Haka-kirppis Hyvinkää

uusi asiakas

Kertokaa millainen paikka se on. Onko tarpeeksi tilaa liikkua käytävillä ja onko pöydät täynnä? Onko viikkovuokra sama kuin Viirinkirppiksellä?

26

3461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyn siellä nyt

Otin standin heti alusta ja kauppa näyttää käyneen. Ikinä ennen en ole myynyt Hyvinkäällä, vaan paikkakunnilla, joilla on kirppisperinteet ja ihmisiä käy paljon. Pöytävuokra oli 35 euroa viikko, nyt näyttää olevan 37, taisi olla joku tarjous, en sitä siten mieltänyt, liikaa se on.

Positiivista arkinen aukioloaika klo 19.00 saakka, ehtii muualla työssäkäyvä siistimään pöytää vaikka päivittäin, jos tahtoo. Ja ihmisiä näytti olevan rutkasti ihan tavallisena arkipäivänäkin eilen kello 18 maissa, kun kävin.

Tila on siitä hyvä, että on vanha liikehuoneisto, siisti ja valoisa. Käytävillä riittävästi tilaa edellyttäen tietenkin, että lastenvaunuja ei pistetä poikittain tai kokoonnuta isolla porukalla katsomaan lapsenlapsen nakukuvia käytävälle. Saa nähdä, miten kirppis jatkaa, Hyvinkäällä ei oikein ole kirppikset menestyneet. Se tehdastiloissa toimiva on kauhistus, siivoton paikka.

Uutta tavaraa paljon, sillä täytetään tyhjää tilaa siellä, missä ei ole kirppispöytiä. Mutta puoltanee paikkaansa, näyttäisi aika oudolta, jos osa isosta tilasta olisi ihan tyhjänä.

• ei hyvä se sotku

Kovasti kävijöitä, hyvä asia. Mutta miksi ihmiset sotkevat niin kauheasti pöytiä?

• huonot tavat
        ei hyvä se sotku kirjoitti:

Kovasti kävijöitä, hyvä asia. Mutta miksi ihmiset sotkevat niin kauheasti pöytiä?

Se on luonteenpiirre ihmisissä. Heidän (sotkijat) kotinsa on myös sellainen. Ei viitsitä laittaa kauniisti takaisin, vaan heitetään lattialle tai laitetaan myttyyn pöydän keskelle. EI OLE OMAA.

• ei hyvä se sotku
        huonot tavat kirjoitti:

Se on luonteenpiirre ihmisissä. Heidän (sotkijat) kotinsa on myös sellainen. Ei viitsitä laittaa kauniisti takaisin, vaan heitetään lattialle tai laitetaan myttyyn pöydän keskelle. EI OLE OMAA.

Ei se niin mene. Itse olen kotona huithapeli, sillä eihän se ketään vaivaa, jos omiani sotken. Sen sijaan esimerkiksi kirpputorilla ajattelen, että pöydänpitäjä on vieras ja pyrin kunnioittamaan hänen tavaroitaan.

Arvelen, että pahimmat sotkijat ovat niitä, jotka ovat hirveitä nipoja kotioiloissa ja kyttäävät myös toisia.

• HakaOk?

voisko joku, jolla on ollut pöytä ko kirppiksellä, kertoa tarkemmin esim myynnin tilityksestä, saako minkälaisen listauksen, onko tarkkakin?

• Valittaja

Kävin tutustumassa kirppikseen.Iso,siisti niinkuin pitääkin uuden olla.Kaksi kassaa hyvä.MUTTA.Pöydät tasossa kohtalaisen ok.MUTTA,MUTTA.Vaaterekki naurettavan lyhyt.Jos,meidän eukko panee siihen pari talvipalttoota ja muutamat meikäläisen sarkahousut niin rekkihän on täynnä.37 euroo viikko.Eipä paljon tartte miettiä heitänkö lumput roskiin vai vuokraanko pöydän.37 euroo viikko.Saa myydä helkutisti lumppuja ja vielä muutaman arabian astian saadakseen pöytämaksun ja bensarahat ja pitäisihän vielä ehkä saada vähän vaivanpalkkaakin.

• suolarahat

Vuokrat alkavat olla jo pilvissä. Kyllä saa myydä todella paljon että saa edes vuokrarahat meksettua, saati saada omista tavaroista vuokran jälkeen suolarahoja. Hakakirppis nostaa samaan kuin Viirinkirppiksellä 39 e.

• Myyn siellä nyt

Kyllä minuakin on harmittanut se rekki. Lyhyt on. Tila on niin hiivatin iso, että olisi mahdollistanut vaikkapa 20 senttiä pitemmät rekit ja silti tuloa jäisi kirppiksenpitäjälle riittämiin. Onhan siellä tyhjiä pöytiä edelleen.

Yhtä kaikki: otin vajaan viikon tilityksen ja olin tyytyväinen. Yksittäisiä myyntitapahtumia oli noin 100 kpl.

Ihmisiä käym, se on kaiken lähtökohta. On mennyt nimenomaan vaatetavaraa mukavasti.

• s

varmaan samat pitäjät kuin klaukkalassa..kauheet hinnat pöydissä..haloo ihmiset karttaa isoja hintoja..37e on liikaa..eikä ole mitään takuuta saako takas edes sitä--..uutta roinaa enempi kun uutta..mikä kirppis se sellainen on? kallista roinaa..oli pettymys ..kyllä mä isonkoon vaatteista voin maksaa enempi (= mut ylihinnoitetusita..

• Myyn siellä nyt

Kuten totesin edellisessä viestissä, niin kauppa käy kyllä, kun hin´noittelu on oikea. Eikä kannata viedä sinne riepua va pitää sitä samaa kymmentä euroa hintana koko ajan. Ellei mene kymmenellä, pudotetaan pari euroa, ellei sittenkään, niin lisää.

Ihmiset ei osaa käydä kirppiskauppaa.

Kyllä minunkin mielestäni 37 on suolainen hinta, mutta paikka on parempi kuin esimerkiksi Järvenpään Eurosetissa. Siellä vasta huonot tangot on. Pöydän päällä ja puinen nelikulmainen. Ei alkuunkaan sopiva vaatemyyntiin.

• Myyn siellä nyt
        Myyn siellä nyt kirjoitti:

Kuten totesin edellisessä viestissä, niin kauppa käy kyllä, kun hin´noittelu on oikea. Eikä kannata viedä sinne riepua va pitää sitä samaa kymmentä euroa hintana koko ajan. Ellei mene kymmenellä, pudotetaan pari euroa, ellei sittenkään, niin lisää.

Ihmiset ei osaa käydä kirppiskauppaa.

Kyllä minunkin mielestäni 37 on suolainen hinta, mutta paikka on parempi kuin esimerkiksi Järvenpään Eurosetissa. Siellä vasta huonot tangot on. Pöydän päällä ja puinen nelikulmainen. Ei alkuunkaan sopiva vaatemyyntiin.

Pakko kehaista vielä kerran. Nettona lähes viisisataa kahdelta viikolta on mielestäni hyvä tulos. Enimmäkseen vanhoja vaatteita.

Perustuu siihen, että siellä kävi tosi paljon ihmisiä ja hinnoittelu oli oikea. Yksittäisiä myyntitapahtumia oli noin 250.

Suosittelen muillekin myyntipaikkana.

• kissulainen

Mielestäni pöytien hinnat ovat täysin ok ja kohdallaan.Miten te valittajat luulette että tälläisiä palveluita voidaan teille tarjota ja ylläpitää omakustanne hintaan.Vartiointi maksaa , palkat yms yms.Olisitte kiitollisia kun jotkut vielä jaksavat yrittää.Ihmisillä siis myyjillä on hämärtynyt kirpputorin syvin olemus eli myy mahdollisimman paljon ja halvalla niin silloin homma toimii kaikille osapuolille.Nyt marinat pois ja iloisesti kirppariostoksille.

• Hakala on ok
        kissulainen kirjoitti:

Mielestäni pöytien hinnat ovat täysin ok ja kohdallaan.Miten te valittajat luulette että tälläisiä palveluita voidaan teille tarjota ja ylläpitää omakustanne hintaan.Vartiointi maksaa , palkat yms yms.Olisitte kiitollisia kun jotkut vielä jaksavat yrittää.Ihmisillä siis myyjillä on hämärtynyt kirpputorin syvin olemus eli myy mahdollisimman paljon ja halvalla niin silloin homma toimii kaikille osapuolille.Nyt marinat pois ja iloisesti kirppariostoksille.

Ja väännän vielä rautalangasta. ei se pöydän hinta, vaan se, mitä saa myydyksi. Mitä siis jää viivan alle.

Kuka haluaisi maksaa pöydästä 20 ja todeta, että vain 10 tavaraa meni kaupaksi eikä niistä jäänyt käteen kuin muutama kymppi.

Semmoisella hiljaisella hautausmaalla en ainakaan minä myy.

• hyvin kävi kauppa
        Hakala on ok kirjoitti:

Ja väännän vielä rautalangasta. ei se pöydän hinta, vaan se, mitä saa myydyksi. Mitä siis jää viivan alle.

Kuka haluaisi maksaa pöydästä 20 ja todeta, että vain 10 tavaraa meni kaupaksi eikä niistä jäänyt käteen kuin muutama kymppi.

Semmoisella hiljaisella hautausmaalla en ainakaan minä myy.

Enkä minä.

• s

ei tasan mene niin hyvin kaupaksi epäilen suuresti!ainakaan vaaatteet mene..surkee se hakakirppis!huonoo tavaraa ja jos onkin parempaa niin hintakin kauhee!trokarien pöytii täynnä..no katotaan kun otan pöydän sieltä meneekö kaupaksi..epäilen ..ja huono homma ei saa lappuja talteen ne jää tavaroihin..klaukkalan kirpputorin pitäjällä tuli paskaa haukattua..kohta 40e vko..

• Myyn siellä nyt

Älä nyt ole katkera, jos sinulla ei kauppa käynyt. Olen myynyt parikymmentä vuotta kirppiksillä ja tiedän, miten tavara saadaan kaupaksi.

Minulla oli suurin osa vaatteita eli pidän tuota vajaata viittäsataa hyvänä tuloksena. Kun sen jakaa myyntitapahtumien määrällä, niin eihän siitä paljoa tuotteen hinnaksi tule, mutta tarkoitus olikin päästä tavarasta eroon.

Yksi tuote maksoi 20 euroa, aivan uusi asu, jossa oli ylä- ja alaosa ja hintalaput tallella, oli uutena maksanut n. 200 euroa. Kaikki muu paljon paljon vähempi, halvin tuote 10 senttiä. Meni kaupaksi nuorten vaate sekä aikuisten, miesten eritoten, mutta ukko ei kovin montaa kudetta tai kenkää antanut myyntiin. Myyn toistenkin.

Mitä itse olen katsonut niin ei siellä mitään kovin ihmeellistä tavaraa ollut myynnissä, siitä olen samaa mieltä. Muualta kuin Hyvinkäältä löytää paremmin ostettavaa. Mutta myyntipaikkana oli tosi positiivinen yllätys, toivottavasti on esimerkiksi vuosen päästä edelleen yhtä vilkas.

• Sunnuntaikävelijä
        Myyn siellä nyt kirjoitti:

Älä nyt ole katkera, jos sinulla ei kauppa käynyt. Olen myynyt parikymmentä vuotta kirppiksillä ja tiedän, miten tavara saadaan kaupaksi.

Minulla oli suurin osa vaatteita eli pidän tuota vajaata viittäsataa hyvänä tuloksena. Kun sen jakaa myyntitapahtumien määrällä, niin eihän siitä paljoa tuotteen hinnaksi tule, mutta tarkoitus olikin päästä tavarasta eroon.

Yksi tuote maksoi 20 euroa, aivan uusi asu, jossa oli ylä- ja alaosa ja hintalaput tallella, oli uutena maksanut n. 200 euroa. Kaikki muu paljon paljon vähempi, halvin tuote 10 senttiä. Meni kaupaksi nuorten vaate sekä aikuisten, miesten eritoten, mutta ukko ei kovin montaa kudetta tai kenkää antanut myyntiin. Myyn toistenkin.

Mitä itse olen katsonut niin ei siellä mitään kovin ihmeellistä tavaraa ollut myynnissä, siitä olen samaa mieltä. Muualta kuin Hyvinkäältä löytää paremmin ostettavaa. Mutta myyntipaikkana oli tosi positiivinen yllätys, toivottavasti on esimerkiksi vuosen päästä edelleen yhtä vilkas.

Kävelin eilen kirppikselle ja aika paljon oli ihmisiä heti aamukymmeneltä. Pöydät täynnä. Tavara ei kovin kummoista ja hintapyynnöt ihan poskettomia, jos oli parempaa.

Ihmisiä kyllä sitäpaljon, että uskon hyvän tavaran käyvän kaupaksi, jos hinnat ovat kohdallaan.

• klaukkas
        Sunnuntaikävelijä kirjoitti:

Kävelin eilen kirppikselle ja aika paljon oli ihmisiä heti aamukymmeneltä. Pöydät täynnä. Tavara ei kovin kummoista ja hintapyynnöt ihan poskettomia, jos oli parempaa.

Ihmisiä kyllä sitäpaljon, että uskon hyvän tavaran käyvän kaupaksi, jos hinnat ovat kohdallaan.

Tulee kirppisyrittäjä miljonääriksi vuodessa ,ainakin jos katsoo millä eletään ja mennään

Voiko ylmielisempää asennetta yrittäjältä löytyä ?

Aivan sikakallis vuokra ja trokareita täynnä

hakakirppis ja viirin kirppis klaukkala

• P
        klaukkas kirjoitti:

Tulee kirppisyrittäjä miljonääriksi vuodessa ,ainakin jos katsoo millä eletään ja mennään

sitte kun kallis pöytävuokra niin ihmiset repii kovempii hintoja xD HAKAKIRPPIS SURKEIN MIS KÄYNY....MITÄ VAAN KATTOO NIIN VÄHINTÄÄN 5E ....NOH PITÄÄPÄ JOSKUS OTTAA PÖYTÄ SIELTÄ JA KATTOO ((= MULLA OLLU PIENTÄ ROJUA 10-20CNT...NYT TROKAREITA PALJON LIIKKEELLÄ...JA PÖYDÄN SOTKIJOITA VARSINKIN...JA VARKAITA!

• menettelee Haka
        P kirjoitti:

sitte kun kallis pöytävuokra niin ihmiset repii kovempii hintoja xD HAKAKIRPPIS SURKEIN MIS KÄYNY....MITÄ VAAN KATTOO NIIN VÄHINTÄÄN 5E ....NOH PITÄÄPÄ JOSKUS OTTAA PÖYTÄ SIELTÄ JA KATTOO ((= MULLA OLLU PIENTÄ ROJUA 10-20CNT...NYT TROKAREITA PALJON LIIKKEELLÄ...JA PÖYDÄN SOTKIJOITA VARSINKIN...JA VARKAITA!

Olen sitä mieltä, että jos on ainoastaan edellisessä viestissä mainittua pientä rojua myytävänä, ei sitä kannata myydä. Toki joukossa voi olla 10-20 sentin tavaroita, esimerkiksi vanhoja lehtiä. Niistä ei enempää kannata pyytääkään.

Ostin eilen 5 eurolla hyvin istuvan jakun Haka-kirppikseltä, pesin sen ja pistin tänään työhön päälleni. Tavara ei ole luksusta, mutta kun katsoo tarkkaan, voi joskus tehdä löytöjä.

Mukavasti matkan varressa, kun tekee keskustasta sunnuntaikävelylenkin.

Tilat on siistit. Uuden roinan kauppiaat kirpputoreilla on tietenkin tarpeettomia, mutta niissä on yksi etu: maksavat jatkuvasti vuokraa ja kirppis pysyy pystyssä. Onneksi ovat siellä sivuilla eivätkä pahemmin ole valloittaneet oikeita myyntipöytiä.

• hakakirppis jees !!

älä hei ota sieltä pöytää ku noin negatiivinen asenne,heitä lumppus roskiin, ehkä niin parempi !!!!
        on kai ne kulutkin jollain saatava yrittäjänki maksettua !!lisäksi nykypäivän torit ovat kirppu/markkina toreja joten myös uuttakin tavaraa riittää ! ei ole hei pakko käydä !!!!!!!!!!

• ihme narisijoita
        klaukkas kirjoitti:

Kokeile itse yrittämistä niin huomaat että ei siinä miljonääriksi tulla,oli ala sitten melkein mikä tahansa !!! Ihme valittajien mekka toi Hyvinkää !!Olis teille ´villatehtaan sontakirppis riittänyt !!!!!!

• Haka menettelee
        ihme narisijoita kirjoitti:

Kokeile itse yrittämistä niin huomaat että ei siinä miljonääriksi tulla,oli ala sitten melkein mikä tahansa !!! Ihme valittajien mekka toi Hyvinkää !!Olis teille ´villatehtaan sontakirppis riittänyt !!!!!!

Hyvä ilmaus toi villatehtaan sontakirppis. Sitä se todella on. En ymmärrä, miten joku viitsii ottaa myyntipaikan noin sottaiselta kirppikseltä.

• rikastua
        klaukkas kirjoitti:

Jos on tuota mieltä suosittelen et pistät heti itse kirppiksen pystyyn ja alat kauhoo rahaa. Kuule, ihan itestään raha juoksee taskuun, ei tarvii thdä siis juuri mitään.... HALOO.

• S

KYLLÄ MÄ SANON ETTÄ KUMMATKIN HYVINKÄÄN KIRPPUTORIT SONTAKASOJA!!SUMEEN HINTASTA HAKASSA SIELLÄ OLE KUN KALLISTA ROJUA KALLIIMPAA KU KAUPASSA JOISSAKIN IHAN OK HINNAT...!MIKÄ SE SELLANEN KIRPPIS ON JOSSA SUURIN OSA UUTTA ROJUA???!!!NIINKU HAKASSAKIN!!SEKUNDA PASKAA SUURIN OSA!

• Åmpe

Olen myynyt menestyksellisesti sillä uudella eikä minulla ollut yhtään uutta roinaa.

Kirpputorien taso nyt on mitä on, mutta joukosta löytyy usein kunnollista tavaraakin, kun viitsii nähdä vaivaa. Haka on siisti, siellä viitsii katsella. Sinne toiseen roinaksassn tuskin enää menen.

Ihmettelen, kuka jatkuvasti hutaa täällä kirppispalstalla eikä ole alkeellistakaan tietoa yhdyssanoista. Taitaa olla yksi ja sama häirikkötyyppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe