Hyvä kahvinkeitin yksinasujalle

kahvistelija

Yksinasujana entisestä monivuotisesta keittimestä kannu sanoi poks eikä uusia enää siihen saa.
Eli uuden keittimen ostoon.

Keittimiä on moneen lähtöön.Lähinnä hakisin laadukasta,jolla kahvi maistuu kahville eikä ole kylmää.
Pystyykö kaikilla päälle litran keittimillä keittämään pieniä määriä kahvia eli 2 kuppia ilman että kahvi jää kylmäksi?Vaiko keitettävä esim 4 jolloin puolet kahveesta viemäriin.
Soveltuuko Moccamasteri esim. 2 kupin keittämiseen?

5

2251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqua cool

      Edullinen, tekee kuumaa kahvia. Mittaan aina puhtaalla mukilla, 1 muki vettä, 1 mitta kahvia. Palvellut monta vuotta.

    • ...

      Itselläni on jo vuosia palvellut iso Braunin keitin, jolla keitän aika usein 3 kupillista, eikä ole kylmää. Moccamasterin kahvia olen saanut maistaa töissä, ja vaikka kuinka tarkkaan kahvi mitattaisiinkin, niin se on vilpittömästi PAHAA.
      Ostaisin jonkin suht pienen keittimen, Krups on hyvä merkki. Jos on tarve isommalle määrälle, hommaisin kunnon termoskannun, johon keittäisin yhden satsin valmiiksi. Näin teen meillä jos vieraita on kahvipöydässä yli 10.

      • ................

        Melitta sarjasta löytyy pieni kahvinkeitin. Itse en ole keitintä kokeillut, mutta löysin internetistä hyviä arvosteluja keittimestä, harkitsin sen ostamista mutta päädyin tavallisen keittimen sijaan hankkimaan latte-keittimen.


    • igogle

      Saksalaisella Cloer:illa on uusi pieni kahvinkeitin 5990 ja 5981. Ostin jälkimmäisen ja tekee max 5 kuppia kerralla ja mahtuu pieneen tilaan. Suosittelen mutta näistä tyylikkäämpää 5990 mallia. www.cloer.fi/5990.htm Löytyy ainakin suomalaisesta www.24shop.fi:stä

    • Sekajäte

      Philipsin Cafe Duo on ihan eto peli - varsinkin pestävällä verkkosuodattimella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe