Jos saisi edes 8000

sfgrhdf

jos saisin edes 8000 euroa niin olisin siitä summasta jo todella iloinen maksaisin kaikki velat pois ja sitten eläsin sen jälkee normaalia rauhallista elämää paljon viisampana mitä olen ollut.Se olisi iso haave saada velat maksettua pois, jotka ovat ihan tyhmästä. Olin nuori mutta nuori olen vieläkin mutta en enää niin tymhä =), ja jos miljoonana tulisi niin sit voisi tehdä sen omakoti talon ostaa auton maksaa velat pois ja jäisi rahaa myös siihen millä sisustaa se omakotitalo =)

6

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zemzem

      pitää aina maksaa...itellä oli joskus sama juttu, mut kyll sen 8000 saa kyllä maksettua...kunhan on kärsivällinen ja älä mieti menneitä. mieti vaan tulevaa ja sillee....



      Zemiä..

    • Masse-setä

      Pystyit hienosti suhteuttamaan tähän kertomukseesi 8000 euroa ja miljoona euroa.
      Voin vain kuvitella, miten normaalia ja rauhallista elämää eläisit, jos saisit 8000 euroa.
      Onko muuten käynyt koskaan mielessä, että rahaa on enemmän liikkeellä ansaitsemis- kuin saamistarkoituksessa?
      Joskus käynyt meikäläiselläkin mielessä, että kummin päin se kaatuu.

      • dgfhjy

        Joo onahn se aina vähän niin että rahaa ei ikinä saa ilmateeksi, eilei sitten käy joku hyvä tuuri, mutta aina pitää tehdä töitä rahan eteen ja elää päivä kerralla. Niin ehkä sitten joskus on ne 8000 euron velat maksettu pois, toivon niin ainakin


      • M26+
        dgfhjy kirjoitti:

        Joo onahn se aina vähän niin että rahaa ei ikinä saa ilmateeksi, eilei sitten käy joku hyvä tuuri, mutta aina pitää tehdä töitä rahan eteen ja elää päivä kerralla. Niin ehkä sitten joskus on ne 8000 euron velat maksettu pois, toivon niin ainakin

        Aika nopeasti 8000 euron velan saa sentään maksettua, jos asian vain ottaa oikeasti pääasiallisesti tavoitteeksi, ja tulot ovat pakollisiin menoihin suhteutettuna edes kelvolliset. Onhan se aina ikävää maksella nuoruuden hölmöilyjä, mutta hyvin usein se tuntuu olevan se tarpeellinen oppiraha rahankäytön suhteen. Ja onneksi harva sentään itseään saa taloudellisesti ylitsepääsemättömään suohon.

        Tsemppiä vain velan kanssa.


      • Onnenpäiväsi
        M26+ kirjoitti:

        Aika nopeasti 8000 euron velan saa sentään maksettua, jos asian vain ottaa oikeasti pääasiallisesti tavoitteeksi, ja tulot ovat pakollisiin menoihin suhteutettuna edes kelvolliset. Onhan se aina ikävää maksella nuoruuden hölmöilyjä, mutta hyvin usein se tuntuu olevan se tarpeellinen oppiraha rahankäytön suhteen. Ja onneksi harva sentään itseään saa taloudellisesti ylitsepääsemättömään suohon.

        Tsemppiä vain velan kanssa.

        Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
        Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
        Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
        jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.

        Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.

        eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?

        Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected]


      • M26+
        Onnenpäiväsi kirjoitti:

        Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
        Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
        Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
        jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.

        Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.

        eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?

        Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected]

        Näihin ei kannata kenenkään langeta. Rahaa oppii tekemään sijoittamalla ihan ilmaiseksikin sillä materiaalilla mitä netissä on tarjolla. Ja ne keitä sen tekeminen oikeasti kiinnostaa, jaksavat aiheeseen perehtyä sen vaatimalla intensiteetillä ja hartaudella ihan itsekseenkin. Mikään oppimäärähän ei toki kuitenkaan korvaa sitä mitä on korvien välissä, eikä jonkinlainen vainu asioista jo valmiiksi ole pahitteeksi.

        Kaikenlaisia keinoja sitä keksitäänkin rahastamaan hölmöiltä ne vähätkin pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe