Hei Sinä nainen Helsingin keskustassa. Sinulla oli ruskeat hiukset ja musta takki. Katseemme kohtasivat ja jäit mieleeni. Jos tunnistat itsesi tästä, niin haluaisin tutustua sinuun tarkemmin.
Nainen Helsingissä
11
1688
Vastaukset
- nainen,hki
Missä päin keskustaa, ja minkä ikäisestä naisesta on kyse? :)
- ap
NO ihan ydinkeskustassa.
- tummatukkainen
Oliko tämä 9.10 perjantaina, sinä ravintolassa minä kävelin kadulla ohi...
oliko se viime tiistai-iltana?
- kettu<3
hahaa, minulla oli ruskeat hiukset ja musta takki. Pituuttakin koriat 180.
ehkä?
[email protected] - Ytimessä yhtenään
Saisiko hiukan terkempaa kuvausta paikasta ja päivästä?
- PRKL ** (-)
Onneks näihin tuntomerkkeihin sopivia naisia ei sitten montaa kuljekaan Helsingin keskustassa päivittäin!!!
- seisoskelija
PRKL ** (-) kirjoitti:
Onneks näihin tuntomerkkeihin sopivia naisia ei sitten montaa kuljekaan Helsingin keskustassa päivittäin!!!
Mullakin kohtas katseet ydinkeskustan tuntumassa parin naisen kanssa 31.10 bussipysäkillä kun ei ollut muutakaan tekemistä...
- Tummahiuksinen
Olitko ratikassa?:)
- Sinun omasi
Höpsis, kyllä minä sinut tunnen.
Älähän leikittele. - tummahiuksinen
Sinun omasi kirjoitti:
Höpsis, kyllä minä sinut tunnen.
Älähän leikittele.3 B ratikassa...puoli 9 aikaan illalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755884Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275157Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213078- 1812524
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2112248- 172126
- 1031531
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3401385- 751293
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171196