Miten ajetaan alikulkukäytävään? Täysillä.
Raumalla - kuoli
5
342
Vastaukset
- !?!
tästä opitaan jotakin???? Vaan tuskin ! Täysillä vaan vaikka päin seinää!
- ... valitettavasti
Mopoiässä ei ajatusmaailmaan mahdu, että voi loukkaantua vakvasti tai jopa kuolla. Mopoikäinen, ja ikävä kyllä vielä liian moni 20 vuotiaskin, egoilee sen ajatuksen ajamana, että ei mulle mitään satu, kun ei ole ennenkään sattunut. Ensin kohelletaan uhraamatta ajatustakaan mahdollisille seurauksille ja sitten kun napsahtaa, niin ei uskota tapahtunutta ja syytetään huonoa tuuria.
- zivalltaja
... valitettavasti kirjoitti:
Mopoiässä ei ajatusmaailmaan mahdu, että voi loukkaantua vakvasti tai jopa kuolla. Mopoikäinen, ja ikävä kyllä vielä liian moni 20 vuotiaskin, egoilee sen ajatuksen ajamana, että ei mulle mitään satu, kun ei ole ennenkään sattunut. Ensin kohelletaan uhraamatta ajatustakaan mahdollisille seurauksille ja sitten kun napsahtaa, niin ei uskota tapahtunutta ja syytetään huonoa tuuria.
Tietävätkö vanhemmat miten teinimopoilija käyttäytyy tai ajattelee liikennekäyttäytymisestä. Vanhemmilla pitää olla vastuuta. Harva teini kykenee vastuulliseen mopoajoon. Vastuullista liikennekäyttäytymistä ei ole kaahaaminen, keuliminen, virittely, liikennesäännöistä välittämättä jättäminen, kevyen liikenteen väylillä täysillä ajaminen, poukkoilu ajoradan ja kevyenliikenteen väylien välillä itselle edukkaimmalla tavalla, risteyksissä oikominen, koulujen pihoilla sudittelu, kännissä tai kypärättä ajelu, väistämisvelvollisuuden selkeä osoittaminen risteyksiä lähestyessä, kilven vääntely, meluava ajotapa taajamissa...
Vielä on tätä vuotta jäljellä ja upeat mopotilastot paranee varmasti. Pidetään peukkuja.
- !!!!
ajoi toisen mopon kanssa yhteen eikä lastenvaunun kanssa!
Ja laittakaa niihin mopoihin valot kun ajatte pyörätiellä ja autotiellä kahdeksan aikaan kun on jo pimeää. Paljon helpommalla ei enää henkeä saa pois.
Itsellä tuli muutama vastaan pyörätielläkin kun liikuin pyörällä ei tuollaisia mopoja edes kerkee huomaamaan vähänkään mutkaisemmassa kohdassa, jos ei ole valoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637