Kattos juutubesta otsikolla skinivalkoinen suomi. Siinä tää pää skini puhuu yli 11 v sitten ongelmista mitä hän pelkää suomeen tulevan mamujen mukana...hyvin veikattu. Nyt niitä asioita tapahtuu. Tai ehkä nämä ongelmat oli jo silloin nähtävissä muissa mamuhyysäri maissa mutta Suomeen jostain helvetin syystä haluttiin ja halutaan nämä samat ongelmat... kiitos thors muut henna virkkus mamuhyysärihuor... Vai saaks tänne laittaa suoran linkin:http://video.google.com/videosearch?sourceid=navclient&hl=fi&rlz=1T4ADBF_fiFI309FI310&q=skinivalkoinen suomi&um=1&ie=UTF-8&ei=9sPhSuqeAore-Qa2mpHYAQ&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CA4QqwQwAA
Skinivalkoinensuomi
26
6260
Vastaukset
- 1
Mitäs tekemistä firma nimisellä kerholla on rasismin kanssa? Siirrettäköön vapaa-ajan harrastukset alueelle :p
- asdgaagsd
muslimit ovat syyttömiä!
- voi tsiisus
Ne ei olis muka mitään tehny????? Mit perkelettä sä oikein tarkotat.Jaa että ihan muuten vaan me halutaan ne pois suomesta ku ne on syyttömiä? hahah, anna mun nauraa.Ellei me suomalaiset tehä pian jotain ni ei oo enää suomee, koita ymmärtää tosia asiat!!!!!
Jaa että oikeen rasistien vika? xD Ei me olla rasisteja vaan ihan isänmaallisia, tiedäks mitä se meinaa? Vähän epäilen.Koitas säkin.
- Tomppak
Mutta tekikö se skini ikinä minkään asian hyväksi mitään, vai hyppikö se lökäpöksyt jalassa jossain bailuissa kuunnellen paskaa musaa ja leikki välittävää?
Skinit eivät ole tehneet yhtään mitään muuta kuin pullistelleet aina, missä ne on nytkin?
Piilossa kellarissa hakaristeineen tietysti!- Suomalia,-,-
Kuka voi sanoa tehneensä. Ainankin sillä oli munaa sanoa mielipiteensä koko Suomen kansalle...mitä se on tehnyt sitä en lähde arvailemaan. Oliko sillä lökäpöksyt, no ei. Kuunteliko se paskaa musaa, sekin on niin vitun suhteellista. Ja leikkikö se, en usko. Jossain ajankohtaisessakakkosessa oli tää petsku kymmenen vuoden jälkeen ja ei sillä ollu mielipiteet muuttunu, muija kyllä tais olla eri. Ja sitten on kolmas asia että pitäisikö jotain laskea skinien tekemisten varaan tämän maan mamu asioissa...kyllä ne syyt ja sitä kautta vaikuttamis mahdollisuudet on jossain ihan muualla?? Yllätyin tästä tomppak.n kommentista tähän kohtaan..
- Aaro Kataja
En ota kantaa nimimerkki Tomppakin kirjoitukseen, vaan haluan tuoda esille oman toimintani tuona aikana jolloin Suomen Kansalle valehdeltiin sumeilematta.
Olen aina vastustanut "hiljaisesti" tätä bisnespohjaista pakolaisjärjestelmää, mutta tuolloin en oikeastaan ollut vielä huolestunut maamme tilasta. Ajattelin että, skinit toimivat väärin, mutta ymmärsin ainakin osaa heidän lopullisista tavoitteista. Vasta 2000 luvulla, kun "heräsin" tähän suureen kiintiöjuuttujien hallitsemattomaan määrään tajusin että, maamme "sortuu" jatkaessaan tätä tietä. Yhteiskunta ei voi pysyä pystyssä, jos kaikki odottavat saavansa vastikkeettomasti siltä aina kaiken.
Hävettää tunnustaa, mutta minä en vastustanut mitenkään merkittävästi hallitsematonta maahanmuuttoa vielä kymmenen vuotta sitten. T: Kadunlakaisija. - Nieminenjussi
Aaro Kataja kirjoitti:
En ota kantaa nimimerkki Tomppakin kirjoitukseen, vaan haluan tuoda esille oman toimintani tuona aikana jolloin Suomen Kansalle valehdeltiin sumeilematta.
Olen aina vastustanut "hiljaisesti" tätä bisnespohjaista pakolaisjärjestelmää, mutta tuolloin en oikeastaan ollut vielä huolestunut maamme tilasta. Ajattelin että, skinit toimivat väärin, mutta ymmärsin ainakin osaa heidän lopullisista tavoitteista. Vasta 2000 luvulla, kun "heräsin" tähän suureen kiintiöjuuttujien hallitsemattomaan määrään tajusin että, maamme "sortuu" jatkaessaan tätä tietä. Yhteiskunta ei voi pysyä pystyssä, jos kaikki odottavat saavansa vastikkeettomasti siltä aina kaiken.
Hävettää tunnustaa, mutta minä en vastustanut mitenkään merkittävästi hallitsematonta maahanmuuttoa vielä kymmenen vuotta sitten. T: Kadunlakaisija.varmasti vastustanut kun olit 4 vuotias. Nämä dokkarissa nähtävät tyypit ovat nykyisin rikollisjengeissä tai kuolleita.
- Skinipää
..ja paljon tekivätkin, tosin hieman kyseenalaisilla ja erilaisia mielipiteitä herättävillä menetelmillä omana kulta-aikanaan, 90-luvulla mm. Joensuussa, Mikkelissä ja PK-seudulla.
Joensuusta lähti sankoin joukoin maahanmuuttajia karkuun, eivät ainakaan uskaltaneet hyppiä silmille siellä.
Mikkelissä ei niin kauheasti mamuja ollut, eikä ole nykyäänkään, mutta eivätpä ainakaan tunteneet oloaan tervetulleeksi.
Pääkaupunkiseudulla saattoi mittavimmat meiningit olla Kontulassa vuonna 1997, missä oli kunnon rotukahakka (Skinit vs. somalit) jossain jalkapallokentillä. Skinivalkoinen Suomi -dokkarissa mainitaan tästä.
Muissa kaupungeissa sitten puuhailivat enemmän tai vähemmän, nykyään meininki ei taida olla enää niin kauhean järjestäytynyttä. Toisaalta muunlaisten "samanhenkisten" porukoiden järjestäytyminen nousee nykyään. Ja siitä skinien WP-musiikista ja keikoista, kyllähän niilläkin on suht iso merkitys sanoman levittämisessä. - Alfred Jussi
Nieminenjussi kirjoitti:
varmasti vastustanut kun olit 4 vuotias. Nämä dokkarissa nähtävät tyypit ovat nykyisin rikollisjengeissä tai kuolleita.
Kun olin neljävuotias, niin Suomessa valtaa piti Kekkonen. Olet todellakin oikeassa ettei vielä 70-luvun alussa osattu vastustaa maahanjuuttumista, koska sitä ei silloin ollut.
Ajat muuttuvat ja hallitsematon maahanmuutto on lähes tuhonnut kauniin Suomen. Helsinki ei ole enää kaunis ja sen kadut talvellakin ovat muuttuneet mustiksi. Turku muotoutuu "hyvää" vauhtia vaaralliseksi paikaksi tavalliselle Suomalaiselle. Nyt nämä muutoksen tuulet lyövät myös omaa kaupunkiani Jyväskylää säälimättä verisellä nyrkkiraudalla muokaten sen joksikin mulaatiksi jota ainakaan minä en edes halua tuntea omakseni.
Joten Niemisenjussi ota vuoteesi ja käy. T: Kadunlakaisija. - Jusa.N
Skinipää kirjoitti:
..ja paljon tekivätkin, tosin hieman kyseenalaisilla ja erilaisia mielipiteitä herättävillä menetelmillä omana kulta-aikanaan, 90-luvulla mm. Joensuussa, Mikkelissä ja PK-seudulla.
Joensuusta lähti sankoin joukoin maahanmuuttajia karkuun, eivät ainakaan uskaltaneet hyppiä silmille siellä.
Mikkelissä ei niin kauheasti mamuja ollut, eikä ole nykyäänkään, mutta eivätpä ainakaan tunteneet oloaan tervetulleeksi.
Pääkaupunkiseudulla saattoi mittavimmat meiningit olla Kontulassa vuonna 1997, missä oli kunnon rotukahakka (Skinit vs. somalit) jossain jalkapallokentillä. Skinivalkoinen Suomi -dokkarissa mainitaan tästä.
Muissa kaupungeissa sitten puuhailivat enemmän tai vähemmän, nykyään meininki ei taida olla enää niin kauhean järjestäytynyttä. Toisaalta muunlaisten "samanhenkisten" porukoiden järjestäytyminen nousee nykyään. Ja siitä skinien WP-musiikista ja keikoista, kyllähän niilläkin on suht iso merkitys sanoman levittämisessä.jonka moni joensuulainen 90 - luvun skini on tehnyt on huumeisiin kuoleminen.
- Jusa.n
Skinipää kirjoitti:
Muissa kaupungeissa sitten puuhailivat enemmän tai vähemmän, nykyään meininki ei taida olla enää niin kauhean järjestäytynyttä. Toisaalta muunlaisten "samanhenkisten" porukoiden järjestäytyminen nousee nykyään. Ja siitä skinien WP-musiikista ja keikoista, kyllähän niilläkin on suht iso merkitys sanoman levittämisessä.olivat tasan niin rohkeita että uskalsivat 5 - 10 porukalla hakata yhtä laihaa somalia. Moni skineistä sai myös maistaa somalin puukkoa ja juosta karkuun.
- akateeminen tutkija
Skinit olivat ainoat jotka TEKIVÄT asialle edes jotain muuta kuin puhua paskaa ja kirjoitella, joka sekin on jotain vaikka ei näytä johtavan mihinkään niin kauan kun meillä on näin aikaansaamaton eduskunta, joka on mamupolitiikan osalta täysin Astrid Thorsin komennossa.
En lähtisi skinejä syyttelemään siitä että lukuisilla typerillä aivoituksillaan munattomaksi tekevä demokraattinen humanitääristä maahanmuutta suosiva järjestelmämme on niin avuton mamuongelman edessä. Toisaalta suuret tunteet eivät riittäneet skinien yritelmissä, vaan mukaan olisi tarvinnut hieman luovaa perhepoliittista järjenkäyttöä (lue naisten järjestelmällistä raskauttamista nuorten lisääntymisikäisten skinien riveihin värvättyjen joukkovoimalla) ja pelottavia nykyterrorismiin tukeutuvia varhaiskeskiaikaisia vieraita kultturimuotoja, kuten kunniamurhia ja pedofiliaa joidenka shokkivaikutuksella nostettaisiin fasismi jälleen kunniaan.
Toinen vaihtoehto olisi poliittisen vallan saavuttaminen, joka ei onnistu niin kauan kun äänestäjien enemmistö on kansallismielisyyskammoinen, vaikka kansallismielisyys tai (uskontomielisyys) ovat käytännöllisesti katsottuna sama asia ja myös kyseisten mamujen ominaisuus, joka skineiltä kielletään mustamaalaamalla ja syrjimällä heitä ns. "positiivisesti". Mietinpä vain että kuinka positiivista se olisi monikulttuurisuuden ihanteelle, jos valkoinen mies kuolee rajattomasti lisääntyvien mamujen perhepolitiikan voimalla sukupuuttoon
t. takkutukka - oikean puolesta
akateeminen tutkija kirjoitti:
Skinit olivat ainoat jotka TEKIVÄT asialle edes jotain muuta kuin puhua paskaa ja kirjoitella, joka sekin on jotain vaikka ei näytä johtavan mihinkään niin kauan kun meillä on näin aikaansaamaton eduskunta, joka on mamupolitiikan osalta täysin Astrid Thorsin komennossa.
En lähtisi skinejä syyttelemään siitä että lukuisilla typerillä aivoituksillaan munattomaksi tekevä demokraattinen humanitääristä maahanmuutta suosiva järjestelmämme on niin avuton mamuongelman edessä. Toisaalta suuret tunteet eivät riittäneet skinien yritelmissä, vaan mukaan olisi tarvinnut hieman luovaa perhepoliittista järjenkäyttöä (lue naisten järjestelmällistä raskauttamista nuorten lisääntymisikäisten skinien riveihin värvättyjen joukkovoimalla) ja pelottavia nykyterrorismiin tukeutuvia varhaiskeskiaikaisia vieraita kultturimuotoja, kuten kunniamurhia ja pedofiliaa joidenka shokkivaikutuksella nostettaisiin fasismi jälleen kunniaan.
Toinen vaihtoehto olisi poliittisen vallan saavuttaminen, joka ei onnistu niin kauan kun äänestäjien enemmistö on kansallismielisyyskammoinen, vaikka kansallismielisyys tai (uskontomielisyys) ovat käytännöllisesti katsottuna sama asia ja myös kyseisten mamujen ominaisuus, joka skineiltä kielletään mustamaalaamalla ja syrjimällä heitä ns. "positiivisesti". Mietinpä vain että kuinka positiivista se olisi monikulttuurisuuden ihanteelle, jos valkoinen mies kuolee rajattomasti lisääntyvien mamujen perhepolitiikan voimalla sukupuuttoon
t. takkutukkaja mitäköhän hyötyä siitä on että päästetään tuhansia somaleita tänne joista ehkä kaksi saattaa mennä töihin ja oisivatkin töissä mut vapaa ajalla vetävät huumeita ja myyvät niitä suomalaisille sekä raiskaavat isätämaansa naisia ja lapsia ja käyvät ilman mitään syytä tavallisten ihmisten päälle munkin yhen kaverin päälle kävi joku aika sitten joku somali ilman mitään syytä ja siten ku se löi pari kertaa sitä somalia itsepuolustuksekseksi nii hetihän se somali oli itkemässä poliisille et sai turpaansa ja somalille ei tullut mitään vahingon korvauksia vaikka kaverilla oli ollu ohdassa älytön patti vaan päin vastoin ja sellainenkin vielä että jos ihmiset on saman arvoisia olevinaa mut miks meille skineille saa haukkau ihan miten paljon vaan tossakin pari päivää sitte yksi ihan suomalaine tuli mulle avautumaan sanoi sille pari valittua sanaa niin kyllä loppu ei tarvinu käyvä sen päälle sentää kun mulla on jo noita pahoin pitely syytteitä ja nekin kaikki on tullu itsepuolustuksesta että ei huvita saaha yhtään lisää noita syytteitä ja kun sanotaan että skinit hakkaa myös suomalaisia nii mitäs se semmonen on ku en sano kellekkää mitää kävelen rauhassa ni yks rupee haukkumaan sillä itse aijo suomalaisia haukkumaan ellei minua haukuta kaikkein ärsyttävintä on se että kun olen yrittänyt saaha asen kanto lupaa niin en ole saanut koska olen rasisti ja kun olen käyttänyt itse puolustusta eikä minulla ole mitään aikomusta sillä ampua ihmisiä vaan sen takia että voisin metsästää ja täyttä paskaa että skinit käy 10 yhden kimppuun mutta ette ole varmaan kuullut koskaan semmosta kun 10 somalia on käynyt skinin kimppuun sillä kaverin päälle kävi rautaputkien kaa 6 somalia
- Support Skins
oikean puolesta kirjoitti:
ja mitäköhän hyötyä siitä on että päästetään tuhansia somaleita tänne joista ehkä kaksi saattaa mennä töihin ja oisivatkin töissä mut vapaa ajalla vetävät huumeita ja myyvät niitä suomalaisille sekä raiskaavat isätämaansa naisia ja lapsia ja käyvät ilman mitään syytä tavallisten ihmisten päälle munkin yhen kaverin päälle kävi joku aika sitten joku somali ilman mitään syytä ja siten ku se löi pari kertaa sitä somalia itsepuolustuksekseksi nii hetihän se somali oli itkemässä poliisille et sai turpaansa ja somalille ei tullut mitään vahingon korvauksia vaikka kaverilla oli ollu ohdassa älytön patti vaan päin vastoin ja sellainenkin vielä että jos ihmiset on saman arvoisia olevinaa mut miks meille skineille saa haukkau ihan miten paljon vaan tossakin pari päivää sitte yksi ihan suomalaine tuli mulle avautumaan sanoi sille pari valittua sanaa niin kyllä loppu ei tarvinu käyvä sen päälle sentää kun mulla on jo noita pahoin pitely syytteitä ja nekin kaikki on tullu itsepuolustuksesta että ei huvita saaha yhtään lisää noita syytteitä ja kun sanotaan että skinit hakkaa myös suomalaisia nii mitäs se semmonen on ku en sano kellekkää mitää kävelen rauhassa ni yks rupee haukkumaan sillä itse aijo suomalaisia haukkumaan ellei minua haukuta kaikkein ärsyttävintä on se että kun olen yrittänyt saaha asen kanto lupaa niin en ole saanut koska olen rasisti ja kun olen käyttänyt itse puolustusta eikä minulla ole mitään aikomusta sillä ampua ihmisiä vaan sen takia että voisin metsästää ja täyttä paskaa että skinit käy 10 yhden kimppuun mutta ette ole varmaan kuullut koskaan semmosta kun 10 somalia on käynyt skinin kimppuun sillä kaverin päälle kävi rautaputkien kaa 6 somalia
Ihan hyvää asiaa sulla, mutta huolehtisitko edes jollain lailla kirjoituksen ulkoasusta! Ei sillä, että olisi hallittava täydellinen kielioppi, mutta edes luettavaa tekstiä jos saisi aikaan.
Vinkki: Isojen alkukirjainten, pisteiden ja pilkkujen käyttö ei ole kiellettyä ;-)
Niin, kyllähän näistä erilaisista ryhmistä skinit ovat tehneet duunia eniten, huom, LIKAISTA DUUNIA johonka kaikilla ei riitä kantti.
1488 - Ruskeaa korvamömmöä
Support Skins kirjoitti:
Ihan hyvää asiaa sulla, mutta huolehtisitko edes jollain lailla kirjoituksen ulkoasusta! Ei sillä, että olisi hallittava täydellinen kielioppi, mutta edes luettavaa tekstiä jos saisi aikaan.
Vinkki: Isojen alkukirjainten, pisteiden ja pilkkujen käyttö ei ole kiellettyä ;-)
Niin, kyllähän näistä erilaisista ryhmistä skinit ovat tehneet duunia eniten, huom, LIKAISTA DUUNIA johonka kaikilla ei riitä kantti.
1488Tietänet, että kaltaisiasi/ihailemiasi natsiskinejä on koko skinheadmaailman vähätukkaisista vähemmän kuin ei-natsiskinejä, ja väkimääränne tulee vain vähenemään kun, ette saa tuotettua uusia Aatuja hänen kuvalleen ruiskimienne siementen avulla.
Skinheadaate saa kiittää syntymästään Englannin jamaikalaissiirtolaisia, eli neekerimamuja. - akateeminen tutkija
Ruskeaa korvamömmöä kirjoitti:
Tietänet, että kaltaisiasi/ihailemiasi natsiskinejä on koko skinheadmaailman vähätukkaisista vähemmän kuin ei-natsiskinejä, ja väkimääränne tulee vain vähenemään kun, ette saa tuotettua uusia Aatuja hänen kuvalleen ruiskimienne siementen avulla.
Skinheadaate saa kiittää syntymästään Englannin jamaikalaissiirtolaisia, eli neekerimamuja.Ulkomaalaisten rasistien väkimäärä lisääntyy jatkuvasti kunnes he pian eliminoivat meidän alhaisemman väestönkasvun tuottamat rasistit "yksittäistapauksina". Silloin sotaa ei virallisesti käydä vaan hajanaisia katutappeluita ja niinpä kavalasti sotatilan kärsimykset ja ulkomaalaisten harjoittama rasismi ulottuu yksittäistapauksina raiskattuun ja ryöstettyyn kantaväestöön. Sen seurauksena syntyvän vastarinnan seurauksena kummankin rasistisen ryhmän väkiluku vähenee, mutta yhteistuumin voittajat sitten alistavat antirasistit itsensä kaltaisiksi rasisteiksi joko ennen tai jälkeen keskinäisen mittelönsä riippuen siitä puolelle antirasistit kelpuutetaan tykinruoaksi. Elikkäs antirasistit ne on jotka tulevat vähenemään takuuvarmasti vielä enemmän, kun kukaan ei heidän selustan turvaa kun ovat pettäneet heimonsa ja sukunsa luottamuksen.
terveisin: valkoinen "neekerimamu"-Jamaika-takkutukka - oikean puolesta
akateeminen tutkija kirjoitti:
Ulkomaalaisten rasistien väkimäärä lisääntyy jatkuvasti kunnes he pian eliminoivat meidän alhaisemman väestönkasvun tuottamat rasistit "yksittäistapauksina". Silloin sotaa ei virallisesti käydä vaan hajanaisia katutappeluita ja niinpä kavalasti sotatilan kärsimykset ja ulkomaalaisten harjoittama rasismi ulottuu yksittäistapauksina raiskattuun ja ryöstettyyn kantaväestöön. Sen seurauksena syntyvän vastarinnan seurauksena kummankin rasistisen ryhmän väkiluku vähenee, mutta yhteistuumin voittajat sitten alistavat antirasistit itsensä kaltaisiksi rasisteiksi joko ennen tai jälkeen keskinäisen mittelönsä riippuen siitä puolelle antirasistit kelpuutetaan tykinruoaksi. Elikkäs antirasistit ne on jotka tulevat vähenemään takuuvarmasti vielä enemmän, kun kukaan ei heidän selustan turvaa kun ovat pettäneet heimonsa ja sukunsa luottamuksen.
terveisin: valkoinen "neekerimamu"-Jamaika-takkutukkaJos te haluatte välttämättä saada rasistit pois suomesta ni pistäkää eka maahan muuttajat pois sillä ensimmäiset maahanmuuttajat kun tuli tänne niin vasta vuosia myöhemmin tuli skinit suomeen. Éli eka maahan muuttajat pois niin lähtee rasismikin.
- Anonyymi
Jusa.N kirjoitti:
jonka moni joensuulainen 90 - luvun skini on tehnyt on huumeisiin kuoleminen.
Ketkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä?
sama kun euro tuli kahtena 🤣
- Anonyymi
https://youtu.be/DK0sX_6BD50
Kansallismielisyys ei häviä eikä katoa milloinkaan! - Anonyymi
https://youtu.be/HVD8EknAjgA
Uutta viestiä tuoreeltaan Pohjois-Karjalasta. Videota ei onneksi löydy.
- Anonyymi
Natsit levittävät natsipropagandaa ja ovat omasta mielestään aina oikeassa. Myös aloittaja-natsi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135