Mulla antaa tämmöisen virhekoodin kun Koodi 80070570 kun yritän manuaalisesti käynnistää Windows Updaten päivityksten asentamista. Asetuksiin oon laittanut että se tekisi sen joka päivä automaattisesti mutta eipä ole tehnyt tammikuun jälkeen, en ymmärrä syytä. Mulla on siis Vista Basic, tuli koneen mukana. Yritin Microsoftin sivuilta ladata kaikkia mahdollisia päivityksiä tähän Vistaan mutta joko ne sanoivat että kyseessä ei ole tähän tarkoitettu päivitys, päivityksessä tapahtui virhe, tai että sinulla on jo tämä. Joten sieltäkään en uusia päivityksiä koneeseeni saanut. Netti on ok, ei mikään mokkula ja koneltakin löytyy tilaa. Pakkohan tähän koneelle on tarvittavat päivitykset saada. Missä vika?
Virhekoodi 80070570 päivityksiä asennettaessa
7
1206
Vastaukset
- mievaan1
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=b4d90b06-c27d-4483-bc1f-04d43fa7b293
eli asenna tämä ja sen jälkeen yritä päivittää- Jennelly
Ei onnistunut tuokaan.. Siis asensin kyllä ja se asentaminen onnistui mutta sen jälkeen kun yritin päivittää noita Windows Update päivityksiä, niin ei onnistu edelleenkään. Tarjoaa vaan sitä samaa vanhaa virhekoodia. Osaako kukaan auttaa?
- mievaan1
Jennelly kirjoitti:
Ei onnistunut tuokaan.. Siis asensin kyllä ja se asentaminen onnistui mutta sen jälkeen kun yritin päivittää noita Windows Update päivityksiä, niin ei onnistu edelleenkään. Tarjoaa vaan sitä samaa vanhaa virhekoodia. Osaako kukaan auttaa?
http://support.microsoft.com/kb/929833
Järjestelmätiedostojen tarkistus -työkalun (SFC.exe) avulla voit selvittää, mikä tiedosto aiheuttaa ongelman, ja korvata kyseisen tiedoston sitten. Voit tehdä tämän seuraavasti:
1. Avaa järjestelmänvalvojan oikeuksin suoritettu komentokehote. Voit tehdä tämän napsauttamalla Käynnistä-painiketta, valitsemalla Kaikki ohjelmat, valitsemalla Apuohjelmat, napsauttamalla hiiren kakkospainikkeella Komentorivi-kohdetta ja valitsemalla sitten Suorita järjestelmänvalvojana. Jos sinua kehotetaan antamaan järjestelmänvalvojan salasana tai vahvistamaan toiminto, kirjoita salasana tai valitse Salli.
2. Kirjoita seuraava komento ja paina sitten ENTER-näppäintä:
sfc /scannow
Komento sfc /scannow tarkistaa kaikki suojatut järjestelmätiedostot ja korvaa virheelliset versiot oikeilla Microsoft-versioilla. - Jennelly
mievaan1 kirjoitti:
http://support.microsoft.com/kb/929833
Järjestelmätiedostojen tarkistus -työkalun (SFC.exe) avulla voit selvittää, mikä tiedosto aiheuttaa ongelman, ja korvata kyseisen tiedoston sitten. Voit tehdä tämän seuraavasti:
1. Avaa järjestelmänvalvojan oikeuksin suoritettu komentokehote. Voit tehdä tämän napsauttamalla Käynnistä-painiketta, valitsemalla Kaikki ohjelmat, valitsemalla Apuohjelmat, napsauttamalla hiiren kakkospainikkeella Komentorivi-kohdetta ja valitsemalla sitten Suorita järjestelmänvalvojana. Jos sinua kehotetaan antamaan järjestelmänvalvojan salasana tai vahvistamaan toiminto, kirjoita salasana tai valitse Salli.
2. Kirjoita seuraava komento ja paina sitten ENTER-näppäintä:
sfc /scannow
Komento sfc /scannow tarkistaa kaikki suojatut järjestelmätiedostot ja korvaa virheelliset versiot oikeilla Microsoft-versioilla.Kun yritin tuota yllä mainittua tehdä niin se heitti vain että "Windowsin resurssien suojaus ei voinut käynnistää korjauspalvelua."
Nyt menee hermo.. heitänkö koneen partsilta vaiko olisiko vielä jotain tehtävissä? - Hatsaturjan
Jennelly kirjoitti:
Kun yritin tuota yllä mainittua tehdä niin se heitti vain että "Windowsin resurssien suojaus ei voinut käynnistää korjauspalvelua."
Nyt menee hermo.. heitänkö koneen partsilta vaiko olisiko vielä jotain tehtävissä?Heitä vaan, tää on pieni pehmeä ongelma (micro soft)
- Hude61
Vaikka olen monet windows käyttikset hanskannut ok, voi vista mennä noissa päivitys jutuissa ihan solmuun, mutta microsoftilta saat apua päivän sisällä asiaan. Vaatii toki hieman työtä , mutta ei tarvii olla guru osatakseen hyvillä ohjeilla korjata homman,.
- llsaqqwer
että WU -järjestelmäkomponentit täytyy uudelleenrekisteröidä. Tähän on olemassa ohjelmakin:
http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-updates-with-fix-wu-utility
mutta asian voi hoitaa käsipelilläkin. Ohjeita siihen kyllä löytyy, mutta ei todennäköisesti onnistu ihan perushemmoilta. Jollei systeemiä ole päivitetty SP1 ja SP2 -paketeilla, voi olla, ettei päivityksiä saakaan ilman niitä, koska päivitykset edellyttävät "tuoretta" systeemiä, jossa kaikki päivityksiin tarvittavat komponentitkin ovat ajan tasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949