Sampopankki jumissa?

Lataaja

Pääsetkö tänään Sampo pankkiin http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Pages/default.aspx?

Mulle tulee vain ilmoitus:
"Unable to connect to database. Check database connection information and make sure the database server is running."

Jos laitan pelkän www.sampopankki.fi, niin tulee:
"HTTP/1.1 404 Connection: close Date: Mon, 19 Oct 2009 12:36:17 GMT Server: Microsoft-IIS/6.0"

8

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei ei

      ei toimi mullakaan yhteydet sampopankin sivuille. Tais kaatua koko pankki sivujensa mukana. Täytyy lähtee jonottaa ovelle jos sais edes jonkin verran rahojaan pois.

    • piiak

      sama täällä, ei pääse sampopankkiin. tulee ihan samat englanninkieliset tekstit. kun tietäis kauanko tää jumitus kestää kun olis pakko päästä verkkopankkiin..

    • Laskunmaksaja

      On tämä mainio palsta, ei tarvitse ihmetellä onko vika omassa päässä tai tietsikassa.
      Ein päässy minäkään pankin sivuille, uutista asiasta ei olemissään, mutta sitten keksin tulla tänne.
      Ja kohtalotovereita löytyi oitis, kiitos vaan aloittajalle, viestisi säästi enemmiltä pähkäilyiltä.
      Vika tuli paikallistettua kauemmas minusta. Taas Sampo... :(

    • Lataaja

      Nyt näyttäis toimivan taas sivut... kais siel kompastui joku serverin sähköjohtoon ja laitto takais ku huomas.

    • UutisKynnys

      Onko moinen häiriö Sampopankilla nin tavallista, ettei asiasta näy minkäänlaista uutista.
      Toki teidote pankin omalla sivulla, mutta sehän ei auennut, että eipä ole paljon hyötyä siellä tiedottaa kaatumisesta.
      Sen sijaan Sampopankin etusivulla on luettavissa otsikko, että ....
      "Sampo Pankin asiakkaat entistä tyytyväisempiä"

      Aika vitsikästä, harvoin enää joudun asioimaan, mutta eipä näy onnistuvan harvoinkaan.

      • hermostunut touhuun

        Joo, tökki taas tänään ja pahanlaisesti!

        En tiedä, mutta itselläni tökkii sampopankin nettisivut melkein aina. En tiedä johtuuko tietokoneeni omainaisuuksista. Joka tapauksessa samainen ongelma ollut jo 2 eri koneessa. Tökkii siis ja joutuu sammuttamaan koko selaimen ennenkuin pääsee kirjautumaan koko pankkiin.. Ja muutenkin pelaa hitaasti..

        Minulla on myös paikallisosuuspankin ja s-pankin verkkotunnukset ja niissä ei ole koskaan ollut mitään vikaa.


      • krops
        hermostunut touhuun kirjoitti:

        Joo, tökki taas tänään ja pahanlaisesti!

        En tiedä, mutta itselläni tökkii sampopankin nettisivut melkein aina. En tiedä johtuuko tietokoneeni omainaisuuksista. Joka tapauksessa samainen ongelma ollut jo 2 eri koneessa. Tökkii siis ja joutuu sammuttamaan koko selaimen ennenkuin pääsee kirjautumaan koko pankkiin.. Ja muutenkin pelaa hitaasti..

        Minulla on myös paikallisosuuspankin ja s-pankin verkkotunnukset ja niissä ei ole koskaan ollut mitään vikaa.

        Mulla toiminut sampon sivut tähän asti aina, vaihdoin sampoon toukokuussa 2009


    • taas..

      siis koko aamun yrittänyt päästä sivuille mutta ei,
      onkohan heillä isompikin ongelma?? missään ei tiedoteta ainakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe