se niin yksinkertaista ?
Ilman sen kummempia perusteluja, kuten ennenvanhaankin.
Ei vittumaista akkaa tarvinnut sen kummemmin perustella, kaikki perustelu oli sanassa "vittumainen", sen ymmärsivätr kaikki, jopa lapsetkin. Ja sellaista akkaa karttoivat kaikki.
Feministi = vittumainen akka ??
5
681
Vastaukset
- ??
"kyllä on akka niin vittunisti, eli feministi"?
- .,..
parempi olla ilman vittua?
- sinunko..
nietponimaaju..
- fyysikko nainen
sinunko.. kirjoitti:
nietponimaaju..
Jos nimittely on se hinta, joka minun on maksettava että naisen euro ei olisi enää miehen 80 senttiä, maksan sen mielelläni. Olen vaikka femakko rekkalesbo vittumainen ämmä frigidi runkku. Sanat eivät voi satuttaa, haukkuminen alkaa siinä kohtaa kun vasta-argumentoijan verbaaliset ja älynlahjat loppuvat.
- Anonyymi
fyysikko nainen kirjoitti:
Jos nimittely on se hinta, joka minun on maksettava että naisen euro ei olisi enää miehen 80 senttiä, maksan sen mielelläni. Olen vaikka femakko rekkalesbo vittumainen ämmä frigidi runkku. Sanat eivät voi satuttaa, haukkuminen alkaa siinä kohtaa kun vasta-argumentoijan verbaaliset ja älynlahjat loppuvat.
Väite, että naiselle maksettaisiin 80 % siitä, mitä vastaavasta työstä miehelle, on disinformaatiota. Väite ei pidä paikkaansa. Väärän tiedon hokeminen ei muuta sitä oikeaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709