Tässä on niin hyvä tiivistys englanninkieliseltä sivulta että en rupea sitä kääntämään tai muuttamaan:
Killings in the Bible:
* directly by God: more than 399,933 people, not counting those instances where a number is not provided (like "the Flood", a city, an army, ...)
* indirectly (by God's command): more than 2,017,956 people, not counting 65 entire cities.
* by Satan: 10
The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust, unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser; a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal, pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously malevolent bully.
http://images.encyclopediadramatica.com/images/8/82/2008-03-17-seven-deadly-sins-of-religion.jpg
honestly, which one sounds nicer?
Saatana vs Jumala: kumpi on vähemmän paha?
M4n4
2
274
Vastaukset
- Aatteleppaite
Jospa meitä onkin kusetettu alusta asti?
- maan4
jep, jumalakin myöntää raamatussa että muita jumalia on mutta niitä ei saa palvoa. aika mustasukkaista. ja kristitythän ovat demonisoineet muut jumalat että niiden puoleen kääntymisen kynnys nousisi, vaikka olisikin ihan jees ja kiva jumalolento. ei kuten kristinuskon jumalhirviö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899