Rahaa on

Rahaa on moneen Ruandan matkaan
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ruanda-karajat-suunnittelee-paluuta-afrikkaan/159701
*Kuultavia uudella Afrikan-reissulla olisi runsaat kymmenen, ja matka kestäisi parisen viikkoa.*

Rahaa ei ole silti sijoittaa päiväkoteihin
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/kangasalalaisesta-paivakodista-kantelu-laaninhallitukselle/157965
*Vanhemmat kutsuivat tiistai-iltana päivähoidosta ja tiloista vastaavat päättäjät katsomaan parakissa toimivan päiväkodin oloja.*

Eipä silti, parakkipäiväkoti valmentaa tulevaan
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/9389970.shtml
*Öitä hän viettää usein tuttujen luona, mutta myös ulkona kuten uimarannan pukukopissa.*

Onneksi elintasoturisteille sentään järjestyy mukava hotellimajoitus, ettei mene suomen maine maailmalla pilalle.

Mutta mutta, meneehän suomella jokatapauksessa hyvin. Lue itse:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/onnea-suomi-nyt-menee-hyvin/159704

Mitä nyt jokunen kansalainen milloin missäkin yrittää kapinoida vastaan. Meinaan sitä ilouutista, että nyt menee suomella hyvin.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/rautaruukilla-kolme-itsemurhaa-kuukaudessa/159691
*Rautaruukilla kolme itsemurhaa kuukaudessa*

Mitäkö tällä kaikella on tekemistä rasismin kanssa? Eihän se, että huolenpidossa elintasopakolainen menee suomalaisen edelle aiheuta minkäänlaista rasismia? Se on rasisti joka ei laita afrikkalaisia suomalaisten edelle?

1

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydetään sompuilta

      lähettiväthän afrikkalaiset apua Suomeen, kun meillä meni heikosti.

      Nehän voisivat opettaa, vaikka merirosvousta, tai miten elää muiden kustannuksella.

      Jälkimmäiseen voisi saada neuvoja palstan hyyssäri- idiooteilta, jotka ovat elättejä itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe