Entisten seurustelukumppanien Googlaus

Humanitas

Käyttekö koskaan katsomassa internetistä että mitä suuruuksia niistä entisistä poika- tai tyttöystävistä on tullut?
Mä ole käynyt joitain katsomassa ja todennut että mulla on näköjään ollut hyvä maku jo nuorena kun on niin upeita miehiä tullut niistä joita olen googlettanut. Hienoja, arvostettuja, humaaneja...

31

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ovat olleet saamattomia, ettei löydy mitään mainintaa netistä niistä yhdestäkään. Pelkkiä tavallisia mitäänsanomattomia surkimuksia, ei mitään kehuttavaa eikä pahemmin haukuttavakaan keneltään löydy. Eivät ole mitenkään tunnettuja tai kuuluja ei hyvässä eikä pahassa.

Ja kait ne jos olisivat niin erinomaisia olleet kukin sinulla, niin ei ne tietenkään olisi entisiä poikaystäviä. Heh heh.

• Humanitas

ainakin tässä maassa yksi mies kerrallaan.

• huhhuuuh
        Humanitas kirjoitti:

ainakin tässä maassa yksi mies kerrallaan.

Miten se yksi kerrallaan kaikille riittää? Kuluttavaa hommaa. Ilmankos naisilla on vähän huono käsitys siitä miten miehet jaksavat osuutensa hoitaa.

• HTZA

laitoin paapuuri ja miljoona ja mitä näitä nyt sitten on...
      Koko maailma tuntui tuntevan heidät..
      Olen ollut varovainen kommenteissani, sen jälkeen...

• Ettei me olla seurusteltu vielä keskenämme, ainakaan minun tietääkseni, vaiks enhän mä tiedä vaiks olisit entinen aviomieheni.

• RIMMIR
        miljoona kirjoitti:

Ettei me olla seurusteltu vielä keskenämme, ainakaan minun tietääkseni, vaiks enhän mä tiedä vaiks olisit entinen aviomieheni.

Tulipas sieltä äkäset löylyt. Mutta ei voi mitään, naurattaa vallan tavattomasti.

• RIMMIR kirjoitti:

Tulipas sieltä äkäset löylyt. Mutta ei voi mitään, naurattaa vallan tavattomasti.

Jotain tasoa sentään minullakin on ollut, heh heh.

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Ettei me olla seurusteltu vielä keskenämme, ainakaan minun tietääkseni, vaiks enhän mä tiedä vaiks olisit entinen aviomieheni.

Kesä tulee taas.
        :)

• henri|

kaikkia en eres muista, mutta muutamia ole tavannut, ja ihan eläviltä näyttävät.

• henri|

on vähän huonolla hapella, ettei ole viitsinyt kuuklettaa.

• RIMMIR
        henri| kirjoitti:

on vähän huonolla hapella, ettei ole viitsinyt kuuklettaa.

Eikö edes tekohengitys auttais kukletukseen?

• pörö.

antaa olla...

• Humanitas

tavanneet kymmenienkin vuosien jälkeen ja rakastuneet uudestaan.

• viivi-amaldiina

silloin miellyttäneet, niin miksi nyt kaivaa mitä he ovat.

• ole moinen tullut mieleenikään, eikä kyl kiinnosta tippaakaan. :)

• Marlyn.

EVVK-ei vois vähempää kiinnostaa.

Hyvä kun edes muistaa että on ollutkaan...

• Ei ..

ole kukaan niin unohtumattomia muistoja antanut, että kiinnostaisi. Riittää oma kultsipuppeli.

• Sosiaalinen media

pelko persiissä etä sun kultsipuppeliisi ottaa joku eronnut exä yhteyttä?:) Nykyään kun on Facebookit ym. niin kaikki on mahdollista.

• Enkeli-trio

ku mää asun sen kans : )

• Ei
        Enkeli-trio kirjoitti:

ku mää asun sen kans : )

Niin se on, nyt on nyt, ja hyvä niin.

Tolle, joka kyseli onko mulla pelko persiessä, sanonpa vain, ei pelko eikä palko.
        Aina oltu yhdessä vapaaehtoisesti. Eikä ketään voi viedä, jos ei ole vietävissä.

• ^^j^^
        Ei kirjoitti:

Niin se on, nyt on nyt, ja hyvä niin.

Tolle, joka kyseli onko mulla pelko persiessä, sanonpa vain, ei pelko eikä palko.
        Aina oltu yhdessä vapaaehtoisesti. Eikä ketään voi viedä, jos ei ole vietävissä.

asun mun entisen poika-ystävän kans.
        Nykysi se, eiku siis hän on mum miäs : )

• Pirre*
        ^^j^^ kirjoitti:

asun mun entisen poika-ystävän kans.
        Nykysi se, eiku siis hän on mum miäs : )

e n t i n e n poika y s t ä v ä miehenä, ja mieki olen hänen entinen ystävä, j- nyt joku ämmä vaan..

• kukakoon
        Pirre* kirjoitti:

e n t i n e n poika y s t ä v ä miehenä, ja mieki olen hänen entinen ystävä, j- nyt joku ämmä vaan..

Sä oot mainio... voi sua!

• yks kottarainen

Ei tarvii netistä katsoa, kun tiedän muutenkin.

• Heikunkeikku

Tiedän, mitä heistä on tullut.
      Toisen näen silloin tällöin esim. ruokakaupassa. Asuu täällä Vaasassa ja jos nenätysten törmätään, niin muutamat lausahdukset vaihdetaan. Nimipäivänäni tapaa soittaa ja onnitella.
      Toinen asuu Helsingissä. Yksityisyrittäjä. Hänet olen tavannut jonkun kerran, myös puhelimessa ollaan juteltu. Ihan mukava ihminen.

• Heli54

Googlettamalla oma aviosiippa on kaikkein ansioitunein jopa valtakunnan tasolla ja Halonen on myöntänyt hienon arvonkin. Tuo asia löytyy myös netistä ja tekisi johonkin vaikutuksen.
      Kotioloissa tuota hänen erinomaisuutta en kyllä huomaa ja silloin tällöin täytyy googlettamalla käydä vahvistamassa tuota hänen erinomaisuuttaan. :DDD

• Heikunkeikku

Heh, olipas mukava vastaus :)))

On toi google vaan hyvä. Mones mieles. :)

• Meriläinen

näkyy olevan psykologi ja vaikka ties mitä arvoja.
      Ilmeisen nopealiikeinen "poika" ollut näinä kymmenenä vuotena jotka meidän erosta on.
      Ehkäpä se ero saikin hänessä moiset asiat liikkeelle :))
      Ja laitoin vielä ihan koko nimen.
      Hauska se on tuo google.
      En kyllä tuntenut itseänikään kun itseni googletin, ja olen luullut että minun molemmat nimet on vähän harvinaisempia, noh aina oppii

• kukakoon

Joo minun "poikaystävä" on turvassa ja tallessa, ihan itse halusi valita "paremman" olotilan, entisenä, hurmaavana rakkaana, (ehkä parivuotta), senjälkeen loput lähes kolmekymmentä vuotta, jätän kertomatta. Rauha hänen sielulleen...

• Top secret

kertoo nimen ohella että onko oikea henkilö kysymyksessä. Kieltämättä eräskin oli muuttunut pitkästä vähän hontelosta tummatukkkaisesta nuorestamiehestä harmaahiuksiseksi ja harteikkaan raamikkaaksi mieheksi:) Mutta selkeästi kasvonpiirteistä tunnisti. Mä olen muuttunut niin vähän että vanhat tutut kaupungilla moikkaavat jotka eivät ole nähnyeet kymmeniin vuosiin:) Siis olen lähes entiselläni pysynyt:))
        Mä olen keksinyt niin hyvän nuorekkaana säilymiskikan joka on ihan ilmainen että aion ehdottomasti jatkaa sitä. Eikä tarvitse edes koohkata pitkin saleja tai lenkkipolkuja verenmaku suussa. Mä olen ihan inoissani! Se mun ihan oma "salainen aseeni":D

• xxnfc

Ei ole poikavuosien jälkeen edes mieleen tullut. Silloin ei onneksi ollut nettiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      178
      1476
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      653
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      184
      604
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    Aihe