Hei Sinä nainen Helsingin keskustassa. Sinulla oli ruskeat hiukset ja musta takki. Katseemme kohtasivat ja jäit mieleeni. Jos tunnistat itsesi tästä, niin haluaisin tutustua sinuun tarkemmin.
Nainen Helsingissä
11
1717
Vastaukset
- nainen,hki
Missä päin keskustaa, ja minkä ikäisestä naisesta on kyse? :)
- ap
NO ihan ydinkeskustassa.
- tummatukkainen
Oliko tämä 9.10 perjantaina, sinä ravintolassa minä kävelin kadulla ohi...
oliko se viime tiistai-iltana?
- kettu<3
hahaa, minulla oli ruskeat hiukset ja musta takki. Pituuttakin koriat 180.
ehkä?
[email protected] - Ytimessä yhtenään
Saisiko hiukan terkempaa kuvausta paikasta ja päivästä?
- PRKL ** (-)
Onneks näihin tuntomerkkeihin sopivia naisia ei sitten montaa kuljekaan Helsingin keskustassa päivittäin!!!
- seisoskelija
PRKL ** (-) kirjoitti:
Onneks näihin tuntomerkkeihin sopivia naisia ei sitten montaa kuljekaan Helsingin keskustassa päivittäin!!!
Mullakin kohtas katseet ydinkeskustan tuntumassa parin naisen kanssa 31.10 bussipysäkillä kun ei ollut muutakaan tekemistä...
- Tummahiuksinen
Olitko ratikassa?:)
- Sinun omasi
Höpsis, kyllä minä sinut tunnen.
Älähän leikittele. - tummahiuksinen
Sinun omasi kirjoitti:
Höpsis, kyllä minä sinut tunnen.
Älähän leikittele.3 B ratikassa...puoli 9 aikaan illalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794