Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suomalais suunnittelijan kengät

fin

Erään suomalais suunnitelian kengät olivat kuulemma päässeet ohjelmaan.

17

4664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John

      Se on suunnittelija, eikä mikään suunnittelia.
      Suomalaissuunnittelijan kengät.
      Asun Yhdysvalloissa ja luen kauhulla näitä palstoja. On näytteliää, suunnitteliaa, kulkiaa............................. Hävetkää!
      My name is John, Big John. And I can spell.

      • keke

        siis kunnon pillun nussimista John.


      • fenix

        Etkös saatanan pilkunnussija tajua,että ei amerikoissa ole Ä ja Ö näppäimiä? Hah, jäit kiinni ja pahoin!


      • niinpä!
        fenix kirjoitti:

        Etkös saatanan pilkunnussija tajua,että ei amerikoissa ole Ä ja Ö näppäimiä? Hah, jäit kiinni ja pahoin!

        jep,lukiessani ajattelin just aivan samaa.Ei oo ÄÄtä ja ÖÖtä. =)


      • John
        fenix kirjoitti:

        Etkös saatanan pilkunnussija tajua,että ei amerikoissa ole Ä ja Ö näppäimiä? Hah, jäit kiinni ja pahoin!

        Skandit saa koneeseen vaikka Kanadassa, kun osaa tekniikan. Minä osaan. Ne muutamat äät ja ööt osaa tehdä erikoistekniikalla pohjoisamerikkalainen lapsikin. Te käveliät ja näytteliät ette pärjää heillekään.


      • siini
        John kirjoitti:

        Skandit saa koneeseen vaikka Kanadassa, kun osaa tekniikan. Minä osaan. Ne muutamat äät ja ööt osaa tehdä erikoistekniikalla pohjoisamerikkalainen lapsikin. Te käveliät ja näytteliät ette pärjää heillekään.

        No mitä väliä sillä on miten kirjottaa??Tää on kuitenkin mielipidepalsta. Kirjotettu ja puhuttu kieli on ihan eri asia kun kirjakieli!!!Ei sitä jaksa erkkikää kirjottaa jotain helvetin kirjakieltä.Mä puhun ja kirjotan ainaki just niinku mua huvittaa,eikä mua kiinnosta minkää määkivän lampaan mielipiteet.
        Sitäpäitsi suomen kirjakieli on aika lailla muutoksen alaisena koko ajan.Esim. tulevaisuudessa kuka-sana tulee korvautumaan ketä-sanalla.


      • Muutoksen koura
        siini kirjoitti:

        No mitä väliä sillä on miten kirjottaa??Tää on kuitenkin mielipidepalsta. Kirjotettu ja puhuttu kieli on ihan eri asia kun kirjakieli!!!Ei sitä jaksa erkkikää kirjottaa jotain helvetin kirjakieltä.Mä puhun ja kirjotan ainaki just niinku mua huvittaa,eikä mua kiinnosta minkää määkivän lampaan mielipiteet.
        Sitäpäitsi suomen kirjakieli on aika lailla muutoksen alaisena koko ajan.Esim. tulevaisuudessa kuka-sana tulee korvautumaan ketä-sanalla.

        Mitä väliä sillä on, missä asuu, mitä tekee ja ketä rakastaà? Mitä väliä sillä on, miten käyttäytyy? Mitä väliä on millään, kun kaikki on kuitenkin koko ajan muutoksen alla? Mitä väliä sillä on, mitä musiikkia kuuntelee ja ketä on identiteetiltään? Mitä väliä sillä on, onko tyttö vai poika, kun kaikki muuttuu kuitenkin? Mitä väliä sillä on, missä asuu? Muuta heti pois sieltä, missä asut, ettet pääse kiintymään kotiisi, suojelemaan sitä ja kaunistamaan sitä! Vaihda heti auto uudeksi, sillä eihän sillä mitään väliä ole, minkälaisella kaaralla kaahaat.
        Pointti: Mitä väliä sillä on, ketä olet. Mitään rajoja ei saa olla missään.


      • Toinen jenkkilästä

        Näiltä palstoilta harva pystyisi elättämään itsensä samalla tavalla kuin Carrie, eli myymällä lehtijuttuja. Onkohan Suomessa lakkautettu peruskoulut kokonaan, ja kaikki käyvät vain jonkun parin kuukauden kiertokoulun?


      • Jenkkilästä
        fenix kirjoitti:

        Etkös saatanan pilkunnussija tajua,että ei amerikoissa ole Ä ja Ö näppäimiä? Hah, jäit kiinni ja pahoin!

        Minullakin on tässä edessäni jenkki-Apple, jonka näppäimistössä ei ole äätä eikä öötä. Mutta kyllä ne sieltä koneesta löytyy, jos osaa tietokoneen käyttöä hiemankaan. Ilmeisesti tämän palstan lukijat eivät osaa.


      • Donna Jenitsi

        Tämä kuuluisa suunnittelija oli myös viime vuoden linnanjuhlilla.hän on hanna saren...
        siis niin mahtava persoona että!!!! =)


      • uhm
        niinpä! kirjoitti:

        jep,lukiessani ajattelin just aivan samaa.Ei oo ÄÄtä ja ÖÖtä. =)

        JOPA jenkeissä saa tehtyä ne ä ja ö pisteet näppäinyhdistelmillä..
        Geez...


      • HÄH
        Donna Jenitsi kirjoitti:

        Tämä kuuluisa suunnittelija oli myös viime vuoden linnanjuhlilla.hän on hanna saren...
        siis niin mahtava persoona että!!!! =)

        Niin voisko joku oikeasti tietävä nyt valaista että mikä sen kenkäsuunnittelijan nimi nyt sitten oikein on?


      • ...
        HÄH kirjoitti:

        Niin voisko joku oikeasti tietävä nyt valaista että mikä sen kenkäsuunnittelijan nimi nyt sitten oikein on?

        Juurihan se tuossa sanottiin. Hanna Sarén.


      • dragon

        Hei, täällä on sallittua kirjoittaa ihan miten tahansa. Täämä ei ole mikään koulu, joten oikeinkirjoitusta ei tarvita, riittää kun osaa kirjoitaa ja MUUT LUKEA! Kaikki varmaan ymmärsivät, joten jos et, that's your problem!!!


    • hanna

      Mutta sehän on jo vanha uutinen!

    • patentti

      ...sitä että niiden puukenkien kannan patentti on kotoisin Lappeenrannan yliopistosta!!!

      Ja nyt on kenenkään turha takertua siihen voiko patentti olla jostain "kotoisin", viitaten aiempiin vastauksiin.

    • whitepride

      Meidän tekemät puukengät!
      Hanne Sarenin suunnittelemat
      ja aivan sikakalliit!
      varmaa tietoa!
      Suomen ainoat puukengät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe