Surkee käyttöjärjestelmä

7

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä tiedän

Noh, vista ei kyllä ole parempi. Koulunne koneet saattavat olla hitaita, älä syytä käyttöjärjestelmää. Vista on hienompi, 2000 käytännöllisempi.

Siinä olet oikeassa että 2000 on ihan kuraa. Ei sillä mitään tee.

• Vielä olen laittanut linkin videoon!!

• abcdefghijklmn12345

henkilökohtaisesti minä tosin olen tyytyväisempi Windows 2000:n.... mutta tänä päivänä mieluummin tyytyisin Vistaan johtuen 2000:n päättyvästä elinkaaresta ja laiteajureiden häviämiseen kovaa vauhtia

• Ex_Win2000_User

täysin samaa mieltä kanssasi.....
        Vielä 2000:ssa kun ei ole mitään hiivatin tuoteaktivointeja yms.
        2000 on myös (tietysti) kevyempi ja näin poispäin.

• joopa joo

viesti on kyllä vanha mutta valaises vähän jätkä miten vitussa toi video liittyi asiaan -.-

• Mgjmgmgjpmgjgmgapgmg

Kylla 2000 voittaa
      xpeen sata nolla

• No need to change

Kyl. Itse ostin tuon Win2000 vuonna 2004, kun DOOM3 piti saada toimimaan, heh. Onneksi oli SP4 mukana siinä. Kone oli vuoden 2003 markkinoiden parhaimmista osista koottu, joten potkua olisi ollut käyttää myös XP:tä tai vielä jotain raskaampaakin. Tykkäsin kuitenkin enemmän 2000, muistutti enemmän Win-98, josta tykkäsin aiemmin. Meni vain hermot kun se W98 kaatuili kokoajan, no ei ollut enää ongelmia kaatumisien suhteen kun ostin ton W2K SP4. Ja uskokaa tai älkää, käytän sitä edelleen pääkäyttiksenä, enkä vaihtaisi pois (hieman muutettuna kylläkin, värejä, valikoita ym. koska perus on niin ankean harmaa kokonaisuus, mutta toimivuus käsittämätön). Ei pienintäkään vaihtosyytä. Sama konekin käytössä, jo 8 vuotta. Kyllä huomaa että laatuosat kestää, vaikka kerran kirpasikin. Ei hidastumisen merkkejä, kun ei käyttiskään ole resurssisyöppö. Tykkään pelata vanhempia pelejä, maksimissaan vuoden 2006 juttuja, joten nekään eivät vaikuta vaihtohaluihin, eikä nykypeleissä ole enää samaa hohtoa kuin esim Unreal yksinpeli, tai Doom3 yksinpeli, elämäni parhaimpia aikoja. Nykyään pelkkää netti-joukkue-sössötystä kaikki pelit lähestulkoon, hohhoijaa. Kone toimii nopeasti eikä kaatuile. Ei mitään ongelmia, välillä itkettää että mites tää näin hyvin on toiminut jo 7 vuotta. Kovasti näkee juttua että Win2000 on paska, mikään ei toimi, viruksia, ym. Kumma kyllä ei minulla vaan, virukset tarkasta kerran puolessa vuodessa. Ehkä se on käyttäjästäkin kiinni, että mitä availee, millä sivuilla käy jne. Koneen voi saada tosi nopeastikin sekaisin, tai sitten ei ollenkaan. Tämä on oma näkökantani, kun olen nähnyt millaisia syöppöjä nuo uudemmat ovat, eivätkä niin paljon ihmeellisempiä, pienillä uusilla kikoilla käyttiksessä yritetään saada ihmiset vaihtamaan uudempaan, hahaha, minä en siihen lankaan mene. Näin on todella hyvä olla.

Illanjatkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      184
      2679
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      67
      894
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      800
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      797
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe