin vastoin, eivät olisi halunneet lopetaa lääkkeitä.
Eli varokaa niitä pillereitä, jos ei ole aivan pakko. Työpaikan menetykset ja muut harmit kuuluvat elämään.Vaikeuksia pitää pysyä sietämään. Pilereitä tuputetaan liian herkästi.Minä kärsin vaikeasta masennuksesta, joka vei kaiken elinvoimani. Kiitos Zoloftin, olen saanut elämääni mielekkyyden takaisin ja olen piristynyt valtavasti. Voi sanoa, että SSRI-lääke pelasti minut itsemurhalta. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt, vaikka olen samalla nauttinut alkoholiakin.
- Tulev uhreille vinkk
Suosittelen! kirjoitti:
Minä kärsin vaikeasta masennuksesta, joka vei kaiken elinvoimani. Kiitos Zoloftin, olen saanut elämääni mielekkyyden takaisin ja olen piristynyt valtavasti. Voi sanoa, että SSRI-lääke pelasti minut itsemurhalta. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt, vaikka olen samalla nauttinut alkoholiakin.
Itse en ole enää missään tekemisissä noita SSRI-pillereitä popsivien kanssa. Sen verran olen sivusta seurannut näiden puuhasteluja.
Täysin normaalit perheenäidit alkavat ravaamaan vieraissa, jättävät perheensä, lapset isälle tai huostaanottoon jne. Näitä tapauksia tiedän paljon. - Hylkää heti
Suosittelen! kirjoitti:
Minä kärsin vaikeasta masennuksesta, joka vei kaiken elinvoimani. Kiitos Zoloftin, olen saanut elämääni mielekkyyden takaisin ja olen piristynyt valtavasti. Voi sanoa, että SSRI-lääke pelasti minut itsemurhalta. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt, vaikka olen samalla nauttinut alkoholiakin.
Pahinta on, etteivät ne a) usein edes tunnista, millaisiksi ovat muuttuneet B) eivät välitä siitä, millaisia ovat. Täydellinen moraalittomuus ja alhainen eettisyys on SSRI-zombeille tyypillistä. Valheita tulee liukuhihnalta. Empatia ja syyllisyyden tunne, oli teko mikä hyvänsä, poistuu viemäriin.
Kaikille parasta on, kun näihin katkaisee välit saman tien. Valehdelkoot ja pettäkööt sitten muiden kanssa, eivätpä joudu entiset sukulaiset tai ystävät kärsimään. - Suosittelen!
Hylkää heti kirjoitti:
Pahinta on, etteivät ne a) usein edes tunnista, millaisiksi ovat muuttuneet B) eivät välitä siitä, millaisia ovat. Täydellinen moraalittomuus ja alhainen eettisyys on SSRI-zombeille tyypillistä. Valheita tulee liukuhihnalta. Empatia ja syyllisyyden tunne, oli teko mikä hyvänsä, poistuu viemäriin.
Kaikille parasta on, kun näihin katkaisee välit saman tien. Valehdelkoot ja pettäkööt sitten muiden kanssa, eivätpä joudu entiset sukulaiset tai ystävät kärsimään.Minä olen korkeamoraalinen ja syvästi uskovainen ihminen, joka en koskaan ole vahingoittanut ketään. Elän pyhässä avioliitossa yhden heteronaisen kanssa. Toimin seurakunnassani sielunhoitajana ja tukihenkilönä kärsiville ihmisille, joten minua pidetään poikkeuksellisen empaattisena. Loukkaat minua syvästi noilla jutuillasi. Suosittelen sinuakin ottamaan SSRI-lääkityksesi, jotta voit taas elää normaalia elämää.
- itsesuojeluvaisto
Suosittelen! kirjoitti:
Minä olen korkeamoraalinen ja syvästi uskovainen ihminen, joka en koskaan ole vahingoittanut ketään. Elän pyhässä avioliitossa yhden heteronaisen kanssa. Toimin seurakunnassani sielunhoitajana ja tukihenkilönä kärsiville ihmisille, joten minua pidetään poikkeuksellisen empaattisena. Loukkaat minua syvästi noilla jutuillasi. Suosittelen sinuakin ottamaan SSRI-lääkityksesi, jotta voit taas elää normaalia elämää.
jotta voin tunnistaa SSRI-käyttäjän, koska en halua olla niiden kanssa missään tekemisissä.
- onko mitää perää
Saanut tietää varmaksi, että kyseinen nainen käytti tätänlaatuista lääkitystä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101310414310_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903416Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3443000Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2451421Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791027
- 741020
- 117980
- 72944