Missä 50+ sinkut naiset ja miehet keskustelette?

Työ se on naisen ilo

mahdatteko lainkaan kirjoitella tälle palstalle. Jotenkin tulee sellanen olo, että suurin osa tänne kirjoittavista on pitkässä parisuhteessa, ei juo alkoholia, muistelee menneitä ja hoitelee lapsenlapsia.Ihan ok, mutta... Tarkoitan että itsellä ei ole oikein yhteistä näiden ihmisten kanssa. Onkohan jossain 50 sinkkujen palstaa kun tolla sinkkupalstalla taas niin nuoria. Itse on eronnut 7 v sitten, elämä välillä pelkkää työntekoa, ystäväparit erokriiseissä, pe iltana kun töistä lähtee klo 18 menen usein pubiin/baariin ja sinne voin jäädä loppuillaksi klo 2 asti. Juon että uskallan mennä puhumaan miesten kanssa, siis vain juttelemaan. En ole ketään varsinaisesti iskemässä. Tanssimaan en viitsi mennä kun ei juuri haeta. Poikani on mulle kovin tärkeä, mutta hän jo 20v eikä äidin kanssa vietä aikaa. Missäs sitä tällänen työnarkomaaninainen miehiä muualla tapaisi? Poistin juuri profiilini treffipalstalta, ei ole aikaa sellaseen ja tuli jo pari vuotta sitä seurattua.

15

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

Minua ei haittaa, vaikka kaikki täällä olevat naiset ja miehet olisivat pitkässä parisuhteessa. Kumman mukavasti parisuhteessa olevatkin jutustelee :) Pääasia, että täällä ylipäätään rupatellaan. Ja vielä, kun voi vapaasti valita mihin ketjuun vastaa, niin aina vaan paranoo.

Täällä Vaasassa ei ole ainuttakaan pubia tai baaria, jossa jaksaisin olla monta tuntia. Musiikki soi ensinnäkin NIIN kovaa, että kenenkään kanssa ei voi kunnolla keskustella. Täytyy huutamalla puhua ja kysellä vähä väliä Mitä-häh-mitä-sä sanoit. En ole koskaan tykännyt istuskella pubeissa paria tuntia kauempaa.
      Tanssipaikkojakaan ei ole täällä Vaasassa, jonne viitsisi mennä, niin ei pahemmin tule edes mietittyä menemisiä.

Piipahtelen ystävien luona rupattelemassa ja käsken heitä välillä luokseni. Sitten keskustelen puhelimessa sopivan paljon ja näin saan tyydytettyä keskustelutarpeeni. Tänne palstalle en varsinaisesti tule keskustelemaan, vaan mahdollisuuksien mukaan pitämään hauskaa, ikäänkuin leikkimään ja ne päivät/illat ovat mukavia, kun nauru purskahtaa suusta pihalle, kun immeiset mukavia kirjuuttelevat ja niitä luen.
      Negatiiviset tai ruikuttelevat tai epäkohteliaat ketjut ovat sellaisia, että jos niitä paljon on, niin sitten pistän sormeni "taskuun" ja koneen kiinni.

• Joo, ei minullekaan toisten parisuhdeasiat ole mikään este keskusteluille. Vastailen ihan sen mukaan kun on asiaa.

Itse käyn siis päivittäin töissä ja karaoke baarissa parin viikon välein. Ehkä kävisin useimminkin, mutta hoidan lapsenlasta usein viikonloppuisin yötä myöten joten en ehdi.

Parisuhteestani huolimatta kiinnostukseni kohteita on muoti, vaatteet, meikit, korut, ihmissuhteet, ja kaikki sellainen hauska mikä aiheuttaa iloa itselleni. Olen siis sellainen pynttäävä blondi hömpöttelijä. Noi huumoriketjut ovat tosi kivoja ja usein niihin jämähdän kuten sinäkin keikku.

• ei auennut

Mulle ei oikein auennut, että minkä perään nyt kirjoittelet tai mitä haluat?
      Tuntui niin oudolta tuo viimeinen lauseesi, ettei ole AIKAA treffipalstalla kirjoitteluun. Mielestäni se ei vie sen enempää aikaa, kuin täälläkään kirjoittelut tai pubissa monta tuntia istuminen.
      Taisit pistää vain provon?

• Työ se on naisen ilo

vaan aivan totta - paitsi ettei noin pitkiä pubiretkiä kyllä onneksi ole kuin joka toinen kuukausi. Sen sijaan lyhyempiä kerran viikossa. En ole osannut jutella miesten kanssa kassajonossa tai hedelmätiskillä ja töissäkin puhun vaan asiaa. En myöskään ole järin innostunut 30 miehistä chatjutteluissa - ainakaan vielä, mistä sitä tietää. Treffipalstalla olen vastannut oman ikäisten mua kiinnostavien miesten ilmoituksiin, mutta ainkain viidesti on mies ensin sopinut mun kanssa treffit, mutta sen jälkeen joko perunut tai kadonnut nettiyhteydestä. Paljon antoisampaa tämä kirjoittaminen on. Galleriaa voisi kyllä kokeilla.

• ei auennut
        Työ se on naisen ilo kirjoitti:

vaan aivan totta - paitsi ettei noin pitkiä pubiretkiä kyllä onneksi ole kuin joka toinen kuukausi. Sen sijaan lyhyempiä kerran viikossa. En ole osannut jutella miesten kanssa kassajonossa tai hedelmätiskillä ja töissäkin puhun vaan asiaa. En myöskään ole järin innostunut 30 miehistä chatjutteluissa - ainakaan vielä, mistä sitä tietää. Treffipalstalla olen vastannut oman ikäisten mua kiinnostavien miesten ilmoituksiin, mutta ainkain viidesti on mies ensin sopinut mun kanssa treffit, mutta sen jälkeen joko perunut tai kadonnut nettiyhteydestä. Paljon antoisampaa tämä kirjoittaminen on. Galleriaa voisi kyllä kokeilla.

Missähän päin Suomea käyt pubeissa. Itse käyn Helsingin keskustassa, mukava pubi. Musiikki ei soi kovaa eli on mahdollisuus keskusteluihin ja niitä siellä on riittänyt. Toki menen sinne klo 16 jälkeen ja kotona olen jo n. 19. Monta ystävää on jäänyt sieltä ns. taskuun, niin naisia kuin miehiäkin. En myöskään kysele henkilöllisyyspapereita keskustelukumppaneiltani, joten en heidän ikäänsä tiesä, mutta mottoni on, en juttele iän kanssa vaan ihmisen.

• Ei puumanainen

olen pari kertaa käynyt 50 chatissä monen vuoden tauon jälkeen, että miksi siellä notkuu 3-kymppisiä? Kuitenkin olen varmaan niin lyhytjännitteinen etten jaksa roikkua siellä kauaa kun heti tulee nämä nuoret juttelemaan ja haluaisin hyödyntää sen ajan tutustuakseni ikäisiini miehiin. Viimeksikin heti tuli juttelemaan mies31v. En ole ainakaan vielä ajatellut ruveta puumanaiseksi:)) )Eikös se ole nyt trendinimitys vanhemmille naisille jotka hakevat itseään huomattavasti nuorempia miehiä?
      Mun ongelma on joka paikassa että nuoremmat miehet yrittävät iskeä vaikka kaipaisin charmikasta ikäistäni seuraa. Olen nuorekas mutta peitän harmaani. Olen huomannut että heti kun annan vähän harmaan kasvaa hiuksissani niin charmikkaat ikäiseni miehet kiinnittävät kadullakin huomiota. Pitäiskö antaa harmaan pilkistää hiuksista että löytyis Se Oikea?

• mikä avuksi??

Muakin ärsyttää nuo 30 tyypit, jotka änkee seuraan ja yrittää ties mitä ja pirun sitkeitäkin ovat ja 30 naiset vinoilee, please jättäkää rauhaan, ei kiinnosta. Itsekin haluaisin ikäistäni, charmikasta jo harmaantunutta herraseuraa mutta ne taas vonkaa 30 naisia. Apua kohta luovutan, toivotonta kai!!1

• Lenkkari*^*

panostaa ulkonäköösi enemmän. Lopeta pubissa kaljan litkiminen ja ala käydä lenkillä ja syömään terveellisesti. Sitten kun ulkonäkösi kohenee niin ehkä joku hakee tanssimaankin:) Mulla on korvanappiradio aina mukana lenkillä niin aikakin kuluu rattoisasti jos ilmat eivät ole niin houkuttelevia tähän aikaan vuodesta. Happea siellä saa kuitenkin.
      Itse en saa aikaani kulumaam juottoloissa kun en niin välitä juomisesta ja tanssiravintolassa ei ehdi juomaan kun koko ajan haetaan tanssimaan eikä juomaansa halua jättää minnekään tiskille roikkumaan.

• ulsterinnappi

pyhimys kirjoittaa. Varmaan kaikilla on pahoja tapoja, olisiko joillakin jopa ihan paheitakin? :=O
      Vieraskoreus estää useimmilta niistä puhumisen. Toiset ovat vielä toisiakin koreampia.
      Joillakin on aina pelkkää ihanaa ja trallallaa.

Itsekään, sen kerran kun tänne enää kurkin, en jaksa jauhaa vaivoja tai vastoinkäymisiäni, vaan löytää jostain ilopillerin, jolla taas vähän aikaa jaksaa hymyillä.
      Toki ymmärrän, jos ja kun, joku purkaa sydäntään.

Ei me ihmiset olla mistään samasta muotista, ei vielä tämänkään ikäisinä, kiitos siitä.

.

• Meriläinen

keskustelen täällä kun keskustelen ja välillä muilla palstoilla.
      Mulla on kyllä rohkeutta mennä ihan selvinpäin puhumaan miesten kanssa ;))
      Ei ne niiiiin pelottavia ole.
      ja kyllä mie kirjotan täällä ihan varattujen ja naimisissa olevien kanssa ja yhteistä pintaa löytyy paljon.
      Mutta ehkä miulla on eri intressit olla täällä en hae mitään elämääni täältä, pelkkää ajankulua ja iloa (tulkoon se sana tähän taas ;)) )

• kivellä.istuja

Minä olen aika vähäpuheinen ihminen ja keskustelen jos minua joku alkaa ihan jututtamalla jututtamaan, mutta muuten kyllä ihan vaan harvakseltaan. Täälä joskus muutaman hömpän ajatuksen vaihdan tai laitan johonkin ketjuun vaan keskusteluihin en kyllä täälä enää ala.

• handek

Istua, tulehtuu tämä meidän tälle tärkeä väline.
        Kivellä istuva...

• kivellä.istuja
        handek kirjoitti:

Istua, tulehtuu tämä meidän tälle tärkeä väline.
        Kivellä istuva...

Kuulehan sinä huolestunut ystäväni. Olen tässä muutaman päivän aikana saavuttanut aikuisen naisen meriitit ja nyt miuta suojelee monen muun aikuisen-naisen tavoin sellaiset kuumat aallot; tässä istuskellessa siis olen melkein kuin kiukaalla vaan - älä turhia huolehi.

• kadf

Ihanaa kun joku uskaltaa tarttua arkaan aiheeseen! Yksinäisyys ei ole kivaa, ja minäkin siitä kärsin silloin tällöin. Aikuinen lapsi ja lapsenlapsi asuu toisella puolella maapalloa, joten yksin sitä tässä tilanteessa on. Olen eronnut jo vuosia sitten.
      Tanssimisesta en tykkää ja kapakoihin en kehtaa mennä, kun en juo enkä polta. Ainoa mahdollisuus on mennä' harrastusten pariin, ja löytää sieltä saman henkisiä ihmisiä. Voihan niitä saman henkisiä löytää myös joltain tietyiltä sivulta ja keskusteluryhmistäkin.
      Minä en kuitenkaa usko siihen, että kaikki 50 ihmiset olisivat samanlaisia, vaan me olemme yksilöitä. Toinen tykkää vanhasta tanssimusiikista ja toinen rokista tai jopa hevistä. Tyylejä on yhtä monia kun on lyylejäkin:-).
      Miksi et perustaisi omaa ryhmään naamakirjaan, ja houkuttelisi meitä yksinäisiä mukaasi sinne?

• ejk kalkkis

aina toisinaan.

Mutta ei kai tämä mikään treffipalsta ole. Elelen tätä päivää, en muistele menneitä enkä tapa itseäni sen paremmin työllä kuin alkoholillakaan. Jos seuraa kaipaisin, sitä varmaankin löytyy esimerkiksi harrastusten yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      203
      1443
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1139
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      836
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe