Mistä tuntisin sinut

tunnistus

Jos istuisimme samassa kahvilassa tai olisimme kaupan kassajonossa,mistä tunnistaisin sinut.

Uskallatko antaa vinkin?

57

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppis

Käyt katsomassa kuvaani galleriassani ;)))))

• 16

tunnistaa jos esim, jonossa seisoisit.

• tunnistus

tai sitten ei,vaaleet pitkähköt hiukset,reipastyylinen vaatetus,ja jos olen kaupan jonossa,terveellisistä ostoksista ja jos miestä vilkaisen,silmien pilkahduksesta,määrätietoisesti,mutta ujosti ;-))

• bimbelibom

et muita naisia huomaisikaan. Siitä minut tuntisit, jos mies olisit.

• HYVÄ,.,.,.

Olisin ainoa komea mies vaikka muita olisi tusin paikalla :)

• Ylimaallisen rauhallisesta käytöksestä,säteilevän kauniista silmistä,tummana lainehtivasta tukasta,eläimellistä vetovoimaa uhoavasta vartalosta,poikamaisesta hymystä ja jaloissa olevista villasukista jotka pilkottavat pyykkipojilla kiinnitetyistä lahkeista.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Ylimaallisen rauhallisesta käytöksestä,säteilevän kauniista silmistä,tummana lainehtivasta tukasta,eläimellistä vetovoimaa uhoavasta vartalosta,poikamaisesta hymystä ja jaloissa olevista villasukista jotka pilkottavat pyykkipojilla kiinnitetyistä lahkeista.

Varmasti ihastuisin pikkuriikkisen ja salaa ; )))))) vielä voisitko selventää minkämerkkiset pyykkipojat? Itse tykkään puisista.

Ylimaallisen rauhallisesta käytöksestä,säteilevän kauniista silmistä,tummana lainehtivasta tukasta,eläimellistä vetovoimaa uhoavasta vartalosta,poikamaisesta hymystä ja jaloissa olevista villasukista jotka pilkottavat pyykkipojilla kiinnitetyistä lahkeista.

vhiiii.... siis vislaus kirjoitetaan ? Miun vislaus ikävä kyllä taitaa oikeestikki kuulostaa tolta ):

• korpikirjailija kirjoitti:

Varmasti ihastuisin pikkuriikkisen ja salaa ; )))))) vielä voisitko selventää minkämerkkiset pyykkipojat? Itse tykkään puisista.

Ei näin kovan luokan kundi ole kuttaperkka miehiä

• sasus kirjoitti:

vhiiii.... siis vislaus kirjoitetaan ? Miun vislaus ikävä kyllä taitaa oikeestikki kuulostaa tolta ):

En tykkää vihellyksistä mutta kunnon nipistys on piristävää.

En tykkää vihellyksistä mutta kunnon nipistys on piristävää.

voisinki nipistää vaivihkaa ja äkkiä sua poskesta, vois vähän aikaa punottaa :)))

• sasus kirjoitti:

voisinki nipistää vaivihkaa ja äkkiä sua poskesta, vois vähän aikaa punottaa :)))

Sillai kun näkee jenkki leffoissa,posket venyy sellaset 10cm,samalla voisit sanoo lespaavalla äänellä jotain lapsellist.
        mä oisin ihan otettu.

Sillai kun näkee jenkki leffoissa,posket venyy sellaset 10cm,samalla voisit sanoo lespaavalla äänellä jotain lapsellist.
        mä oisin ihan otettu.

Tarttee sit ottaa kunnon ote, ja venyttää oikein napakasti, kyl on sen jälkeen posket ku punaset omput:)
        Mitähä lapsellista sitä osais sanoo, jos vaan, mmm.... mumisuttaa.. :)))

• Sieväsiiri

Istuisin kahvilassa lattea nauttien, pitkät kutrini lempeällä banaanilla, upeat Diorin silmälasit nenäni päällä. Lukisin venäläisen kirjailijan tiiliskiviromaania, siihen uppoutuneen näköisenä, täysin huomioimatta ympärilläni tapahtuvaa.

¤¤¤

• RIMMIR

valkoinen neilikka aina mukanani tunnusmerkkinä.

• tunnistaisi... Hmm.. ehkäpä olen sen näköinen, et mietit,,, uskallatko hymyillä mulle, jos uskallat, saat nätin hymyn takaisin joka ulettuu silmiin asti:))

• henri<<

ostoskärrynpyörä veippaa, ja laittaa että vikk vikk vikinää.

• mie ..

vikisen, oo vievinäs väkisin, mie tuun mielelläin, laulaa ostoskärrit.
        Niin vikisee mullakin.

• Otto-Vaan..

Yleensä en käy paljon kahviloissa, viime viikko oli poikkeus.Peräti kolme kertaa Tuli syöpöteltyä ja kahviteltua.Edustus asun puvusta minut silloin olisi tunnistanut.
      Kaupassa taasen on helppo tunnistaa propeli hatusta, villahousuista ja kädessä olevasta pitkästä puutelistasta,hurjasti pyörivistä silmistä, äänekkäästä muminasta...leipää, voita, margariinia, suolaa, pippuria, kanelia #&%#½ miten juuttaan paljon jne...

*aivan vakavissaan*

• Tunnistus

mulla oli 70-luvulla poikaystävä,jonka nimi oli Otto, ja sanon sen ihan vakavissaan myös ;-))

• Isäntä==

Joo ja meidän naapurissa oli iso talo ja siellä isäntä, joka oli myös iso. Otto-setä.

• Otto-Vaan..
        Tunnistus kirjoitti:

mulla oli 70-luvulla poikaystävä,jonka nimi oli Otto, ja sanon sen ihan vakavissaan myös ;-))

Täällä törmää Ottoihin melkein joka kaupan kulmalla.

Tein tässä nimimerkki haun, sieltä löytyi juttua koirasta Otto-Vaan.

Joten Hau hau ja miu mau mouuu.:)))

• Oton poika

Isäni nimi oli Otto ja kantoi nimensä kunnialla. Kersantti Ärjylän koirakin on Otto ja kai Otto-Vaan tapainen!

• Pirre*
        Otto-Vaan.. kirjoitti:

Täällä törmää Ottoihin melkein joka kaupan kulmalla.

Tein tässä nimimerkki haun, sieltä löytyi juttua koirasta Otto-Vaan.

Joten Hau hau ja miu mau mouuu.:)))

huhtikuu, joten moukumatta sielä...

:)

• Otto-Vaan..
        Pirre* kirjoitti:

huhtikuu, joten moukumatta sielä...

:)

Kuuluiko se nyt näitten seinien ulko puolellekkin.:)

• Otto-Vaan..
        Oton poika kirjoitti:

Isäni nimi oli Otto ja kantoi nimensä kunnialla. Kersantti Ärjylän koirakin on Otto ja kai Otto-Vaan tapainen!

Otto nimi oli aika yleinen.Nyky äideillä ja isillä on tullut taas muotiin antaa lapsille "vanhoja" nimiä.
        Kaupassa on sattunut monta äkki pään käännöstä, nuori äiti paimentaa poikaansa.-Otto elä mene sinne.-Otto usko nyt. tai -Otto tuu nyt tänne.:) Kumma kun virtuaali nimikin alkaa tarttua ja tuntua kotoiselta.

• Otto-Vaan.. kirjoitti:

Otto nimi oli aika yleinen.Nyky äideillä ja isillä on tullut taas muotiin antaa lapsille "vanhoja" nimiä.
        Kaupassa on sattunut monta äkki pään käännöstä, nuori äiti paimentaa poikaansa.-Otto elä mene sinne.-Otto usko nyt. tai -Otto tuu nyt tänne.:) Kumma kun virtuaali nimikin alkaa tarttua ja tuntua kotoiselta.

Pojillani oli aina kavereita, jotka viettivät kesiä mökillämme, samoin kuin viikonloppuja kotonamme, heitä kutsuin otto-pojikseni. Minulla on ollut monta Otto-poikaa ; ))))

• Luultavimmin et tuntisi. Koska olen naamioitunut nuoreksi naiseksi. Minulla on luultavasti lapsia mukanani ja sivuttaisit minut huomaamatta minua.

• t.l.

Ehkä tuosta "pikkumyytakista" joka on tämänhetken vaate ja "mitäänenkäketäänhuomaa".

:))

• Tartteis vissiin keksiä jokin tunnussana, niin sitten tuntisin sut ja sä mut.

• miljoona kirjoitti:

Tartteis vissiin keksiä jokin tunnussana, niin sitten tuntisin sut ja sä mut.

kyllä se on se hymy hymy silmissä asti
        -ei siinä tunnussanoja tarvita

• aloittaja.
        miljoona kirjoitti:

Tartteis vissiin keksiä jokin tunnussana, niin sitten tuntisin sut ja sä mut.

voitin miljoonan! Kääntyiskös pääs?

• aloittaja. kirjoitti:

voitin miljoonan! Kääntyiskös pääs?

Joo, sit varmaan kääntyis ja sitten sinä tuntisit.

• Minut on Esson baarissa helppo tunnistaa jo pelkän istumajärjestyksen perusteella. Istun sellaisen kahvipöydän päässä, josta näkee hyvin sekä ulko-ovelle että kassalle. Minulla on siis baarin paras paikka katsella sisälle tulevia simpsakoita neitosia, ja voin myös tarkkailla parheiten heidän asiointiaan kassalla.

Myös keskarikolpakkojamme tarkkailemalla pystyt tunnistamaan minut muiden parlamentin jäsenten joukosta. Meillä kaikilla on edessämme kolpakot, mutta minun kolpakkoni on yleensä vajaampi kuin muiden. Jos et kassalta asti näe tätä asiaa tarkasti, niin voit tulla meidän pöytäämme tarkistamaan sen. Emme me kammoksu vieraitakaan neitosia, jos he ovat oikealla asialla.

• olen ..

vuosien varrella lueskellut tarinoitasi.
        Eikö Esson baariin pääse muut, kuin simpsakat neidot? Taitaa olla aikasen harvoja asiakkaita?

Minäkin voisin sinne joskus tupsahtaa, jos sinne pääsisivät myös keskiketterät Keimot? Olisi meille täti-ihmisillekin silmänruokaa.
        Niin, jos nyt yleensä tädit kelpaavat asiakaspiiriksi?

.

• olen .. kirjoitti:

vuosien varrella lueskellut tarinoitasi.
        Eikö Esson baariin pääse muut, kuin simpsakat neidot? Taitaa olla aikasen harvoja asiakkaita?

Minäkin voisin sinne joskus tupsahtaa, jos sinne pääsisivät myös keskiketterät Keimot? Olisi meille täti-ihmisillekin silmänruokaa.
        Niin, jos nyt yleensä tädit kelpaavat asiakaspiiriksi?

.

Kyllä Essolla arvostetaan kaikkia naisia ikään ja kokoon katsomatta, sillä onhan meilläkin jo ikää, ja tiettyä kuluneisuutta alkaa olla jäsenissä. Ainoastaan Seksi-Sulolla on enää täysin kulumatomat paikat, mutta Sulo onkin kaikkein tarmokkaimmin yrittänyt torjua vanhuutta ahkeralla harjoittelulla.

Arvostamme eniten keski-ikäisiä ja sitä vanhempia neitosia, sillä he ovat yleensä varakkaampia kuin nuoremmat. Tällaiset kypsemmät neitoset tarjoavat meille keskariakin useammin kuin nuoret tytönhupakot, joten toivotamme Sinutkin tervetulleeksi Essolle tarinoimaaan kanssamme.

• olemuksesta tietenkin. Erityisesti huulista:))

• ehe-ehe

eroittaisit muista hyvästa ryhdistä ja valloittavasta hymystä!

• Heikunkeikku

Voisin antaa jopa monen monituista vinkkiä.

Ekakski mulla Ei ole silmälaseja, mut Joskus on. Kaupassa joudun ottamaan käsilaukustani silmät, että voisin paremmin silmäillä tuotteen sisällysluetteloa. Silmälasini ovat kirkkaan oranssiset. Kuin tulen lieskat.
      Hankin sen väriset siksi, että voisin silloin tällöin katsoa jotakin ihmistä Palavasti ja tulisesti.

Toka vihje on, että minulla ei ole värjättyjä hiuksia, vaikka ne näyttävät värjätyiltä.
      Vaikka olen yli viiskymmppinen köpöttelijä, niin saatan joskus äityä köpöttelemättömään liikehdintään ja silloin viuhdon suhteellisen tomeraa etukävelyä.

Kolmas vihje on, että korkokengillä olen yli 170cm pitkä ja yleensä minulla on korkokengät. 180 senttiseksi en saa itseäni korkokengillä, mutta sulkapallokengillä pystyn hyppäämään yllättävän korkealle. Sukututkimusta en rohkene tehdä, pelkään, että olen sammakon sukua. Naamani ei onneksi muistuta sammakkoa.

Neljäs vihje: Jos näet meikkaamattoman ihmisen, niin voit olla vakuuttunut, että se en ole minä.

Jos joku alkaa ensin sinua puhuttelemaan, niin hänkään ei ole meikäläinen. En heleposti ala vieraille ihmisille juttelemaan. Ellei sinulla ole koiraa, joskus, aniharvoin, saatan pysähtyä sanomaan jostakin koirasta jotakin.

Eiköhän näillä vihjeillä jo pitkälle pötki?

• Jokunenko?

eroittuis ikäisistäni. Viinalle haisen, ja on reikäiset etuhampaat!

• elliivo

Miua ei voi olla huomaamata koska olen niin iso.
        Pituutta on lenkkarit jalassa 172 cm ja läntistä leveyttä vähintään kotitarpeiksi.
        Mottoni on että rumat ne vaatteilla koreilee.
        Ehjää pitää olla ja puhdasta mutta pitsit ja rimpsut ja hörhelöt ei kuulu karderobiini.
        Farkut ja verkkarit, tuulitakit ja fleecet. Puhtaat perusvärit eikä mitää beessiä :)
        Lyhyet siistit hiukset, ei meikkiä ettei tulla Irinaksi puhuttelemaan niinkuin työkaverille kävi.
        Otan oman tilani ja paikkani, en ujostele vaan katson kohti. Ryhti on suora ja ilme tuttavan tavatessani ilahtuntu.
        Juttelen mielelläni ja joskus ihan vieraillekin jos kohdalle sattuu.

• Heikunkeikku
        elliivo kirjoitti:

Miua ei voi olla huomaamata koska olen niin iso.
        Pituutta on lenkkarit jalassa 172 cm ja läntistä leveyttä vähintään kotitarpeiksi.
        Mottoni on että rumat ne vaatteilla koreilee.
        Ehjää pitää olla ja puhdasta mutta pitsit ja rimpsut ja hörhelöt ei kuulu karderobiini.
        Farkut ja verkkarit, tuulitakit ja fleecet. Puhtaat perusvärit eikä mitää beessiä :)
        Lyhyet siistit hiukset, ei meikkiä ettei tulla Irinaksi puhuttelemaan niinkuin työkaverille kävi.
        Otan oman tilani ja paikkani, en ujostele vaan katson kohti. Ryhti on suora ja ilme tuttavan tavatessani ilahtuntu.
        Juttelen mielelläni ja joskus ihan vieraillekin jos kohdalle sattuu.

Meikäläisellä on ihan sama juttu, kuin teikäläisellä, nimittäin ihan prikulleen oman tilani minäkin otan.
        Kun täytän kylpyammeen vedellä, piripintaan, niin kun sinne ihteni pläiskään, niin mahottomasti vettä flätäjää laidan yli. Kun nousen pois, jää pohjalle vain tilkkanen vettä. Pyyhin sen pienellä vessapaperipalasella.

Minunkin ryhtini on suora. Joskus, kun oon oikein tyytyväinen itseeni, esim. olen onnistunut jossakin työssäni, niin silloin ryhtini on erityisen ryhdikäs. Olen itseeni tyytyväinen. Jos sellaisena päivänä lähden ulos, laitan takkini päälle Viitan. Liehuvan, pitkän viitan.
        Viitan alle olen, pienin neulanpistoin, neulonut piiloon kaksi keppiä. Tällä ennaltaehkäisevällä toimenpiteellä, varmistan sen, että en kaadu seliälleni. Jos ryhtini kaartuu Liian takakenoon, kepit valahtavat sopivasti tukikepeiksi.
        Jos kuvani olisi ristikkolehdessä vihjeenä, niin ruutuihin tulisi sana TUET.

• henri|

elikkä muistutat hannele lauria, ja sinulla on valkoinen tukka

• nakrattaa,

taitaa tulla kissat housuun. Näet sieluni silmin sinut ponkailemassa tavaratalon hyllyn takaa.

.

• aloittaja
        Heikunkeikku kirjoitti:

Meikäläisellä on ihan sama juttu, kuin teikäläisellä, nimittäin ihan prikulleen oman tilani minäkin otan.
        Kun täytän kylpyammeen vedellä, piripintaan, niin kun sinne ihteni pläiskään, niin mahottomasti vettä flätäjää laidan yli. Kun nousen pois, jää pohjalle vain tilkkanen vettä. Pyyhin sen pienellä vessapaperipalasella.

Minunkin ryhtini on suora. Joskus, kun oon oikein tyytyväinen itseeni, esim. olen onnistunut jossakin työssäni, niin silloin ryhtini on erityisen ryhdikäs. Olen itseeni tyytyväinen. Jos sellaisena päivänä lähden ulos, laitan takkini päälle Viitan. Liehuvan, pitkän viitan.
        Viitan alle olen, pienin neulanpistoin, neulonut piiloon kaksi keppiä. Tällä ennaltaehkäisevällä toimenpiteellä, varmistan sen, että en kaadu seliälleni. Jos ryhtini kaartuu Liian takakenoon, kepit valahtavat sopivasti tukikepeiksi.
        Jos kuvani olisi ristikkolehdessä vihjeenä, niin ruutuihin tulisi sana TUET.

:-)))))))) sä olet mahdoton! Ei voi olla tunnistamatta :-D Ihan hiki tulee nauraessa!

• Heikunkeikku
        henri| kirjoitti:

elikkä muistutat hannele lauria, ja sinulla on valkoinen tukka

Minusta Hannele Lauri on todella hyvän näköinen nainen, mielelläni sanoisin olevani hänen näköisensä.
        Öh, mutku, mutku en voi.

Minkään suomalaisen näyttelijän näköinen en ole. Sitä vastoin on eräs näyttelijä, jota sanotaan, että olen justiinsa hänen näköinen. Ihan vieraita ihmisiä on tullut kysymään, että onko kukaan muu sanonut koskaan, että olisin Bette Midlerin näköinen. On ollut pakko sanoa, että moni on maininnut tämmöstä.
        Saattanee olla, että jotakin näköisyyttä on, kun Bettellä on minun väriset hiukset, pörröhkösti ja pitkät.

Temperamentti on aika samankaltainen. Siis tuttujen kesken. Vieraassa seurassa muistutan lähinnä viilikuppia.

• Heikunkeikku
        nakrattaa, kirjoitti:

taitaa tulla kissat housuun. Näet sieluni silmin sinut ponkailemassa tavaratalon hyllyn takaa.

.

Heh heh hee..... tota noin.... minäkin sieluni silmin kuvittelen sammakkohyppelyä hyllyjen keskellä :DDD

Mut ihan oikeesti tarkotin, että ne sammakkohypyt hypin ihan oikeella sulkiskentällä :))))))))
        Kaupassa tipsuttelen korkkareissa, sillee nopiaa kip-kip-kip-kip-systeemillä. :))

• Heikunkeikku
        aloittaja kirjoitti:

:-)))))))) sä olet mahdoton! Ei voi olla tunnistamatta :-D Ihan hiki tulee nauraessa!

Katsos, juuri SEN takia olen ne tukikepit neulonut viitan sisäpuolelle piiloon, ettei niitä heti huomattais. En tahdo, että minua tuijotetaan liikaa. Pikku tuijottelu on ihan ok, jos tuijottelu pullahtaa miehen silmistä, mutta rajansa tuijottelullakin. Olen ujohko nainen.

Hikoileminen on hyvä juttu. Hien mukana tulee kaikki kuona-aineet veks. Meidän palstalaisten kantsis nauraa aina, kun se suinkin on mahdollista. Pysyy iho siliänä. :)

• ...!...

pieni, tumma, vilkas ja näkyvä.

• Pirre*

ikäisteni sujuvasti massaan, en herätä huomiota, enkä intohimoja..

• nainen 57v.

No nyt Pirre en usko sanomaasi, ettet mitään tunteita saiai aikaan, olen aivan varma... Tuntisin, tunnistaisin sinut. Ja piste..

• nainen 57v. kirjoitti:

No nyt Pirre en usko sanomaasi, ettet mitään tunteita saiai aikaan, olen aivan varma... Tuntisin, tunnistaisin sinut. Ja piste..

suuresta suustaniko :))

En mie ole aina äänessä..:)

• kukakoon
        Pirrejuupas kirjoitti:

suuresta suustaniko :))

En mie ole aina äänessä..:)

Noo,, ei ny sentään vaan se sielujen sympatiaa..( Semmoinen laulukin on olemassa, Souvarit sitä esittää keikoilla ja on muutes mahtava kappale)

• Sinimarjanen

Kahvilassa käyn melko harvoin. Eikä mitään erikoisia tuntomerkkejäkään ole. Kaupassa, jos tuolla isommissa liikkeissä, niin sieltä minut helposti löytää ensimmäiseksi hypistelemässä vaatteita, jos sieltä jotain sattuisi löytymään ja tietysti halavalla. Harvemmin kuitenkin löytyy . Puutelistan mukaisesti pyrin etenemään, koska suunnittelen sen yleensä vähän sen mukaan miten ne muistan sielä kaupassa olevan. Muutenhan siellä menisi koko päivän. Asusteista vähän sen mukaan olenko töistä suoraan tulossa vai kodin kautta.

• ejk kalkkis

Kysymään suoraan. Lupaan kyllä vastata rehellisesti.

• fools

kyll se pelkkä silmien katse sanoo oikee vastauksen

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      178
      1476
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      653
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      184
      604
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    Aihe