Vaikuttaako ulkonäkö?

Enni

Vaikuttaako hahmon ulkonäkö siihen, että miksi/Tai kuinka paljon pidätte siitä?

6

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waredith

      ei ainakaan mun mielestä! sen takia pidän Aragorista koska se on erakko niin kuin mä!
      ja muutenkin se on viisasa ja omalla tavallaan hasuka!

    • Mellon

      Ei vaikuta. Olishan se aika pinnallista jos vaikuttais. Tärkeämpää on hahmon vaikuttavuus ja sen mieleenpainuvuus. Oma suosikkini on Sam, ja myös sellaiset hahmot kuin Saruman ja Klonkku ovat todella upeita. Eihän se tietenkään haittaa jos esim. elokuvia katsoessa saa samalla vähän silmänruokaa, mutta ei sillä loppujen lopuksi ole yhtään mitään merkitystä,todellakaan.

      • LOTRfan

        Olen Mellonin kanssa samaa mieltä... Siis ei ulkonäkö vaikuta mielipiteeseeni hahmosta, mutta söpötyksiäkin on kiva katsella! ;D
        Minulla kun ei edes ole lempihahmoa... Taai no, Merri ja Pippin ovat hauskoja! Ehkä he..!


      • hupakko
        LOTRfan kirjoitti:

        Olen Mellonin kanssa samaa mieltä... Siis ei ulkonäkö vaikuta mielipiteeseeni hahmosta, mutta söpötyksiäkin on kiva katsella! ;D
        Minulla kun ei edes ole lempihahmoa... Taai no, Merri ja Pippin ovat hauskoja! Ehkä he..!

        tuli mieleen speciaalien lisämatskua katsellessa että Pippinillä alias Billy Boydilla on aivan tajuttoman ihana murre! oli tosi hauskaa kuunnella sen puhetta. ei mikään atleetti, mutta söpö kuiteskin. itse pidin Boromiria komeimpana. elokuvanautintoon ulkonäöt tuo potkua, mutta tarina vie mukanaan ilman komistuksiakin.


    • ihan varmasti

      hahmo muistuttaisi minua. joten elkää valehdelko perkele!!!! xD

    • Muumipeikko

      Ei vaikuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      108
      2236
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      436
      1677
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1363
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1212
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      81
      1194
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1134
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      290
      1059
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      189
      1057
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      51
      1019
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe