Eli kertokaas sopivaa ohjelmaa (ei isoja ratoja, juoksuleikkejä, ulkoleikkejä yms.) 13- vuotiaiden halloween juhliin! Meillä on jo jonkun verran kisoja kuten vaahtokarkkikisa, vessapaperimuumio, paras asu palkitaan, ja ohjelmana pantomiimi ja suolamurhaaja. Tarvitsisimme kuitenkin vielä paaaaaljon ohjelmaa koska juhlat kestävät 3 tuntia...
Ohjelmaa.. Ideoita ja vinkkejä!
7
2663
Vastaukset
- 14 wwee
mikä on suolamurhaaja? vinxvinx mäkin pidän halloween juhlat kaverini kanssa ja ois ihan saada uusia pelejä juhliin ,, jos juhliinne tulee poikia niin isolla porukallahan voisi pelata vaikka totuutta ja tehtävää.. tai venäläistä postia..( tehtävinä kävisi hyvin että esim. pussaa mielestäsi söpöintä poikaa tai jotain sen tapaista..)
- L&??
Suolamurhaajaa pelataan niin että laitetaan jokaiselle pelaajalle oma muki (esim. pahvinen) Ja sitten on tehty lappuja ja yhdestä on tullut murhaaja. kaikki menevät eri huoneeseen missä lasit ovat. Ja jokainen menee YKSIKERRALLAAN juomaan VÄHÄN omasta lasistaan. Kun on murhaajan vuoro,hänen ei tarvitse juoda vaan hän ottaa suolan ja kaataa suolaa valitsemaansa mukiin. Esim. Jenna on murhaaja. Jenna päättää kaataa Susannan lasiin suolaa. Kun susanna juo seuraavaksi lasistaan ja maistaa suolan hän menee takaisin huoneeseen missä muut ovat ja kaatuu "kuolleena maahan"... Kun kaikki ovat kuolleet paitsi kaksi ei ole vaikea arvata murhaajaa :)
- ihoö
Suolamurhaaja kuulosti kivalta:PP Mikä on vaahtokarkkikisa tai vessapaperimuumio??
- L&??
Ne on semmosii jännii... En itekkään osaa selittää mut kato meitä on kaks ja toi toinen L osaa niitä.. mää en! :)
- Halloweentyttö
Itsekkin pidän juhlat, ajattelin katsoa kauhuelokuvan parin kaverini kanssa. Viime vuonna pidimme piirrustuskilpailun ja kilpailun, jossa piti saada omena saavista pelkällä suulla=)
- Haamu <3
Moi! Tiedän, että olen myöhässä ideoideni suhteen, mutta laitanpa nyt jotain omakeksimiä juttujani, joita teimme viime vuonna...
Haamujalk-Jack (Eli teimme haamun, jolla oli jalat. Laitoimme sen sitten "vaikeaan" paikkaan. Että se olisi vaikeaa löytää. Se, kuka löysi sen ensimmäisenä sai palkinnon)
Muumiopallot (Eli olivat vain koristeita... Sählypalloja ja tennispalloja "muumioitiin" ne. Sitten laitettiin ne koriin.)
Muumiovauva (muumioitiin joku vanha nukkeni, ja laitettiin se arkkuun.... =) )
- ilkee ihmine
ite aattelin tehä sellasen mun kavereille et meen niitte kaa mettään ja sit kerron niil kauhutarinoi. Ja sitte mun iskä menee sellasen puun taakse tummissa vaatteissa seisomaan niin et se näkyy vähän ( on siis kuitenki pimeetä ) ja lopuks ku ollaa lähös ni sanon mun kavereil et mikä toi on? ihanku joku ihmine... ja muutamat kaverit on tosi pelokkaita ni varmaa lähtee juoksemaa pois :D hähähähää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4683577Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan232078Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1391987- 1071558
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481470Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361264Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661236En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841205Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631165Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar2091000