Olen tässä lähivuosina oppinut pitämään teestä. Olen saanut välillä maistaa hienoja, hieman kalliimpia teelaatuja ystävilläni. Olen hyvin kiinnostunut oppimaan teekulttuurista enemmän - voisin juoda teetä joka päivä. Mutta, millaisesta teestä itse pidätte ja miten sen valmistatte? Entä miten nautitte sen. Toivoisin siis vinkkejä hienostuneeseen, hyvään teehen ja sen valmistukseen sekä nauttimiseen. Entä miten muuten oppisin arvostamaan ja arvostelemaan teelaatuja? Kertokaas vinkkejä aloittelijalle.
Paras tee ja kuinka sitä yleisesti valmistetaan?
2
665
Vastaukset
- Aloit.
Mitä minun kannattaisi hankkia? Rakastan yli kaiken sieviä teekannuja ja kuppeja, mistä näitä voisi ostaa?
- Jeps:
http://www.giftsoftheorient.co.uk/tea-set-quality-japanese-imari-style-blue-gold--flower-5-cups-with-lids-550-p.asp
Aitoa japanilaista mutta tehdasvalmisteista kuten hinnasta voit päätellä, itsellä tuo setti linkin liikkeestä tilattuna, toimituskulut jos oikein muistan 25€ joka tuntuu kalliille mutta teesetti oli pakattuna tosi hyvin tuo kuvassa näkyvä pakkaus isommassa laatikossa jossa pehmustetta vähintäin 10 cm jokapuolella, paketti tuli kotiovelle lähetin tuomana ei onneksi postin välityksellä joka olis ollut melkoinen riski helposti särkyvälle keramiikalle.
Setti on viimeisenpäälle siistiä ja hyvää työtä kauniita kuin mitkä tai itse pidän just tuollaisista, olen erittäin tyytyväinen settiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616