vihdoinkin talvi tulossa vaikka olen kyllä enempi

blondeistablondein72hki

kuuman kesän ihmisiä mutta rakastan kylmää runsaslumista talvea tosin ilmanmuutoksen takia sekin taitaa vain haaveeksi jäädä höh

Parin tunnin kuluttua ois nuorimman likan keskustelu koulussa ja ukolla aika fysioterapiaan vaikkakin joutais päästään terapeutille mieluiten.

Ihmettelen vanhinta siskoani,en ole viikkoon kuullut siitä mitään hmm täytyy yrittää illalla soitella.Toivottavasti sillä ei oo taas putki päällä..

36

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      ja käytiin ukon kanssa kiinalaisessa tikkurilassa syömässä ja hoitamassa muitakin kuin pankkiasioita niin ja taas kaik rahat meni laskuihin.

      12v tyttö otti sintin mukaansa ja meni kaverilleen yöksi;>

      • blondeistablondein72hki

        naapurissa kahvilla.

        15v likka meni poikakaverilleen yöksi.

        Taas kun kaverini joka mies soitti minulle niin toi yks vaan vittuilee eli siitä huomaa kuinka paljon se ite väärin tekeekään,ei vaan myönnä tietenkkään..

        En ystävästäni luovu ton yhen huononitsetunnon takia sillä kaverini kanssa hauska jutella ja hän todellakin edelleenkin vain kaveri ei muuta ja tosi kiva tyyppi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        naapurissa kahvilla.

        15v likka meni poikakaverilleen yöksi.

        Taas kun kaverini joka mies soitti minulle niin toi yks vaan vittuilee eli siitä huomaa kuinka paljon se ite väärin tekeekään,ei vaan myönnä tietenkkään..

        En ystävästäni luovu ton yhen huononitsetunnon takia sillä kaverini kanssa hauska jutella ja hän todellakin edelleenkin vain kaveri ei muuta ja tosi kiva tyyppi.

        tosin siellä ei ollut niitä tarjoiluja joita lupasivat.

        15v likka ensi yöski mummilleen eli äitilleni.


      • ja mitä tarjoilivat
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tosin siellä ei ollut niitä tarjoiluja joita lupasivat.

        15v likka ensi yöski mummilleen eli äitilleni.

        siellä näyttelyssä? Oisko pitäny varata auto että olis päässy ruokapöydän ääreen?


      • blondeistablondein72hki
        ja mitä tarjoilivat kirjoitti:

        siellä näyttelyssä? Oisko pitäny varata auto että olis päässy ruokapöydän ääreen?

        ilmapalloja sekä aikuislle kahvia mutta vain kamalan makeeta mehua ja makkaraa tarjosivat ja ihan kiva oli katsoa sikakalliita autoja joihin ei ikinä ois varaa itellä.

        Tänään piristi sauna jossa kävin kahdestaan nuorimman tytön kanssa.


      • lupasi hesarissa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ilmapalloja sekä aikuislle kahvia mutta vain kamalan makeeta mehua ja makkaraa tarjosivat ja ihan kiva oli katsoa sikakalliita autoja joihin ei ikinä ois varaa itellä.

        Tänään piristi sauna jossa kävin kahdestaan nuorimman tytön kanssa.

        piirrustusvälineitä vanhempiensa kansa picassonäyttelyssä käyville lapsille, mutta eipä mitään näkynyt kun kävimme 14 v tyttären kanssa siellä!


      • blondeistablondein72hki
        lupasi hesarissa kirjoitti:

        piirrustusvälineitä vanhempiensa kansa picassonäyttelyssä käyville lapsille, mutta eipä mitään näkynyt kun kävimme 14 v tyttären kanssa siellä!

        voi helvetti sentään!

        Sikamaista mainostaa valheella jotta saisivat asiakkaita;(

        Tänään kaverilla käytiin aamukahvilla ja sit Haltialan-tilalla jossa ei kyllä näkynyt ku muutama lehmä.Iltakahvit kävin juomassa mieskaverini kanssa Malmin Rossossa.Ukko tuli hakee kun soitin ja käytiin kaupassa.

        15v likka teki iltapalksi lettuja nam


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        voi helvetti sentään!

        Sikamaista mainostaa valheella jotta saisivat asiakkaita;(

        Tänään kaverilla käytiin aamukahvilla ja sit Haltialan-tilalla jossa ei kyllä näkynyt ku muutama lehmä.Iltakahvit kävin juomassa mieskaverini kanssa Malmin Rossossa.Ukko tuli hakee kun soitin ja käytiin kaupassa.

        15v likka teki iltapalksi lettuja nam

        sairiksen jälkeen ja oli ihanaa tosin koipi reistailee.

        Illalla sit oltiin pihakahvilla naapureiden kanssa pienessä sateessa.

        Tänään ja huomenna vapaata.

        Jee esimies haluaa mut pitää tuolla töissä ja vakinaistaa mutta toivottavasti ei tyssää lääkäri kun käyn työhöntulotarkastuksessa joulukuussa.

        Tänään viedään kelaan valitus kun se saatanan laitos hylkäs ukon sairauspäivärahahakemuksen ja tietty näkemättä ja tutkimatta vain papereita lukemalla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sairiksen jälkeen ja oli ihanaa tosin koipi reistailee.

        Illalla sit oltiin pihakahvilla naapureiden kanssa pienessä sateessa.

        Tänään ja huomenna vapaata.

        Jee esimies haluaa mut pitää tuolla töissä ja vakinaistaa mutta toivottavasti ei tyssää lääkäri kun käyn työhöntulotarkastuksessa joulukuussa.

        Tänään viedään kelaan valitus kun se saatanan laitos hylkäs ukon sairauspäivärahahakemuksen ja tietty näkemättä ja tutkimatta vain papereita lukemalla.

        konetta aikoihin aukaista.On ollut ihanaa olla hetki ilman nettiä.

        Oltiin lauantai aamuna pakkasessa aamukahvilla naapurien kanssa pihalla.

        perjantaina kapakassa vanhimman siskoni kanssa,sen homokämppis,kämppiksen kaveri ja sen mun kaverimiehen näin pikaisesti.

        Likan poikakaveri oli viikonloppuna meil yötä ja likka oli äitillä ja poikakaverillaan.

        Kävin eilen toisen siskon ja sen miehen luona kun saivat kämpän.Juotiin kahvia ja pelattiin jatsia ja toi kusipää vaan vittuilee.

        Tänään sain kortisoonipiikin jalkapohjaani auts mutta toivottavasti auttaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        konetta aikoihin aukaista.On ollut ihanaa olla hetki ilman nettiä.

        Oltiin lauantai aamuna pakkasessa aamukahvilla naapurien kanssa pihalla.

        perjantaina kapakassa vanhimman siskoni kanssa,sen homokämppis,kämppiksen kaveri ja sen mun kaverimiehen näin pikaisesti.

        Likan poikakaveri oli viikonloppuna meil yötä ja likka oli äitillä ja poikakaverillaan.

        Kävin eilen toisen siskon ja sen miehen luona kun saivat kämpän.Juotiin kahvia ja pelattiin jatsia ja toi kusipää vaan vittuilee.

        Tänään sain kortisoonipiikin jalkapohjaani auts mutta toivottavasti auttaa.

        se entisen työmme paikanjohtaja kahvilla ja sit oltiin pihalla kahvilla naapureiden kanssa.

        Mummin haudalle ostettu kukkavihko ja se maksoi 70e.

        Ihana tunne kun on lähes normaali tunne kävellä,vihdoinkin.

        Ollaan siivottu pesty lattiat ja seinät,minä tamppasin matot ym...Huomenna jatkuu.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        se entisen työmme paikanjohtaja kahvilla ja sit oltiin pihalla kahvilla naapureiden kanssa.

        Mummin haudalle ostettu kukkavihko ja se maksoi 70e.

        Ihana tunne kun on lähes normaali tunne kävellä,vihdoinkin.

        Ollaan siivottu pesty lattiat ja seinät,minä tamppasin matot ym...Huomenna jatkuu.

        likka Tampereelta.Haettiin se junalta ja muutenkin käytiin asioilla.

        Naapuri kävi kahvilla ja kaveripariskunta hieman myöhemmin.

        Kohta muistotilaisuuteen johon naapuri vie meidät kun ukko kuskaa Tornion sukulaisia.

        Nyt kämppä kiiltää;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likka Tampereelta.Haettiin se junalta ja muutenkin käytiin asioilla.

        Naapuri kävi kahvilla ja kaveripariskunta hieman myöhemmin.

        Kohta muistotilaisuuteen johon naapuri vie meidät kun ukko kuskaa Tornion sukulaisia.

        Nyt kämppä kiiltää;)

        oli muuten kivaa mutta siel yks ällö yritti iskee mua.Vanhin sisko jäi sinne vielä.Käytiin sitä ennen siskon entisellä kämppiksellä kun se saanut solukämpän.

        Eilen ukko oikein kuunostautui ja dokasi naapurissa,Likat joutui hoitamaan sitä mutta tulin heti himaan kun tyttö soittaa itkien kotiin ettei jaksa enää vahtia isäänsä...

        Sanelin äijälle muutamia totuuksia.

        Mäcissä syötiin tänään salaatit ja äitillä oltiin hetki.

        Nuorin likka vietiin äitille yöksi ja 15v tyttö meni poikakaverilleen yöksi.Se oli meil viimeyön.

        Vanhintyttö lähti kotiinsa.

        Tytött vahtivat kummipoikaamme jotta kaverini sai nukkua yötyön jälkeen kun sen mies ei ollut kotona.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        oli muuten kivaa mutta siel yks ällö yritti iskee mua.Vanhin sisko jäi sinne vielä.Käytiin sitä ennen siskon entisellä kämppiksellä kun se saanut solukämpän.

        Eilen ukko oikein kuunostautui ja dokasi naapurissa,Likat joutui hoitamaan sitä mutta tulin heti himaan kun tyttö soittaa itkien kotiin ettei jaksa enää vahtia isäänsä...

        Sanelin äijälle muutamia totuuksia.

        Mäcissä syötiin tänään salaatit ja äitillä oltiin hetki.

        Nuorin likka vietiin äitille yöksi ja 15v tyttö meni poikakaverilleen yöksi.Se oli meil viimeyön.

        Vanhintyttö lähti kotiinsa.

        Tytött vahtivat kummipoikaamme jotta kaverini sai nukkua yötyön jälkeen kun sen mies ei ollut kotona.

        tuttuja ystäviä kavereita löytänyt facebookista ja tutustutaan uudelleen;D

        Mulla kamala nuhainen ja kuumeinen olo.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla.

        15v likka vaihtoi lakanat meille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tuttuja ystäviä kavereita löytänyt facebookista ja tutustutaan uudelleen;D

        Mulla kamala nuhainen ja kuumeinen olo.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla.

        15v likka vaihtoi lakanat meille.

        kaverillani on sen 12v poika ja kummipoikamme myös mutta ei sikaa viel kellään todettu samoin kipeenä likan poikakaveri.

        Voi ei,sain kuulla että vanhimmantytön kaveri laitettu laitokseen kun vanhemmat ei jaksa huolehtia,he vaan käyvät tytön kimppuun pienimmästäkin,heillä kuusi lasta ja tyttö ei oo eka jonka laittoivat pois.Asuvat nyt kahden kun kaikki muuttaneet veke.En ois heistä uskonut.Tunnen heidät.Asuivat lähellä ennen muuttoa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaverillani on sen 12v poika ja kummipoikamme myös mutta ei sikaa viel kellään todettu samoin kipeenä likan poikakaveri.

        Voi ei,sain kuulla että vanhimmantytön kaveri laitettu laitokseen kun vanhemmat ei jaksa huolehtia,he vaan käyvät tytön kimppuun pienimmästäkin,heillä kuusi lasta ja tyttö ei oo eka jonka laittoivat pois.Asuvat nyt kahden kun kaikki muuttaneet veke.En ois heistä uskonut.Tunnen heidät.Asuivat lähellä ennen muuttoa.

        12v likka..Asiasta heti puhuttiin ja tuli nettikieltoa yms...Asian lopullinen selviäminen tai siis siitä riippu koska loppuu rangaistukset...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        12v likka..Asiasta heti puhuttiin ja tuli nettikieltoa yms...Asian lopullinen selviäminen tai siis siitä riippu koska loppuu rangaistukset...

        filmiä vuokraamassa mutta katsotaan ne vasta kun likat kotiutuu koska ovat sellaisia joita tytöt haluavat nähdä.

        Ihanaa kun sataa lunta.

        Autoon on laitettu hihna ja katsatuksesta ekalla kerralla läpi ilman huomautuksia.Sinne meni 500e.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        filmiä vuokraamassa mutta katsotaan ne vasta kun likat kotiutuu koska ovat sellaisia joita tytöt haluavat nähdä.

        Ihanaa kun sataa lunta.

        Autoon on laitettu hihna ja katsatuksesta ekalla kerralla läpi ilman huomautuksia.Sinne meni 500e.

        olipa kivaa taas töissä,jalkoja vaan särkee;/


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        olipa kivaa taas töissä,jalkoja vaan särkee;/

        15v likalle lääkkeet niin 600e kiitos;(

        Ihanaa kävellä ilman särkyjä jeeeee!!!

        Eilen käytiin äitillä kahvilla ja tänään käytettiin sitä kaupoilla.

        Naapuri kävi tänään kahvilla.

        Mulla vapaapäivä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        15v likalle lääkkeet niin 600e kiitos;(

        Ihanaa kävellä ilman särkyjä jeeeee!!!

        Eilen käytiin äitillä kahvilla ja tänään käytettiin sitä kaupoilla.

        Naapuri kävi tänään kahvilla.

        Mulla vapaapäivä.

        tylsä olo vaikka asiat suht koht ok...

        kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme ja tyttökoiransa kanssa

        ensi yöksi tulee likan poikakaveri


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tylsä olo vaikka asiat suht koht ok...

        kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme ja tyttökoiransa kanssa

        ensi yöksi tulee likan poikakaveri

        siskoni,kaverini ja mieskaverini kanssa.

        Tyttö todella tyhmyyksissä mukana ja rangaistuksen sai..

        Vakituisen työpaikan sain jeeeee!!!!!

        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siskoni,kaverini ja mieskaverini kanssa.

        Tyttö todella tyhmyyksissä mukana ja rangaistuksen sai..

        Vakituisen työpaikan sain jeeeee!!!!!

        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.

        kaveripariskunta kahvilla.

        Nuorin tyttö oli äitilläni yön kun olin töissä ja ukko keuhkokuvauksissa ja likka piti viedä malmille röntgeniin,äiti käytti.

        Töissä on ollut todella kivaa ja antoisaa.


      • prunette
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siskoni,kaverini ja mieskaverini kanssa.

        Tyttö todella tyhmyyksissä mukana ja rangaistuksen sai..

        Vakituisen työpaikan sain jeeeee!!!!!

        Kaveripariskunta kävi tänään kahvilla.

        tähän nykyiseen hommaasi vai oletko hakenut jotain uutta duunia jonka sait?

        Onnittelut työpaikasta!


      • blondeistablondein72hki
        prunette kirjoitti:

        tähän nykyiseen hommaasi vai oletko hakenut jotain uutta duunia jonka sait?

        Onnittelut työpaikasta!

        vakinaistettiin samaan paikkaan jossa olen ollut yli vuoden sijaisena;D

        15v likka ja 17v serkkunsa lähtivät eilen viikonlopuksi siskonsa luo tampereelle kun pääsivät ilman poikakavereitaan;)

        aamu teet juotiin äitillä ja aamukahvit kaveripariskunnalla jossa leikin autoilla kummipojan kanssa;O)

        yöllä klo 3 asti olin mesessä ja facebookissa.juttelin kavereiden kanssa.oli kivaa.

        jaahas jaahas ja taas eräs tyyppi petti luottamukseni..miten vitussa mä voin olla näin tymä että aina uskon ja luotan...!!!!

        12v likka kiusasi kaveriaan toisten tyttöjen kanssa mutta onneksi saatiin se loppumaan ja asia sovittu ja oavat edelleen kavereita.meinasin hirttää kakaran kun kuulin.likka saa olla onnellinen etten ole väkivaltainen äiti ja en ees huuda.

        12v tytön kaveri tulee ensi yöksi meille.tutustuivat irc-galleriassa ja on ekaa kertaa.puhuin tytön äitin kanssa puhelimessa.

        ihanaa illalla sauna.

        mieskaverini pyysi tänään tuopille mutta ei jaksa,ehkä mee huomenna..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vakinaistettiin samaan paikkaan jossa olen ollut yli vuoden sijaisena;D

        15v likka ja 17v serkkunsa lähtivät eilen viikonlopuksi siskonsa luo tampereelle kun pääsivät ilman poikakavereitaan;)

        aamu teet juotiin äitillä ja aamukahvit kaveripariskunnalla jossa leikin autoilla kummipojan kanssa;O)

        yöllä klo 3 asti olin mesessä ja facebookissa.juttelin kavereiden kanssa.oli kivaa.

        jaahas jaahas ja taas eräs tyyppi petti luottamukseni..miten vitussa mä voin olla näin tymä että aina uskon ja luotan...!!!!

        12v likka kiusasi kaveriaan toisten tyttöjen kanssa mutta onneksi saatiin se loppumaan ja asia sovittu ja oavat edelleen kavereita.meinasin hirttää kakaran kun kuulin.likka saa olla onnellinen etten ole väkivaltainen äiti ja en ees huuda.

        12v tytön kaveri tulee ensi yöksi meille.tutustuivat irc-galleriassa ja on ekaa kertaa.puhuin tytön äitin kanssa puhelimessa.

        ihanaa illalla sauna.

        mieskaverini pyysi tänään tuopille mutta ei jaksa,ehkä mee huomenna..

        auton korjaukseen meni helvetisti sit maksoin velat veke ja kävimme kiinalaisessa ukon ja 15v likan kanssa niin eipä mitään jäänyt.

        kohta tulee kahville kaveripariskunta.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        auton korjaukseen meni helvetisti sit maksoin velat veke ja kävimme kiinalaisessa ukon ja 15v likan kanssa niin eipä mitään jäänyt.

        kohta tulee kahville kaveripariskunta.

        kanssa ja toi keleen ukko on sairas se vaan epäilee turhaan vaikka ei oo haluja eikä aikomusta pettää mutta tuolla sairaalla käytöksellä se ajaa mut toisen luo...

        ukolla ehkä keuhkoahtauma vaikka se ei polta

        15v likalla keuhkoputkentulehdus,eilen käytiin lastenklinikalla

        olin äitillä yön keskiviikon vastaisena

        eilen kävi kaveripariskunta kahvilla

        menen tänään systerille yöksi ei jaksa kuunnella ton yhen jatkuvaa natinaa ja ainaista vittuilua


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kanssa ja toi keleen ukko on sairas se vaan epäilee turhaan vaikka ei oo haluja eikä aikomusta pettää mutta tuolla sairaalla käytöksellä se ajaa mut toisen luo...

        ukolla ehkä keuhkoahtauma vaikka se ei polta

        15v likalla keuhkoputkentulehdus,eilen käytiin lastenklinikalla

        olin äitillä yön keskiviikon vastaisena

        eilen kävi kaveripariskunta kahvilla

        menen tänään systerille yöksi ei jaksa kuunnella ton yhen jatkuvaa natinaa ja ainaista vittuilua

        systerillä rentoutumassa ja hauskaa oli.

        Ukko haki ja kuinkas ollakkaan alkoi heti riitelemään ja vittuilemaan ja aivan turhaan.

        Mun pitäis olla vankina himassa ja tehdä kuten toi yks päättää ja käskee.

        Perjantaina pidettiin siskolla pienet pikkujoulut ja tuli kavereita.Ilta oli hauska ja yllätyksellinen vaikka systeri hieman lapsellisesti yöllä käyttäytyikin.

        Perjantaina tuli likka Tampereelta ja tänään ukko vie sen takas.Haluaisin itsekin mennä mukaan mutta olen kuumeessa.Ei sikaa,lämpöä vain.

        Eilen tyttö ennen kuin meni kaverilleen yöksi tilasi meille kebabit.

        15v tyttö oli yötä poikakaverillaan ja nuorimmat tytöt koko viikonlopun serkuillaan kun he täyttivät 12v.

        Nyt ukko likan harkoissa mikä suuri ihme kun ei ikinä sitä kuskaa ku kauhean tappelun kanssa.

        Mitään en kadu to-pe,vain ukon sairas käytös vituttaa mutta sekään ei enää kosketa mua yhtään kun en sitä rakasta,elän omaa elämääni ja kämppää haen heti kun vuokrarästit maksettu.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        systerillä rentoutumassa ja hauskaa oli.

        Ukko haki ja kuinkas ollakkaan alkoi heti riitelemään ja vittuilemaan ja aivan turhaan.

        Mun pitäis olla vankina himassa ja tehdä kuten toi yks päättää ja käskee.

        Perjantaina pidettiin siskolla pienet pikkujoulut ja tuli kavereita.Ilta oli hauska ja yllätyksellinen vaikka systeri hieman lapsellisesti yöllä käyttäytyikin.

        Perjantaina tuli likka Tampereelta ja tänään ukko vie sen takas.Haluaisin itsekin mennä mukaan mutta olen kuumeessa.Ei sikaa,lämpöä vain.

        Eilen tyttö ennen kuin meni kaverilleen yöksi tilasi meille kebabit.

        15v tyttö oli yötä poikakaverillaan ja nuorimmat tytöt koko viikonlopun serkuillaan kun he täyttivät 12v.

        Nyt ukko likan harkoissa mikä suuri ihme kun ei ikinä sitä kuskaa ku kauhean tappelun kanssa.

        Mitään en kadu to-pe,vain ukon sairas käytös vituttaa mutta sekään ei enää kosketa mua yhtään kun en sitä rakasta,elän omaa elämääni ja kämppää haen heti kun vuokrarästit maksettu.

        Keskimmäisen siskoni miehen toimesta ja naurua riitti;D

        Pelailtiin korttia,kuunneltiin musaa,juteltiin ja hemmetisti naurettiin,kertoiltiin vitsejä....


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Keskimmäisen siskoni miehen toimesta ja naurua riitti;D

        Pelailtiin korttia,kuunneltiin musaa,juteltiin ja hemmetisti naurettiin,kertoiltiin vitsejä....

        nyt piristynyt;)

        Käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja kaupoilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        nyt piristynyt;)

        Käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja kaupoilla.

        toi yks vaan valittaa ja riitelee ja huutaa ja vittuilee ja ilkeilee ja on paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei mee kauan siihen kun en enää..........

        Jes töihin huomenna niin ei tartte tota kusipäätä jaksaa!!!!!!!!!!!!!!!!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        toi yks vaan valittaa ja riitelee ja huutaa ja vittuilee ja ilkeilee ja on paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei mee kauan siihen kun en enää..........

        Jes töihin huomenna niin ei tartte tota kusipäätä jaksaa!!!!!!!!!!!!!!!!

        jälleen loman jälkeen töissä;)))))))

        Käytiin naapurissa kahville ja sit meille tuli kaveripariskunta kahville.

        Kaveri viikon sairiksella kätensä takia.

        Mahtavaa kun ei säre jalkoja jee!!!

        Ollaan himassa nyt kovasti siivoiltu.Jatkettava huomenna.


      • prunette
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        systerillä rentoutumassa ja hauskaa oli.

        Ukko haki ja kuinkas ollakkaan alkoi heti riitelemään ja vittuilemaan ja aivan turhaan.

        Mun pitäis olla vankina himassa ja tehdä kuten toi yks päättää ja käskee.

        Perjantaina pidettiin siskolla pienet pikkujoulut ja tuli kavereita.Ilta oli hauska ja yllätyksellinen vaikka systeri hieman lapsellisesti yöllä käyttäytyikin.

        Perjantaina tuli likka Tampereelta ja tänään ukko vie sen takas.Haluaisin itsekin mennä mukaan mutta olen kuumeessa.Ei sikaa,lämpöä vain.

        Eilen tyttö ennen kuin meni kaverilleen yöksi tilasi meille kebabit.

        15v tyttö oli yötä poikakaverillaan ja nuorimmat tytöt koko viikonlopun serkuillaan kun he täyttivät 12v.

        Nyt ukko likan harkoissa mikä suuri ihme kun ei ikinä sitä kuskaa ku kauhean tappelun kanssa.

        Mitään en kadu to-pe,vain ukon sairas käytös vituttaa mutta sekään ei enää kosketa mua yhtään kun en sitä rakasta,elän omaa elämääni ja kämppää haen heti kun vuokrarästit maksettu.

        kun yhteiselo tuntuu olevan niin rankkaa, niin lähdet kokeilemaan omia siipiäsi!


      • blondeistablondein72hki
        prunette kirjoitti:

        kun yhteiselo tuntuu olevan niin rankkaa, niin lähdet kokeilemaan omia siipiäsi!

        vaikka siihen meneekin jokin aika vuokrien ym takia niin elän omaa elämääni ja laitan sen hakupaperin ja heti kun saahaan asunto niin heippa tää tyttö läks!

        Oli rentouttava sauna töiden jälkeen.

        Huomenna ois sit aamuvuoro.

        Toivottavasti saan ensi yön nukutksi kun viimeyö meni valvoessa.

        Turhaan ihteeni ja lapsiani kidutan ,pakko lopettaa meidän kärsimykset ja häipyä vielä kun mieli iloinen ja jaksan...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vaikka siihen meneekin jokin aika vuokrien ym takia niin elän omaa elämääni ja laitan sen hakupaperin ja heti kun saahaan asunto niin heippa tää tyttö läks!

        Oli rentouttava sauna töiden jälkeen.

        Huomenna ois sit aamuvuoro.

        Toivottavasti saan ensi yön nukutksi kun viimeyö meni valvoessa.

        Turhaan ihteeni ja lapsiani kidutan ,pakko lopettaa meidän kärsimykset ja häipyä vielä kun mieli iloinen ja jaksan...

        ja join yhen lonkeron.Laittoi koneemme päivitykset kuntoon.

        Kaveripariskunta kävi.

        Pomot kävi töissä......Jaa-a....Hmmmmm.......

        Siis entisen työpaikkamme päälliköllä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja join yhen lonkeron.Laittoi koneemme päivitykset kuntoon.

        Kaveripariskunta kävi.

        Pomot kävi töissä......Jaa-a....Hmmmmm.......

        Siis entisen työpaikkamme päälliköllä.

        vittu siis saatana kaveriani en todellakaan lähe hotelliin sen kanssa vaikka yritti.....!!!!!!!

        Saunassa kävin ja muuten hyvin mutta vittu....


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vittu siis saatana kaveriani en todellakaan lähe hotelliin sen kanssa vaikka yritti.....!!!!!!!

        Saunassa kävin ja muuten hyvin mutta vittu....

        yllättäin kele tuli selkäni taakse tampereelta enkä meinannut irti päästää mutta mitä teki toi paska no ei halannut ei ees moikannut tytärtään!!!!!!!!!!!

        Ensi yönä kaverillaan joka kotona laitoksesta vanhempiensa ei tyttären takia..

        Likan poikakaveri meil tyttö viimeyön siellä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        yllättäin kele tuli selkäni taakse tampereelta enkä meinannut irti päästää mutta mitä teki toi paska no ei halannut ei ees moikannut tytärtään!!!!!!!!!!!

        Ensi yönä kaverillaan joka kotona laitoksesta vanhempiensa ei tyttären takia..

        Likan poikakaveri meil tyttö viimeyön siellä.

        kummipojan ja sit tuli kaveripariskunta kahville ja illalla tuli naapurit.

        Eilen istuttiin sateessa pihalla naapurin kanssa kahvia juomassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe