Mikä on edullisin pankki päivittäiseen käyttöön ottaen huomioon kaikki palvelumaksut..vakituiset käyttömaksut, uudet verkkotunnukset ym.. Koroilla ja sellaisilla ei väliä, kunhan tilin käyttö on edullista.
Jos osaatte ohjata hyvälle vertailusivustolle, niin olen kiitollinen. Tähän asti olen löytänyt vertailuja pääasiassa perheiden, säästäjien, velkaantuneiden ym pankkipalveluihin ja olen mennyt niiden kanssa vähän sekaisin. Itse olen velaton, enkä aio säästää tälle tilille. Täytän noin vuoden päästä 26v.
Missä halvimmat palvelumaksut?
9
2056
Vastaukset
- Aki81
Itselläni tällä hetkellä OKO:n tavallinen käyttötili ja palvelumaksut kuukaudessa 3,70e, Olen harkinnut vaihtoa S-pankkiin jossa palvelumaksut tasan 0e! S-pankki tosin ei tarjoa konttoripalveluja mutta en niitä juuri itse kaipaakaan kun hoidan laskunmaksut nettipankissa! Myös Nordean tavallinen käyttötili on kuukausimaksuton ja erona S-pankkiin on kattava konttoriverkosto! Sammon käyttötilin palvelumaksu on samaa luokkaa kuin okossa, eli päälle 3e/kk.
- arvelijatar
Sampo Pankissa Nuorisopaketti on ilmainen ja tarkoitettu alle 28-vuotiaille. Sisältää käyttötilin, Visa Electronin/MC-debitin, mahdollisuus Visaan. Verkkopankista ei muutenkaan mene maksua.
Kun täyttää 28, uuttuu 3,40 e/kk híntaiseksi peruspaketiksi
Aktialla on myös 27-vuotiaaksi asti maksuton paketti:
"Nuorena Aktian asiakkaana hoidat kaikki päivittäiset pankkipalvelusi veloituksetta. Paketti sisältää Visa Electron -kortin, internetpankin ja e-laskujen maksamisen. Jos sinulla on plakkarissa yli 90 opintopistettä saat lisäksi Visa Classicin tai Visa-Pankkikortin ensimmäisen vuoden veloituksetta" - valikoija
Päivittäisasiointi (=tilit, talletukset ja kortit) S-pankki
Indeksirahastot Seligson
Osakkeet, etf:t ja rahastot Nordnet
Näillä pärjää niin kauan kuin ei tarvitse velkaa. Onkohan mitään putiikkia, josta saisi esim. asuntolainaa kilpailukykyiseen hintaan ilman "kokonaisasiakkuutta"?
Nordea olisi ihan ok, mutta pienasiakkaalle kortit ja nettipankki maksaa hunajaa, sijoituksista puhumattakaan.- asiakas kohta 20v
OP:ssa asuntolainaa ja talletuksia jonkin verran. En ole vielä tähän päivään mennessä maksanut senttiäkään palvelumaksuja. Aluksi oli niin että jos käyttötilin saldo oli vähintään 30000mk pankkiasiointi ja kortit oli ilmaisia. Nykyään bonukset kuittaa kaikki palvelumaksut. "Palvelumaksuilla" kuritetaan juuri pienituloisia. Muistakaa että se oli Nordean edeltäjä Merita??? (tjv?) joka palvelumaksut toi Suomeen.
- vertaa ja vertaa
No itse olen opiskelija ja nordean asiakas tällä hekellä. Kanta-asiakas, johon tarvitaan vähintään 6000e säästöjä tai/ja lainoja.
Maksan 1,15e/kk. Siihen sisältyy kättelytili, pidempiaikainen talletustili,opintolaina,pankki-luottokortti.
Esim Op olisi minulle paljon kalliimpi ja S-pankki taas ei sovi, koska tarvitsen opintolainaa.
vertaile eri pankkeja ja pyydä tarjouksia. Kukaan ei voi tietää taloudellista tilannettasi, eikä sitä mikäon juuri sulle edullisin. vain itse teet ratkaisut- - laske numeroina etu
asiakas kohta 20v kirjoitti:
OP:ssa asuntolainaa ja talletuksia jonkin verran. En ole vielä tähän päivään mennessä maksanut senttiäkään palvelumaksuja. Aluksi oli niin että jos käyttötilin saldo oli vähintään 30000mk pankkiasiointi ja kortit oli ilmaisia. Nykyään bonukset kuittaa kaikki palvelumaksut. "Palvelumaksuilla" kuritetaan juuri pienituloisia. Muistakaa että se oli Nordean edeltäjä Merita??? (tjv?) joka palvelumaksut toi Suomeen.
.
Mitä mahtanet maksaa asuntolainastasi korkoa tällä hetkellä,
meidän yhdellä lapsella on vielä lainaa, maksaa, alle 1,1 % tällä hetkellä.
me muut taas kun olemme valattomia saamme vapaasti käytettävälle säästötilille,
päiväsaldolle, tasan 2 % korkoa.
mahtanetko maksaa ne boonukset........."salaa ja huomaamattasi" korkeampina velkakuluina,
ja/tai,,, matalampina talletuskorkoina,
oletkos sitä ajatellut koskaan ???????????????
kannatta laseka numeroina,,,ei mielikuvina.
(meillä on Visa- ja Masterkorttit ja myös Debit kortti, myös rinnakkaiskortit, täysin ilmaista ja tietysti kaikki maksupalvelut ja nettipankki.
- ilmainenasiakas
saattaa olla suomen ainoita ilmaisia...
paikallisosuuspankiketjussa saattaa olla muutama muukin konttori missä KAIKKI päivittäisasiointi/peruskortit (ei visa jossa on luottokunnan maksut), sekä useimmat lainoihin liittyvät maksut on täysin ilmasia. ei siis ryöstetä otto-automaattikuitista 35 senttiä jnejne... eikä edes toimihenkilötilinsiirroista jnejne. Ehkä jollain nordean avainasiakkaalla on vastaavia etuja, mutta ne onkin pankin helppo antaa, kun sadantonnin asuntolainan korot/marginaalit kompensoi kummasti noita pikkumaksuja. sitten taas tavalliselle työttömälle/eläkeläiselle nuo pikkumaksutkin on tärkeä asia... tuossa konttorissa kaikki on samalla viivalla, eli kaikille ilmaista.
palvelu on myös erittäin ystävällistä.
kosken osuuspankin hinnastot, sekä vertailun vuoksi vaikka liedon osuuspankin hinnat...
https://www.paikallisosuuspankit.fi/VerkkopalvelutWeb/portaali/index.jsp?sivu=palveluhinnasto
sitten taas saman ketjun toisessa konttorissa on ihan eri hinnasto, eli hinnat tosiaan on konttorikohtasia. Liedossa sitten päivittäisasioinnista sun muista nyhdetäänkin jo rahaa. - 13+2
Jos et tarvitse asuntolainoja tms., niin varmaan S-Pankki on nollamaksuilla edullisin.
Itselläni on S-Pankissa tili ja ilmainen verkkopankki ja kortit. Lisäksi päätili on Tapiolassa, jossa on vakuutuksia, pieni talletus ja palkka tulee sinne. En maksa mitään maksuja. Saan vakuutuksista 17 % alennuksen. Tapiolan asiakkaaksi aikovien kannattaa muistaa, että kaikki pyörii käytännössä netin tai puhelimen kautta.
Sampopankissakin on tili, koska siellä on vanhoja rahastosijoituksia. Ei ole enää kortteja toimimattomuuden vuoksi, mutta verkkotunnukset on. En maksa mitään kuukausimaksuja sinne. Sampopankin käytön kuitenkin olen laskenut epäkannattavaksi pääpankkinani.
Kaikki on kiinni paljon omasta tilanteesta. Yleensä lainoja kaipaamattomalle S-Pankki on edullinen. - aaee
"Itse olen velaton, enkä aio säästää tälle tilille."
kerroit vaan mitä et tarvitse !!
täysin ilmaisia on useita, mitä muuta tarvitset kuin tilin, kortin ja maksamisen, siitä ilmaisia on ainakin kolme.
tarvitsetko joskus edullista pikavippiä, nopeita rahasiirtoja, valuutanvaihtoa, talletuslokeroa, neuvontaa raha-asioissa, entä ostatko rahastoja, osakkeita,
Kerro nyt ensin mitä palveluja tavit.
voi sitä olla tili useammankin ilmaisen pankin konttorissa, kuten meilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096963- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista494005- 513548
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1923515
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672714
- 482542
- 131934