Näin ensimmäisenä haluan sanoa Vetin tappioputkesta joka on kestänyt todella kauan. Vetti ei ole sen takia palstalle laskeutunut... Vetti koittaa ottaa lainaa ja näin ollen Vetti yrittää voittaa häviämänsä rahat takaisin korkojen kera. Olen huomannut kuinka ärsyyntynyt Vetti nykyään on ja se on pakko johtua tappioputkesta, Vetti esimerkiksi kävi navetassa runkulla, en ollut näkemässä, mutta huomasin Vetin spruittaamat siemensyöksyt sikojen kasvoilla... Epäilen että Vetistä on tullut pervertti, vai mitä mieltä palstan asiantuntijat on?
T. Vetin veli Antti
Olen Vetin veli
Antti kakkos
4
147
Vastaukset
- Vekasitti
Vetin tappioputki jatkuu vieläkin.
- fittufetti2
Ei navetassa mitään sikoja ole, koska siat ovat sikalassa.
- Deadly.silence
Vetillä ei ole mitään jäljellä.
- ja_tälleen_näi
ja silleen hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656302Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932866Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 491035
- 12978
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75933- 66922