Mitä järkeä JYP'n on palkata miestä, jonka kunto ei kestä liigaotteluita? "Vahvistus" on pelannut 3 viimeisessa ottelussa muutaman vaihdon, ja pikkupipejä ilmaantuu kokoajan uusia. Kohtahan tässä tarvitaan jo Kariyallekin korvaaja.. Kannattas kaverin käydä hakemassa tuntumaa D-teamista että pääsisi kuntoon torstain Ilves-peliin. Ja jos Steve ei vielä silloinkaan ole JYP'n kokoonpanossa, niin huhhuh. Muistetaan että kaverilla palkka juoksee kokoajan!
Steve Kariya
Poika Jyväskylään!
4
425
Vastaukset
- hjk hjk
tehhdään tyhmiä ratkaisuja:)
- kysyn vaan
Mitä järkeä on mussuttaa keskustelupalstalla jostain asiasta josta ei ymmärrä/tiedä mitään?
- gredgdrg
Sano sinä.
- Mä vaan
Steve on takuuvarma pelimies, jonka kertoo jo 3 pelin jälkeiset tehotkin, hänestä on vielä paljon iloa Jypille, kuten on ollut Ilvekselle, HPK:lle ja Bluesillekkin, toki menee muutama tovi ennenkö hän on parhaassa iskussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142