kauhua

Zakuskat

Kauhea ajatus

Vastasyntyneet äidit tunnetusti tarkkailevat itseään lähes patologisella pieteetillä. Eräs lähes ydinasiaksi muodostunut kivi kengässä on syyllisyyden tunne.

Kävelin tänään olkkarista makkariin ja sisällä läikähti valtava vyöry, kuin aalto, joka hulmahti lävitse ja huuhtaisi hiukset ja vaatteet selälleen. Pysähdyin kynnykselle ja seisoin kuin halvaantunut.

Mieleeni oli juolahtanut aivan käsittämätön ajatus: minulla oli valta sössiä monen sukupolven elämä traumaattiseksi vain olemalla piittaamaton äiti. Olin kuin ristiinnaulittu, veretön.

Sitten söin maustamatonta juggea ja vadelmia. Lapsi nukkui kantoliinassa ja oli raapinut poskensa verille.
Olisi aina muistettava. Olisi aina oltava nopeampi kuin mekaniikka, todennäköisyys.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zakuskat

onkohan ydin asia ydinasia?

Onkohan tämä jokin atomiasia vai atomi-asia?

• padme_amidala

..Meillä oli lapaset kädessä siihen aikaan, kun kädet repivät omia aikojaan ihoa. uskomattomia juttuja niiden kanssa käy. Muistan, kun kerran huomasin, ettei tuo räpsytellyt silmiään. Tarkkailin koko päivän silmäluomia *huokaus* ajatellen ties minkä taudin vaivaavan. Vähän vanhempana, kun tuo jo istui n jätin sen kerran istumaan kylpyammeeseen, jossa ei ollut vettä, ajattelin ettei sille siinä mitään käy. Kun palasin jotakin hakemasta, hakkasi se kylpyankallaan täysin voimin ammeessa luikertelevaa käärmettä. Tuo nyt sattui vaan olemaan pikkuherran oma sukukalleus *huokaus*

Aina kun huoli yllättää, täytyy muistaa, että oman lapsen mielestä oma äiti on se kaikkein paras äiti maailmassa, eihän tällä ole muista kokemuksia : )

Tämä nyt ei ollut huuhaata tämä minun juttuni, mutta en ole tänään (ainakaan vielä ) huuhaa tuulella : )

Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe