Hyvä kahvinkeitin yksinasujalle

kahvistelija

Yksinasujana entisestä monivuotisesta keittimestä kannu sanoi poks eikä uusia enää siihen saa.
Eli uuden keittimen ostoon.

Keittimiä on moneen lähtöön.Lähinnä hakisin laadukasta,jolla kahvi maistuu kahville eikä ole kylmää.
Pystyykö kaikilla päälle litran keittimillä keittämään pieniä määriä kahvia eli 2 kuppia ilman että kahvi jää kylmäksi?Vaiko keitettävä esim 4 jolloin puolet kahveesta viemäriin.
Soveltuuko Moccamasteri esim. 2 kupin keittämiseen?

5

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqua cool

Edullinen, tekee kuumaa kahvia. Mittaan aina puhtaalla mukilla, 1 muki vettä, 1 mitta kahvia. Palvellut monta vuotta.

• ...

Itselläni on jo vuosia palvellut iso Braunin keitin, jolla keitän aika usein 3 kupillista, eikä ole kylmää. Moccamasterin kahvia olen saanut maistaa töissä, ja vaikka kuinka tarkkaan kahvi mitattaisiinkin, niin se on vilpittömästi PAHAA.
      Ostaisin jonkin suht pienen keittimen, Krups on hyvä merkki. Jos on tarve isommalle määrälle, hommaisin kunnon termoskannun, johon keittäisin yhden satsin valmiiksi. Näin teen meillä jos vieraita on kahvipöydässä yli 10.

• ................

Melitta sarjasta löytyy pieni kahvinkeitin. Itse en ole keitintä kokeillut, mutta löysin internetistä hyviä arvosteluja keittimestä, harkitsin sen ostamista mutta päädyin tavallisen keittimen sijaan hankkimaan latte-keittimen.

• igogle

Saksalaisella Cloer:illa on uusi pieni kahvinkeitin 5990 ja 5981. Ostin jälkimmäisen ja tekee max 5 kuppia kerralla ja mahtuu pieneen tilaan. Suosittelen mutta näistä tyylikkäämpää 5990 mallia. www.cloer.fi/5990.htm Löytyy ainakin suomalaisesta www.24shop.fi:stä

• Sekajäte

Philipsin Cafe Duo on ihan eto peli - varsinkin pestävällä verkkosuodattimella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7893
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5627
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4891
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4863
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe