Mannerheimin syntymäpäivistä.
Täältä saa ladattua koko saksalaisen uutiskatsauksen No 614 Divx formaatissa, koko uutiskatsauksen kesto arviolta reilut 20 minuuttia. Minulla on todella laaja kokoelma näistä saksalaisista ja myös jonkin verran suomalaisista sodanajan uutiskatsauksista, joten voitte kirjoittaa mitä haluatte nähdä mä tsekkaan onko vai eikö ole. Kaikki on tekstitetty, englanniksi. Yhdestä 20 DVD:n kokoelma sarjasta, jossa kylläkään ei ole orginaalia koko uutiskatsausta sellaisenaan, vain toisensa perään katsauksia erillisinä on tekstitys erikseen.Joten joudun tekstityksen rippaamaan videolle, ei voi ladata suoraan Adone Premieriin - silloin videosta puuttuu teksti.
Onko Englanin tekstitys teidänmielestänne tärkeä?
Olisiko paljon parempi, ilman tekstityksiä tai suomeksi? Googlella on muuten tuli mieleen hyvät mahdolisuudet tekstityksen suhteen, jos ne tulevat erilisenä datavirtana videossa.Olen käyttänyt sitä jos tekstit on löytyneet valmiina, kuten tässä:
http://www.at-ww-ii.com/2007/12/traudl-junge-hitlers-secretary-late.html
sielä on muitakin pätkiä. Anglo-amerikalaist hölmöä probagandaa myöskin - noin niinkuin piruttaan tai "Tasapuolisuuden" vuoksi? Ne jotkut on aika huvittavia täytyykin laittaa tonne Nato sivuille kun Molotov tulee Jenkkeihin niin kaverina, uhrina Akseli ja suuri osa Eurooppaa. No se on toinen tarina se.
Siinä on aika paljon työtä alkaa kääntämään ja siitä yhdestä sarjasta täytyy taiteilla, kun ne jenkit on polttaneet tekstityksen suoraan videokuvaan. Erillisenä tekstivirtana on helppo ja hyvää jälkeä tulee kääntää tiedoston vaan suomeksi ja yhdistää sen videoon. Tässäkin olen joutunut suomalaisia nimiä korjaamaan, mutta ei näytä, niin hyvältä kun 2:den nimen kohdalla ne on tuhrattu päälle. Se ei kuitenkaan liene ongelma. Toisaalta kyllä näihinkin saisi taiteltua päälle suomalaisen tekstin suuremalla fontilla, oikealla varjostuksella ja värilsävyllä.
KOKO KATSAUKSEN KESTO reilut 20 MIN. Joten ei mahdu youtuben katseltavaski, olen kyllä sinnekin tätä materiaalia ladannut.
Jakoon vaan
http://www.megaupload.com/?d=T64FCY4C
Mannerheimin syntymäpäivistä koko saksalainen uutiskatsaus.
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962