Koska sieltä Nuorgam'ista on melkoinen matka tänne Turkuun Raamattupiiriimme, niin jaan kanssasi seuraavan aiheen:
>>> Raamattupiirin aihe 14.10.2009 (Ehdottaja Tapsa)
OIKEAN JA VÄÄRÄN EROTTAMINEN TOISISTAAN ? (Luuk.16:10)
Luemme kyseisen jakeen Luukkaan evankeliumi:
16:10 ”Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen, ja joka vähimmässä on väärä, on paljossakin väärä.”
Jakeen sanat ’joka vähimmässä on’ viittaavat siihen, että Jumala on uskonut meille jokaiselle yksilöllisesti ja sopivasti erilaisia avuja, kykyjä, armoituksia ja mahdollisuuksia rikastua itse ja rikastuttaa lähimmäisiämme niillä hyvillä teoilla, joita Hän odottaa meidän ahkeroivan ja jotka ovat sopivasti sijoitettuja elämämme polun varrelle, kun sitä etenemme. Jakeesta käy ilmi myös se, että olemme hyvien tekojen harjoittamisesta, laiminlyönneistä ja pahoista teoistamme vastuussa Jumalalle. Room. 14:12 ”Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.”
Joskus oikean ja väärän erottaminen on hyvin vaikeaa. Tuntuu kuin selvää rajaa ei kerta kaikkiaan niiden välillä olisi, vaan niin kuin auringon laskiessa ja sen tulipallon vielä osittain pilkistäessä horisontissa ennen alas menoaan on auringon vastakkaisen taivaanrannan horisontissa jo lähes säkkipimeää! Samoin siirtyminen oikeasta väärään tapahtuu ikään kuin huomaamatta. Jumala laittaa sellaisia tilanteita ihan tarkoituksella eteemme nähdäkseen, millä tavoin pyrimme erottamaan oikean väärästä eli saamaan selville Hänen tahtonsa! Meitä koetellaan jatkuvasti...
Toinen esimerkki on junanraide, joka hyvin huomaamattomasti ja juoheasti erkanee pääraiteelta sivuraiteelle. Ellemme alati valvo, niin saamme ajallaan havaita junamme matkaavan ihan toiseen suuntaan, kuin aioimme! Samoin on hengellisen elämämme laita: Ellemme alati valvo ja tarkista suuntaamme Pyhässä Hengessä rukoillen ja Raamatun Pyhiä Kirjoituksia tutkien, niin ajan mittaan olemme totaalisesti eksyksissä. Tästä on kirjoitettu meille seuraava vakava varoitus:
Hebrealaiskirje:
3:10 ”sen tähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;”
Totuudessa eli oikeassa pysyminen tai siitä eksyminen tapahtuu syvällä sisimmässämme eli ajatusmaailmassamme, sillä siellä käydään neuvottelut ja ratkaistaan edessä olevan elämämme arvoperustat ja suuntaviivat. Sydämessämme tehdyt ratkaisut vaikuttavat tulevaisuuteemme!
Minulle tuli eteen melko houkutteleva tilanne ratkaistavaksi reilu viikko sitten: Sain Apu-lehdeltä erikoistarjouksen. Sen mukaan saisin 2kk:n lehdet hintaan 20€ ilman jatkotilausvelvoitetta ja lahjaksi tosi upean miesten rannekellon, arvoltaan (mukamas) 62€. Kello oli tosi upea, sen ranneke ruostumatonta terästä, iso sininen kellotaulu päivyrillä ja tarkka kvartsikoneisto! Aloin ’käydä mielessäni kauppaa’ kyseisestä kellosta tähän tyyliin: ”Apulehdet voisin heittää lukemattomina roskiin, mutta rannekello on ehkä noin 30€:n arvoinen, joten sen 20€ minä voisin kyllä maksaa ko. tilauksesta vain saadakseni kellon...
Päivää myöhemmin palasin asiaan uudelleen ja tarkastelin sitä uudesta näkökulmasta: Miksi tilaisin ko. lehdet ’yleisesti sallitulla petoksella’ vain saadakseni sen upean kellon? En tilannut lehteä ja kehotan lukijoitakin ajattelemaan aina yön yli kaikissa vähänkin epäilyttävissä tilanteissa!
Uskovan ei tule mukautua tämän maailmanajan hengen mukaan, joka pyrkii sumentamaan oikeustajun käyttäen ihmisen – uskovankin ihmisen - luontaisia himoja ja mieltymyksiä hyväkseen. Juuri näistä seikoista on meille kirjoitettu varoitukseksi näin:
1. Johanneksen kirje 2:16-17
”Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.” Jumala tahtoo sinun vaeltavan alati Valkeudessaan!
Oikean ja väärän rajamailla...
23
213
Vastaukset
- 26
Virotus oireet huumeista/ väärästä lääkityksestä.
Kun lähtee normaaliin elämään huonoilta teiltään.
Tietää kuinka vaikeaa se on.
Elimistö kaipaa entiseen.
Taistele....olet läpikäynyt koville ottaneen vieroituksen huumehöyryistäsi eli ns. "kylmän kalkkunan", vai kuinka?
Sillä ei ole mitään tekemistä avaukseni kanssa, mutta iloitsen kanssasi, että olet löytänyt tien takaisin 'normaalin elämän piiriin' ;o)
PS. Oletko muistanut kiittää siitä tänäänkin Yeshuaa?- 22
Yakov kirjoitti:
...olet läpikäynyt koville ottaneen vieroituksen huumehöyryistäsi eli ns. "kylmän kalkkunan", vai kuinka?
Sillä ei ole mitään tekemistä avaukseni kanssa, mutta iloitsen kanssasi, että olet löytänyt tien takaisin 'normaalin elämän piiriin' ;o)
PS. Oletko muistanut kiittää siitä tänäänkin Yeshuaa?>>>"kylmän kalkkunan",
22 kirjoitti:
>>>"kylmän kalkkunan",
...tarvitset taivaallisen ylilääkärimme Yeshuan hellien käsien hoitoa.
Sä tarttet nimittäin perushoitoa pelastusasioiden suhteen. Luepa siihen liittyen koko Raamattu alkaen UT:sta!
"Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen
Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa Hänessä,
Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen
järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen
ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman
alkeisvoimiin eikä Kristukseen." Kol. 2:6,8
Yakov, sinun kiivailusi Vapahtajan ja Herran nimeä vastaan, sitä rakasta JEESUS -nimeä vastaan,
jonka me kaikki olemme oppineet ja saaneet sydämeemme meille julistetun evankeliumin kautta,
se kiivailu ja muotojumalisuus oli vähällä saada ainakin pientä otetta myös minun sydämessäni.
Onneksi sain Jumalan armon avulla ravistella sen muotojumalisen perinnäiskiivailun pois sydämestäni
ja ajatuksistani. Nyt iloitsen siitä voitosta, jonka sain tuosta 'pienten kettujen' tihutyön yrityksestä.
Samaa voittoa toivon sinullekin, Yakov. Vielä voit sinäkin pudistaa nuo pienet ketut pois helmoistasi!
Leppoisaa illan jatkoa - ja menestystä ratkaisuillesi oikean ja väärän rajamailla!
Korkea Veisu 2:15 "Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut,
jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa."...siinä tekemästäsi valinnasta on päinvastainen. Annoit sen 'hellenistisen ketun' huiputtaa itseäsi ja päätit uskoa suuren 'massan' mukana perinteisesti apostolisista opetuksista piittaamatta, mutta onneksi sulla on vielä etsikkoaikaa jäljellä (ainakin toivon niin)!
Annetaan yhdessä kenkää kaikille hellenistisille ketuille ja monoa isommille pedoille!Yakov kirjoitti:
...siinä tekemästäsi valinnasta on päinvastainen. Annoit sen 'hellenistisen ketun' huiputtaa itseäsi ja päätit uskoa suuren 'massan' mukana perinteisesti apostolisista opetuksista piittaamatta, mutta onneksi sulla on vielä etsikkoaikaa jäljellä (ainakin toivon niin)!
Annetaan yhdessä kenkää kaikille hellenistisille ketuille ja monoa isommille pedoille!>>Annetaan yhdessä kenkää kaikille hellenistisille ketuille ja monoa isommille pedoille!
- Diana-ad-rem
Semper.Fidelis kirjoitti:
>>Annetaan yhdessä kenkää kaikille hellenistisille ketuille ja monoa isommille pedoille!
ja laittomuuden tiellä aivan kuten Yakovikin. Seuraatte miestä keskellänne, ja niistä kaikista tulee loppu.
>>Annetaan yhdessä kenkää kaikille hellenistisille ketuille ja monoa isommille pedoille!
1) Etsiä yhteys elävään J-laan, Hänen Poikansa Yeshua HaMashiach'n tuntemisen kautta.
2) Tuon yhteyden löytämisen jälkeen on meille annettu toinen etsikkoaika luopua tahallisesta synninteosta, mitä ovat esim. lähimmäisten aiheeton solvaaminen, panettelu, vikoulu jne...
-Muistutan sinua Yeshuan sanoista Matteuksen evankeliumin mukaan:
12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
PS. En ole sellaisen opin kannattaja, jonka mukaan "kerran pelastettu on aina pelastettu"...Diana-ad-rem kirjoitti:
ja laittomuuden tiellä aivan kuten Yakovikin. Seuraatte miestä keskellänne, ja niistä kaikista tulee loppu.
Olen tullut samanlaisesta pimeydestä, jossa sinä nyt vaellat rakas ystäväni, Yeshua HaMashiach'n ihmeelliseen valkeuteen! HalleluYah! Ja kyllä täältä vielä tilaa yhdelle Dianallekin löytyy...
Yeshua on Pele-Yo'etz, El Gibbor, Avi-'Ad, Sar-Shalom, Immanu-El, HaKadosh ja paljon paljon muuta!
Kyllä Hänen seurassaan on äärimmäisen mieluista ja mahtavaa saada viettää koko ikuisuus! HalleluYah!
Sianlihaa ei tietenkään saa syödä, eikä tietenkään hiiriä tai muutakaan inhottavaa, kuten ihan oikein siteerasit Jesajan Kirjoituksia. Valitettavasti useimmat kristityt antavat sen suhteen palttua Jesajan Kirjoituksille ja eksyvät sikailemalla pois totuudesta umpipakanain tavoille, jos ovat niistä edes koskaan todella irti olleetkaan!
Leave all vanity and Come on to Lord Yeshua!Yakov kirjoitti:
1) Etsiä yhteys elävään J-laan, Hänen Poikansa Yeshua HaMashiach'n tuntemisen kautta.
2) Tuon yhteyden löytämisen jälkeen on meille annettu toinen etsikkoaika luopua tahallisesta synninteosta, mitä ovat esim. lähimmäisten aiheeton solvaaminen, panettelu, vikoulu jne...
-Muistutan sinua Yeshuan sanoista Matteuksen evankeliumin mukaan:
12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
PS. En ole sellaisen opin kannattaja, jonka mukaan "kerran pelastettu on aina pelastettu"...Käänsit etsikko-kärkesi sujuvasti tuohon 2) kohtaan, jossa meillä molemmilla on varaa
ja aihetta valvoa itseämme, vaellustamme ja sanojamme. Se on aivan selvää minulle.
Edellisessä viestissäsi tosin osoitit riittävän selvästi, että etsikkoajalla uhkailusi kohdistui
Jeesus-nimen käyttöön. Jeesus-nimen käyttö on sinun sanojesi mukaan 'hellenististä
suuren massan huiputusta ja piittaamattomuutta perinteisistä apostolisista opetuksista'.
PS.
Niin, tahallisesta synninteosta on luovuttava, jos mielii voittajana päästä perille Isän kotiin.
Sen suhteen meillä on syytä olla nöyriä, että saisimme armon avuksemme oikeaan aikaan.Semper.Fidelis kirjoitti:
Käänsit etsikko-kärkesi sujuvasti tuohon 2) kohtaan, jossa meillä molemmilla on varaa
ja aihetta valvoa itseämme, vaellustamme ja sanojamme. Se on aivan selvää minulle.
Edellisessä viestissäsi tosin osoitit riittävän selvästi, että etsikkoajalla uhkailusi kohdistui
Jeesus-nimen käyttöön. Jeesus-nimen käyttö on sinun sanojesi mukaan 'hellenististä
suuren massan huiputusta ja piittaamattomuutta perinteisistä apostolisista opetuksista'.
PS.
Niin, tahallisesta synninteosta on luovuttava, jos mielii voittajana päästä perille Isän kotiin.
Sen suhteen meillä on syytä olla nöyriä, että saisimme armon avuksemme oikeaan aikaan....ohi apostolisten opetusten, joten mun ei tartte siitä sulle enempää kirjoitella.
Sitten kun todella tahdot tulla tuntemaan Yeshua HaMashiach'n sinä ainoana oikeana Vapahtajana ja ainoana pelastavana Nimenä, voimme palata asiaan... ;o)
Aloituksesi aiheeseen sopii mielestäni hyvin Bileamin, Beorin pojan tapaus, josta kerrotaan
4. Mooseksen kirjan luvuissa 22-24. Tuo Bileam, eräs 'itämaan tietäjä' hänkin, joutui vaikeaan
ja ambivalenttiin tilanteeseen, kun häntä pyydettiin kiroamaan Israelin kansaa.
Kertomus Bileamista on täynnä ristiriitaa oikean ja väärän välillä. Miesparkahan lopulta suostuu
siunaamaan - jopa kolme kertaa - Israelin kansan niin, että Mooabin kuningas Baalak vihastuu
häneen ja ajaa hänet tiehensä.
Kaikesta huolimatta Bileam mainitaan vielä Uudessa Testamentissakin varoittavana esimerkkinä
väärän tien valitsemisesta - eksymisestä ja suoran tien hylkäämisestä:
"He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet
Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa,
mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui
ihmisen äänellä ja esti profeetan mielettömyyden." 2.Piet. 2:15-16
On vakavasti sanottava sinulle Yakov, että Jeesus -nimen 'de facto' kiroaminen (muistamme
sika-, vai oliko se hevosjumala -vertauksesi..) tuovat mieleen Bileamin varoittavan esimerkin.En ole missään, enkä koskaan kironnut mitään nimiä, enkä ihmisiäkään! Kyseessä on vain sinun oma tulkintasi asiasta.
Olen ainoastaan esittänyt eräiden nimien ja niiden eri kielillä olevien merkitystensä vuoksi kyseenalaisen oikeutuksen olla käytettyinä ylitse kaikkien Ylistetyn Pojasta, Nimeltä Yeshua HaMashiach!
Siksi pliis, olisi toivottavaa sinun pysyä totuudessa, vaikka oletkin Nimiasiassa vielä eri mieltä!
Siunausta vain ja ainoastaan Yeshuassa!Yakov kirjoitti:
En ole missään, enkä koskaan kironnut mitään nimiä, enkä ihmisiäkään! Kyseessä on vain sinun oma tulkintasi asiasta.
Olen ainoastaan esittänyt eräiden nimien ja niiden eri kielillä olevien merkitystensä vuoksi kyseenalaisen oikeutuksen olla käytettyinä ylitse kaikkien Ylistetyn Pojasta, Nimeltä Yeshua HaMashiach!
Siksi pliis, olisi toivottavaa sinun pysyä totuudessa, vaikka oletkin Nimiasiassa vielä eri mieltä!
Siunausta vain ja ainoastaan Yeshuassa!Kuten saatoit viestistäni lukea, kirjoitin Jeesus -nimen 'de facto' (tosiasiallisesta) kiroamisesta.
En ryhdy sinua tuomitsemaan, mutta sitä mieltä olen, että Jeesus-nimen lokaan heittäminen
Zeus- ym. epäjumala-viittauksilla tehostettuna ON nimen de-facto kiroamista.
En ole tarkoittanut eikä ole mitään syytä tarkoittaakaan, että sinä olisit kironnut itse Jeesusta,
joka on Jumalan Poika, meidän Vapahtajamme, Kristus Herra. Olet vain mennyt harhaan nimissä.
Minulle EI tuota mitään mielipahaa se, että joku käyttää Messias tai haMashiach tai Yeshua nimiä.
Mutta se on selvästi väärin, että lähdetään painamaan lokaan sitä rakkainta nimeä, jonka olemme
oppineet tuntemaan sydämessämme Pelastuksemme Päämiehen nimenä; tarkoitan JEESUS-nimeä.
Tulehan pois sieltä judaistisesta nimihämärästä, Yakov, ja peruuta välittömästi kaikki herjaus, jota
olet harrastanut kaikkien suomalaisten tunnistamaa JEESUS-nimeä kohtaan! Tätä toivoo ystäväsi:
SF- jakoavain
Yakov kirjoitti:
En ole missään, enkä koskaan kironnut mitään nimiä, enkä ihmisiäkään! Kyseessä on vain sinun oma tulkintasi asiasta.
Siunausta vain ja ainoastaan Yeshuassa!.
Kuten saatoit viestistäni lukea, kirjoitin Jeesus -nimen 'de facto' (tosiasiallisesta) kiroamisesta.
En ryhdy sinua tuomitsemaan, mutta sitä mieltä olen, että Jeesus-nimen lokaan heittäminen
Zeus- ym. epäjumala-viittauksilla tehostettuna ON nimen de-facto kiroamista.
En ole tarkoittanut eikä ole mitään syytä tarkoittaakaan, että sinä olisit kironnut itse Jeesusta,
joka on Jumalan Poika, meidän Vapahtajamme, Kristus Herra. Olet vain mennyt harhaan nimissä.
Minulle EI tuota mitään mielipahaa se, että joku käyttää Messias tai haMashiach tai Yeshua nimiä.
Mutta se on selvästi väärin, että lähdetään painamaan lokaan sitä rakkainta nimeä, jonka olemme
oppineet tuntemaan sydämessämme Pelastuksemme Päämiehen nimenä; tarkoitan JEESUS-nimeä.
Tulehan pois sieltä judaistisesta nimihämärästä, Yakov, ja peruuta välittömästi kaikki herjaus, jota
olet harrastanut kaikkien suomalaisten tunnistamaa JEESUS-nimeä kohtaan! Tätä toivoo ystäväsi:
SF...sinun käsityksesi mukaan UT:sta sitten löytyy?
Kirjoitithan: >>>Minulle EI tuota mitään mielipahaa se, että joku käyttää Messias tai haMashiach tai Yeshua nimiä.Yakov kirjoitti:
...sinun käsityksesi mukaan UT:sta sitten löytyy?
Kirjoitithan: >>>Minulle EI tuota mitään mielipahaa se, että joku käyttää Messias tai haMashiach tai Yeshua nimiä."niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että
JEESUKSEN KRISTUKSEN, NASARETILAISEN, nimen kautta, Hänen,
jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti,
Hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla
muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apostolien teot 4:10,12
JEESUKSEN KRISTUKSEN, NASARETILAISEN, nimen kautta, Hänen,
Hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apostolien teot 4:10,12
Sulle Nimi Yeshua ei kelpaa ainoaksi pelastuksen tuovaksi Nimeksi, koska olet mielestäni kyllästetty hellenistisellä hapatuksella...
Kerro nyt S.F. että onko sinun Vapahtajasi syntyään juutalainen vaiko kreikkalainen?
Kerro sitten, että on Vapahtajallasi hebrealainen vaiko kreikkalainen nimi?
PS. Kuten emme voi ratsastaa yhtä aikaa kahdella hevosella, emmekä pelata samanaikaisesti kaksilla korteilla, emmekä palvella kahta herraa: J-laa ja mammonaa, samoin emme voi myöskään tehdä tyhjäksi sitä selvää UT:n ilmoitusta, jonka mukaan meille on annettu VAIN YKSI NIMI, johon uskomalla voimme saada pelastuksen ja tuo Nimi on Yeshua HaMashiach Nasaretilainen!
"niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että
Yeshua HaMashiach Nasaretilaisen Nimen kautta, Hänen,
Hänen Nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
MUUTA NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."Yakov kirjoitti:
Hurraa, hurraa, hurraa!!!
Etsintäni on siis sen suhteen jo päättynyt, mutta sulla se ei liene vielä edes alkanut(?)
Sulle Nimi Yeshua ei kelpaa ainoaksi pelastuksen tuovaksi Nimeksi, koska olet mielestäni kyllästetty hellenistisellä hapatuksella...
Kerro nyt S.F. että onko sinun Vapahtajasi syntyään juutalainen vaiko kreikkalainen?
Kerro sitten, että on Vapahtajallasi hebrealainen vaiko kreikkalainen nimi?
PS. Kuten emme voi ratsastaa yhtä aikaa kahdella hevosella, emmekä pelata samanaikaisesti kaksilla korteilla, emmekä palvella kahta herraa: J-laa ja mammonaa, samoin emme voi myöskään tehdä tyhjäksi sitä selvää UT:n ilmoitusta, jonka mukaan meille on annettu VAIN YKSI NIMI, johon uskomalla voimme saada pelastuksen ja tuo Nimi on Yeshua HaMashiach Nasaretilainen!
"niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että
Yeshua HaMashiach Nasaretilaisen Nimen kautta, Hänen,
Hänen Nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
MUUTA NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."Sinulla näyttää olevan käytössäsi joku outo Raamattu-painos, jossa Kristuksen oppi on
alistettu judaistiseen ja ainakin jossain määrin antikristilliseen lakiin ja sensuuriin.
Minä pidän ihan varmasti Raamattuni puhtaana sinun nimiortodoksisesta hapatuksestasi.
Sydämestäni toivon, ettei KENENKÄÄN tarvitsisi sotkeutua siihen semi/kvasi-kristilliseen
(puoli/näennäis-kristilliseen) oppihuijaukseen, jota sinä varsin röyhkeästi markkinoit.
Sääli sanoa näinkin suoraan sinulle se, mitä ajattelen, mutta miksi myötäilisin eksytystä!
Herramme Jeesus meidät armossaan ja hyvyydessään johtakoon kaikkeen totuuteen
ja pelastakoon meidän sielumme iankaikkiseen kirkkauteen Isän luona Taivaan kodissa!Semper.Fidelis kirjoitti:
Sinulla näyttää olevan käytössäsi joku outo Raamattu-painos, jossa Kristuksen oppi on
alistettu judaistiseen ja ainakin jossain määrin antikristilliseen lakiin ja sensuuriin.
Minä pidän ihan varmasti Raamattuni puhtaana sinun nimiortodoksisesta hapatuksestasi.
Sydämestäni toivon, ettei KENENKÄÄN tarvitsisi sotkeutua siihen semi/kvasi-kristilliseen
(puoli/näennäis-kristilliseen) oppihuijaukseen, jota sinä varsin röyhkeästi markkinoit.
Sääli sanoa näinkin suoraan sinulle se, mitä ajattelen, mutta miksi myötäilisin eksytystä!
Herramme Jeesus meidät armossaan ja hyvyydessään johtakoon kaikkeen totuuteen
ja pelastakoon meidän sielumme iankaikkiseen kirkkauteen Isän luona Taivaan kodissa!...hyväksyä apostolista opetusta, kuin vain valikoivassa määrin eli vain sen verran kuin se luonnollista ihmistä miellyttää!
Ihmekös tuo, sillä Paavali kirjoitti jo etukäteen ajasta, jolloin ihmiset eivät kärsi kuulla tervettä opetusta, vaan haalivat sananopettajia korvasyyhynsä mukaan.
Varo syyhyn lisääntymistä, sillä se voi kehittyä 'kapiksi' ja sen kanssa ei ole leikkimistä ;o)
- Diana-ad-rem
Juutalaisten kautta annettiin maailmalle Lain katoamaton valkeus. Ilmoitettiin Jumalan tahto, laki.
Mutta ilmeistyi laittomuuden lapsi, tuo vastustaja, joka korotti itsensä kaiken yläpuolelle, tekeytyi valkeuden enkeliksi. Se on kristinoppi.
Loppu on se, kun laittomuuden lapsi heitetään Baabelin kuninkaan tavoin lävistettyjen kiviseen kuoppaan
ja oikeamieliset perivät maan....Uutta Testamenttia! Uusi Liitto ja sen Ruhtinas Yeshua on täydellisesti ihan muuta kuin mikään 'laittomuuden lapsi'.
Uskon AntiMessiaan (siis väärän Messiaan eli oikean Messiaan irvikuvan) olevan jo lihana ja verenä ihmiskunnassa ja pian koittaa aika, jolloin hän astuu näyttämölle ja aloittaa kansojen alistamisen totaaliseen valtaansa.
Aivan kuten oikea Messiaamme Yeshua eli ensimmäiset 30 vuotta täysin suurelle yleisölle tuntemattomana, samoin Häntä jäljittelevä lihaan tullut saatana eli 'Kadotuksen lapsi' elelee vielä toistaiseksi 'näyttämön verhojen takana' piilossa. Hän odottelee ensin sitä, että ihmiskunta on riittävästi luopunut Uuden Liiton Laista.
Kun pakanakansoista pelastettavien täysi lukumäärä on tullut viimeistä sielua myöten sisälle 'Pelastuksen arkkiin' eli Yeshuan yhteyteen ja tämän verellä vihmotuksi ja kaikista synneistä puhdistetuksi, silloin tapahtuu välittömästi USKOVIEN YLÖSTEMPAUS! Viuuuuuuuuuuuuuuuuh vaan ja kauas ylös Yeshuan luo me silloin viiletetään valon nopeuttakin nopeammin! HalleluYah!
Vasta tämän jälkeen J-la antaa saatanalle luvan eksyttää Yeshuan pelastuskutsun hyljänneet ja synteihinsä rakastuneet ihmispoloiset väkevän eksytyksen kautta palvomaan saatanaa omana jumalanaan! Kuten Yeshua sai julistaa Hyvää Sanomaa 3½ vuotta tehden ainoastaan hyvää köyhille, sairaille ja raihnaisille ihmisille, samoin saa saatana vuorostaan tehdä sitä mitä hän haluaa eli ainoastaan pahaa täällä maan päällä oleville jumalattomille ja luopioille 3½ vuoden ajan!
Mikä hirveä aika maan päälle onkaan pian tulossa!
Käänny siis sinä J-lan ihminen koko sydämestäsi Yeshuan puoleen, että löytäisit armon avuksesi oikeaan aikaan ja turvapaikan sielullesi tuomiopäivää varten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721