Mites te muut miehet löydätte entiset tyttöheilanne, kun nimi naisilla muuttuu?
Vaikka eroaisivat, pitävät naiset monesti miehen nimen ja se vaikeuttaa heidän etsintää.
Naiset täälläkin löytävät ex-miesheilansa, mutta entä toisin päin?
Entisten tyttökaveriden löytäminen hankalaa
33
324
Vastaukset
- ........
Ei mies voi olla niin naisen puutteessa, että märisee entisten kaatojen perään. Typerää ja säälittävää. Kai net sun entiset akat meni jotenkin pieleen, kun ette enää oo kimpassa?
=DW=- 1+1
raukkamaista. Kaatojen.
- fffff345
1+1 kirjoitti:
raukkamaista. Kaatojen.
kun ei pysty muuhun, pidtämään...
- Sydän sykkyrällä
Kyllä siellä luulisi olevan tiedot henkilöistä ja nimenmuutoksista. Kyllähän entiset luokkatoveritkin voivat etsiä vaikka luokkakokousta varten kymmenien vuosien jälkeen.
Eihän sen nyt niin ihmeellistä luulisi olevan jos joku kyselee nykyistä sukunimeä. Rohkeasti vain jos joku tyttö on jäänyt sinne sydämen sopukkaan kaihertamaan:) - tietosuoja&&
Mahtaakohan nykyisin saada sieltäkään, kun on tullut tämä yksityisyyden tietosuoja. En tunne asiaa tarkemmin.
Henkilötietonsa voi salata täyttämällä yhden planketin väestörekisteriin. Ennen se hoitui tavallisessa postissa. Tiedänpä siksi kun mua ei saa kukaan kiinni. Vain ne tietää nykyisen nimeni, osoitteeni ja puhelinnumeroni, joille itse ne kerron.
Olen nimittäin vaihtanut nimeä, laittanut itselleni salaisen puhelinnumeron ja salaisen osoitteen. Ja kielto koskee myös sukututkimuksia, kaavakkeessa oli ruutu jonka sai ruksata kielloksi sukututkimuksiakin varten.- Sinimarjanen
miljoona kirjoitti:
Henkilötietonsa voi salata täyttämällä yhden planketin väestörekisteriin. Ennen se hoitui tavallisessa postissa. Tiedänpä siksi kun mua ei saa kukaan kiinni. Vain ne tietää nykyisen nimeni, osoitteeni ja puhelinnumeroni, joille itse ne kerron.
Olen nimittäin vaihtanut nimeä, laittanut itselleni salaisen puhelinnumeron ja salaisen osoitteen. Ja kielto koskee myös sukututkimuksia, kaavakkeessa oli ruutu jonka sai ruksata kielloksi sukututkimuksiakin varten.Näin epäilinkin asian olevan. Nykyisin kun on tarkka tämä tietosuoja ja ao. henkilöllä oikeus kieltää tietojenantaminen.
- heimohemmo
miljoona kirjoitti:
Olen nimittäin vaihtanut nimeä, laittanut itselleni salaisen puhelinnumeron ja salaisen osoitteen. Ja kielto koskee myös sukututkimuksia, kaavakkeessa oli ruutu jonka sai ruksata kielloksi sukututkimuksiakin varten.Miks ihmeessä sä haluut olla niin salaista, et kukaan ei saa yhteyttä? Onko se pelkoa?
heimohemmo kirjoitti:
Miks ihmeessä sä haluut olla niin salaista, et kukaan ei saa yhteyttä? Onko se pelkoa?
Alunperin olen aloittanut salaisen osoitteen ja puhelinumeron harrastamisen työni vuoksi. Asiakkaani olivat nimittäin rikollisia. Nykyisin työni on kevyempää ja salaista osoitetta en välttämättä tarvitse ehkä enää. mutta olen siihen tottunut, niin annan kiellon olla edelleen.
- ...
miljoona kirjoitti:
Alunperin olen aloittanut salaisen osoitteen ja puhelinumeron harrastamisen työni vuoksi. Asiakkaani olivat nimittäin rikollisia. Nykyisin työni on kevyempää ja salaista osoitetta en välttämättä tarvitse ehkä enää. mutta olen siihen tottunut, niin annan kiellon olla edelleen.
Duunijuttujen vuoksi mullakin on numerot, osoitteet jne salaisia, olleet pian parikymmentä vuotta. Vähän ristiriitaista, mun pitäs itteni olla paljon esillä, mutta asia johtuu vaimon duunista. Kyse ei ole rikollisuudesta.
Mutta sitä en tajua, miten olen onnistunut saattamaan tietojani lehtikauppiaitten tietoon :(
=DW= ... kirjoitti:
Duunijuttujen vuoksi mullakin on numerot, osoitteet jne salaisia, olleet pian parikymmentä vuotta. Vähän ristiriitaista, mun pitäs itteni olla paljon esillä, mutta asia johtuu vaimon duunista. Kyse ei ole rikollisuudesta.
Mutta sitä en tajua, miten olen onnistunut saattamaan tietojani lehtikauppiaitten tietoon :(
=DW=Lehtikauppiaat ei ole kertaakaan soittaneet.
- la carca
miljoona kirjoitti:
Olen nimittäin vaihtanut nimeä, laittanut itselleni salaisen puhelinnumeron ja salaisen osoitteen. Ja kielto koskee myös sukututkimuksia, kaavakkeessa oli ruutu jonka sai ruksata kielloksi sukututkimuksiakin varten.mutta miten posti sitten,tuleeko se jonnekin rentanteen?
la carca kirjoitti:
mutta miten posti sitten,tuleeko se jonnekin rentanteen?
Postin kanssa voi sopia postinsa kannettavaksi mihin osoitteeseen vaan haluaa, heillä on postisalaisuus.
- Heikunkeikku
la carca kirjoitti:
mutta miten posti sitten,tuleeko se jonnekin rentanteen?
Posti kyllä tuo postin postilaatikkooni.
Postilaatikossani ei ole sukunimeäni, pelkkä asunnon numero, joka on postin tiedossa.
Postista ei voisi kysyä osoitetta, näkisivät, että on salainen, eikä sitä kysyjälle ilmoittaisi.
Ei mistään muualtakaan osoitetta saa tietoon. miljoona kirjoitti:
Postin kanssa voi sopia postinsa kannettavaksi mihin osoitteeseen vaan haluaa, heillä on postisalaisuus.
Suurimmissa kaupungeissa ei ole postilaatikoissakaan nimiä ja ne on lukittuja. Ja postinjakajalla postisalaisuus. Kerrostaloissa saa oveensa pyytää minkä tahansa nimen.
Hauska juttu: mieheni oli Helsingissä komennustöissä ja kun ukkoja oli monta samassa asunnossa miettivät mitä pistää oveen nimeksi. He pyysivät huoltomiestä laittamaan nimen Onnellinen Perhe ja niin luki ovessa puoli vuotta...Heikunkeikku kirjoitti:
Posti kyllä tuo postin postilaatikkooni.
Postilaatikossani ei ole sukunimeäni, pelkkä asunnon numero, joka on postin tiedossa.
Postista ei voisi kysyä osoitetta, näkisivät, että on salainen, eikä sitä kysyjälle ilmoittaisi.
Ei mistään muualtakaan osoitetta saa tietoon.Ja kaikkialla terveyskeskuksessa ja muualla on erillinen huomautus nimen ja puhelinnumeron kohdalla "Salainen". Olen itse aina maininnut asiasta ja itse tarkistanut että se on kohdalla salainen.
- Heikunkeikku
miljoona kirjoitti:
Ja kaikkialla terveyskeskuksessa ja muualla on erillinen huomautus nimen ja puhelinnumeron kohdalla "Salainen". Olen itse aina maininnut asiasta ja itse tarkistanut että se on kohdalla salainen.
Ihan sama juttu, varmistan aina, että merkitsevät sen "salainen", jos johonkin osoitteeni annan.
