jos saisin edes 8000 euroa niin olisin siitä summasta jo todella iloinen maksaisin kaikki velat pois ja sitten eläsin sen jälkee normaalia rauhallista elämää paljon viisampana mitä olen ollut.Se olisi iso haave saada velat maksettua pois, jotka ovat ihan tyhmästä. Olin nuori mutta nuori olen vieläkin mutta en enää niin tymhä =), ja jos miljoonana tulisi niin sit voisi tehdä sen omakoti talon ostaa auton maksaa velat pois ja jäisi rahaa myös siihen millä sisustaa se omakotitalo =)
Jos saisi edes 8000
6
827
Vastaukset
- zemzem
pitää aina maksaa...itellä oli joskus sama juttu, mut kyll sen 8000 saa kyllä maksettua...kunhan on kärsivällinen ja älä mieti menneitä. mieti vaan tulevaa ja sillee....
Zemiä.. - Masse-setä
Pystyit hienosti suhteuttamaan tähän kertomukseesi 8000 euroa ja miljoona euroa.
Voin vain kuvitella, miten normaalia ja rauhallista elämää eläisit, jos saisit 8000 euroa.
Onko muuten käynyt koskaan mielessä, että rahaa on enemmän liikkeellä ansaitsemis- kuin saamistarkoituksessa?
Joskus käynyt meikäläiselläkin mielessä, että kummin päin se kaatuu.- dgfhjy
Joo onahn se aina vähän niin että rahaa ei ikinä saa ilmateeksi, eilei sitten käy joku hyvä tuuri, mutta aina pitää tehdä töitä rahan eteen ja elää päivä kerralla. Niin ehkä sitten joskus on ne 8000 euron velat maksettu pois, toivon niin ainakin
- M26+
dgfhjy kirjoitti:
Joo onahn se aina vähän niin että rahaa ei ikinä saa ilmateeksi, eilei sitten käy joku hyvä tuuri, mutta aina pitää tehdä töitä rahan eteen ja elää päivä kerralla. Niin ehkä sitten joskus on ne 8000 euron velat maksettu pois, toivon niin ainakin
Aika nopeasti 8000 euron velan saa sentään maksettua, jos asian vain ottaa oikeasti pääasiallisesti tavoitteeksi, ja tulot ovat pakollisiin menoihin suhteutettuna edes kelvolliset. Onhan se aina ikävää maksella nuoruuden hölmöilyjä, mutta hyvin usein se tuntuu olevan se tarpeellinen oppiraha rahankäytön suhteen. Ja onneksi harva sentään itseään saa taloudellisesti ylitsepääsemättömään suohon.
Tsemppiä vain velan kanssa. - Onnenpäiväsi
M26+ kirjoitti:
Aika nopeasti 8000 euron velan saa sentään maksettua, jos asian vain ottaa oikeasti pääasiallisesti tavoitteeksi, ja tulot ovat pakollisiin menoihin suhteutettuna edes kelvolliset. Onhan se aina ikävää maksella nuoruuden hölmöilyjä, mutta hyvin usein se tuntuu olevan se tarpeellinen oppiraha rahankäytön suhteen. Ja onneksi harva sentään itseään saa taloudellisesti ylitsepääsemättömään suohon.
Tsemppiä vain velan kanssa.Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.
Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.
eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?
Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected] - M26+
Onnenpäiväsi kirjoitti:
Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.
Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.
eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?
Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected]Näihin ei kannata kenenkään langeta. Rahaa oppii tekemään sijoittamalla ihan ilmaiseksikin sillä materiaalilla mitä netissä on tarjolla. Ja ne keitä sen tekeminen oikeasti kiinnostaa, jaksavat aiheeseen perehtyä sen vaatimalla intensiteetillä ja hartaudella ihan itsekseenkin. Mikään oppimäärähän ei toki kuitenkaan korvaa sitä mitä on korvien välissä, eikä jonkinlainen vainu asioista jo valmiiksi ole pahitteeksi.
Kaikenlaisia keinoja sitä keksitäänkin rahastamaan hölmöiltä ne vähätkin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768