Pääsetkö tänään Sampo pankkiin http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Pages/default.aspx?
Mulle tulee vain ilmoitus:
"Unable to connect to database. Check database connection information and make sure the database server is running."
Jos laitan pelkän www.sampopankki.fi, niin tulee:
"HTTP/1.1 404 Connection: close Date: Mon, 19 Oct 2009 12:36:17 GMT Server: Microsoft-IIS/6.0"
Sampopankki jumissa?
8
509
Vastaukset
- ei ei ei
ei toimi mullakaan yhteydet sampopankin sivuille. Tais kaatua koko pankki sivujensa mukana. Täytyy lähtee jonottaa ovelle jos sais edes jonkin verran rahojaan pois.
- piiak
sama täällä, ei pääse sampopankkiin. tulee ihan samat englanninkieliset tekstit. kun tietäis kauanko tää jumitus kestää kun olis pakko päästä verkkopankkiin..
- Laskunmaksaja
On tämä mainio palsta, ei tarvitse ihmetellä onko vika omassa päässä tai tietsikassa.
Ein päässy minäkään pankin sivuille, uutista asiasta ei olemissään, mutta sitten keksin tulla tänne.
Ja kohtalotovereita löytyi oitis, kiitos vaan aloittajalle, viestisi säästi enemmiltä pähkäilyiltä.
Vika tuli paikallistettua kauemmas minusta. Taas Sampo... :( - Lataaja
Nyt näyttäis toimivan taas sivut... kais siel kompastui joku serverin sähköjohtoon ja laitto takais ku huomas.
- UutisKynnys
Onko moinen häiriö Sampopankilla nin tavallista, ettei asiasta näy minkäänlaista uutista.
Toki teidote pankin omalla sivulla, mutta sehän ei auennut, että eipä ole paljon hyötyä siellä tiedottaa kaatumisesta.
Sen sijaan Sampopankin etusivulla on luettavissa otsikko, että ....
"Sampo Pankin asiakkaat entistä tyytyväisempiä"
Aika vitsikästä, harvoin enää joudun asioimaan, mutta eipä näy onnistuvan harvoinkaan.- hermostunut touhuun
Joo, tökki taas tänään ja pahanlaisesti!
En tiedä, mutta itselläni tökkii sampopankin nettisivut melkein aina. En tiedä johtuuko tietokoneeni omainaisuuksista. Joka tapauksessa samainen ongelma ollut jo 2 eri koneessa. Tökkii siis ja joutuu sammuttamaan koko selaimen ennenkuin pääsee kirjautumaan koko pankkiin.. Ja muutenkin pelaa hitaasti..
Minulla on myös paikallisosuuspankin ja s-pankin verkkotunnukset ja niissä ei ole koskaan ollut mitään vikaa. - krops
hermostunut touhuun kirjoitti:
Joo, tökki taas tänään ja pahanlaisesti!
En tiedä, mutta itselläni tökkii sampopankin nettisivut melkein aina. En tiedä johtuuko tietokoneeni omainaisuuksista. Joka tapauksessa samainen ongelma ollut jo 2 eri koneessa. Tökkii siis ja joutuu sammuttamaan koko selaimen ennenkuin pääsee kirjautumaan koko pankkiin.. Ja muutenkin pelaa hitaasti..
Minulla on myös paikallisosuuspankin ja s-pankin verkkotunnukset ja niissä ei ole koskaan ollut mitään vikaa.Mulla toiminut sampon sivut tähän asti aina, vaihdoin sampoon toukokuussa 2009
- taas..
siis koko aamun yrittänyt päästä sivuille mutta ei,
onkohan heillä isompikin ongelma?? missään ei tiedoteta ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664