- En piileskele
Heikunkeikku kirjoitti:
Ihan sama juttu, varmistan aina, että merkitsevät sen "salainen", jos johonkin osoitteeni annan.
mielenkiintoisena että luulet jonkun olevan kiinnostunut susta vai oletko liikkunut jossain epämääräisisssä porukoissa?
Mä en ole koskaan laittanut osoitettani enkä puhelinnumeroani salaiseksi vaikka olen joskus sellaisia töitä välillä tehnytkin että joku olis voinut vaikka tullakin raamit kaulassa sisään.
Monilla työkavereilla kyllä oli salaiset osoiteet ja puh.numerot. Tässä sitä ollaan vielä eikä kukaan ole ahdistellut millään tavoin vaikka lomakkeista asiakkaat nimeni ovat saaneetkin tietoonsa. Mä olen varmaan ollut aina niin mukava ja asiallinen ettei kellään ole jäänyt mitään hampaankoloon eli tehnyt hyviä päätöksiä:)
Kerran nuorena rouvana yks nuori perheenisä ilmestyi ovelleni entisestä talosta josta olimme muuttaneet kun tiesi että mieheni on armeijassa. Kertoi ottaneensa osoitetoimistosta selvää. Enpä kutsunut kahveelle:))) Se on ainoa kerta ja siitäkin on aikaa yli 30 vuotta. Kukapa nyt tämän ikäisestä enää olis kiinnostunut vaikka kyllähän mun silmäni on yhtä kirkkaat ja syvän siniset kuin ennenkin....:)
- jos alkaa
elää mennyttä uudelleen? Eihöhän ne entiset sussut elä ihan omaa elämäänsä, lähimpiensä kera.
Toki vain, jos siltä paikalta panee! Kuluuhan se aika niinkin. - 14+9
Oletko saanut lähestymiskiellon? Ei normaalisti etsiminen ole hankalaa.
- kawe
sinulla on ihan väärinpäin haku päällä. Alat pikimiten kerryttää *uusien osoitteiden listaa, vaikka siihen sinikantiseen kierrevihkoon. Ja harrastat monenlaista, kyllä löytyy.
.........Pärjäile - Mies<
Voi hellanlettas! Toivottavasti tulee entisen tyttökaverin nykyinen mies
vastaan ja opettaa elämän totuuksia. - xxxyyy
ensimmäistäkään 'entistä' heilaa. Eivät voisi vähempää kiinnostaa.
ja luomalla katse menneeseen,tulin siihen tulokseen et miks pitäs.
Niin tai tarkemmin ajatellen kyl yhreltä pitäs yhtä juttuu kysästä ,mut olkoot.
pahaa pelkään et ne on kasvoiltaan samanlaisii ku itekkin,ei auta pinoteksi.- Apuvaa
monestikaan onnistua entisen ihastuksen uudelleensytytys, vaikka molemmat olisivat uusiosinkkuja...
mutta jos kuitenkin sinun on ihan pakko yrittää niin kokeile tätä: http://koulukaverit.com/ - Poti`
Löytäminen voi olla paha pettymys.
- HTZA
Teille on valmiina kannustuslevykin:
Leevi and The Leavings
"Minä kuuluu Marja-Leena" - henri<<
kantsii ekaksi käydä sekkaamassa, sinne ne entiset menneet on.
- aurinkoakka
hiljaisimmasta päästä sinä sitten aloittaisit.
etkös pidä temoeramengistä.
??? - Löytääkö etsivä?
hautausmaalta löytyy kun hautoja on niin paljon ja ei tiedä onko tehty arkkuhautaus vai tuhkaus? Melkoista etsimistä jos pitää kävellä kivi kiveltä. Läheistenkin hautoja vaikea löytää saatikka sitten vähän etäisempien. Tekis mieli käydä appiukon ja enonkin haudoilla mutta enpä muista mihin kohtaan haudattiin kun on jo hautauksista aikaa 15 vuotta. hautausmaa sentään on tiedossa.
- kummukas
Pirrejuupas kirjoitti:
siellä on edesmenneet, ei entiset. :)
Voihan siellä kummitella entinen edesmennyt. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593