Oletko tylsä ??

impi-lempi

40

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testin tuloss näytti 43% tylsä, miten tätä pitäisi tulkita?
      Onko mun tylsyysaste menossa pahempaan päin vai pärjääkö tällä tylsyydellä eteenpäin?
      Olisiko hoito-ohjeita tarjolla?
      Olisi suotavaa, ettei täällä päin ilmenisi enempää tylsyyttä.

      • impi-lempi

        Mä en tiedä kyllä suuntaa, mutta TOIVOISIN, ettei susta tulisi yhtä tylsää, kuin mä oon ;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Mä en tiedä kyllä suuntaa, mutta TOIVOISIN, ettei susta tulisi yhtä tylsää, kuin mä oon ;))

        Ryhmässä tylsyys tiivistyy.
        Ja jos tylsemmiksi muututaan, niin joukosta erotutaan. =D

        Tähän on tultu, ei se suuntaa vaihtamalla miksikään muutu...... tylsää.


    • Gaabriel

      olenko täällä tuota testiä tehnyt ennenmin. Jossain toisella palstalla kuiteskin ja suurinpiirtein antoi saman tuloksen, elikkä:
      Mä olen 39 % tylsä,

      29% ovat vähemmän tylsiä kuin sinä

      8% ovat yhtä tylsiä kuin sinä

      63% ovat tylsempiä kuin sinä

      • impi-lempi

        kauheen tylsä oo, onnea vaan ;))


    • tylsimys.

      Olet ihan vitun tylsä. Kokoa itsesi!
      83%...ei voi mitään

      • impi-lempi

        Sä tahallasi vääristelit vastauksia, eikö vain näin käynyt ?? ;))


    • MuisQuuuuu

      en edes ikävystyttävä..niin testi vaitti et olen 30 % tylsä..ja erittäin unettava ihiminen..;o)...

      Huonomuistinenkin, koska en muista edellistä tulosta...;o)...

      • impi-lempi

        Sä et ole lainkaan tylsä...huumorintajua riittää ;))
        Mutta katsopas mun tulosta...*huoh*


    • ex-er1

      se mihkään muutu! Yhtä tylsä kun ennenkin, 37% ;(

      • impi-lempi

        mikään tylsä oo...Noin vähäsen vaan...;))


    • minähän tiesin tämän,

      Testimaassa on tehty yhteensä 14 482 676 testiä.

      Testin tulos (Keskiarvo on 47%)

      Olet 39% tylsä.

      Testi on tehty yhteensä 643764 kertaa.


      Poimintoja tilastoista

      Oletko viimeisen vuoden aikana antanut jollekin lahjan, jonka olet valmistanut itse?
      62% Kyllä
      38% En
      Oletko viimeisen vuoden aikana avannut pulloa muulla kuin pullojen avaamiseen tarkoitetulla avaajalla?
      61% Kyllä
      39% En
      Laitatko puhelimesi öisin äänettömäksi? (myös sulkeminen lasketaan)
      25% Kyllä
      75% En
      Söitkö tänä aamuna samaa kuin eilisaamuna?
      28% Kyllä
      72% En
      Tulosjakauma

      Vaaleansininen tolppa vastaa oma tulostasi



      29% ovat vähemmän tylsiä kuin sinä
      8% ovat yhtä tylsiä kuin sinä
      63% ovat tylsempiä kuin sinä

      Pääsivu | Kaikki testit | Keskustele
      Testimaa 2002-2008 (c) Copyright Mediakum Oy Mediatiedot

      • impi-lempi

        KAIKKI ollut järjestään vähemmän tylsiä, kuin mä...KUINKA TYLSÄ MÄ SITTEN LAINKAAN OON ?? *painuu maan alle*


    • 35 prossaa.;)

      • impi-lempi

        Sullakin noin hyvät prossat...Et sä mikään tylsä oo !! ;)


    • Siivouskomerosta

      nimessä ole tylsä. Jo kansakoulussa ostin teroituskoneen. Kolmas jo menossa. Hyvin sillä tuntuu menevän eräs toinenkin puupää. Sanovat vain nyt sitä terävehjettä parranajokoneeksi. Enhän minä sitä partaakaan mihinkään ajaisi. Voisi olla rauhoitettua kasvillisuutta. Mistä sen tietää. Tuo meillä asuva naaras kyllä meinaa, että tuon riskin otat ja heti.

      • impi-lempi

        sun hävittää kasvillisuutesi ?? Jonka olet itse rauhoittanut ?? Älä ihmeessä ;))


    • Cassis-Alma

      turhaa testaamaan,,, kait aika tylsä kun ei yhtään pipoa vuodessa puhki kulu,,, kun jostain kuullu et on niin teräväpäinen et kaks pipoa vuodessa puhki,,,

      • Kassikattonen

        just pipoja kuluttaa? Siinähän voi kulua pääkin, eikä se terveellistä. Eikö se toisen pään kuluttaminen riitä. Äsken siivoilin komeroita ja ainakin 20 paria puhki kuluneita sukkia ja eriparisia lähti roskikseen. Ei sitä lyijykynääkään molemmista päistä, vain opella oli erivapaus teroitella sinipunakynänsä kummastakin päästä:)


      • impi-lempi

        testata, ois ollut mustaa valkoisella ;))


      • C-A evr.
        Kassikattonen kirjoitti:

        just pipoja kuluttaa? Siinähän voi kulua pääkin, eikä se terveellistä. Eikö se toisen pään kuluttaminen riitä. Äsken siivoilin komeroita ja ainakin 20 paria puhki kuluneita sukkia ja eriparisia lähti roskikseen. Ei sitä lyijykynääkään molemmista päistä, vain opella oli erivapaus teroitella sinipunakynänsä kummastakin päästä:)

        että sä omia elintapojas mulle tyrkytät tuosta kulutussuunnasta. Katos kun me ollaan varmimmin kaks erihenkilöä, meinaan sinä ja minä. Mulle ihan sama kulutatko mistä kohdasta ittees, vai ajattelitko et pistät oman mainokses kehiin. Laitas rekkautuen seuraavalla kerralla, niin tietävät ottaa yhteyden sinuun.


    • näyttää kun ennenkin...elikkästen 13% tylsyyttä :)

      • mulla tuli 74% tylsa :-)


      • impi-lempi

        Hienoa, iinamari...Hienoa !! ;))


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        mulla tuli 74% tylsa :-)

        Narraat varmaan ?? Ei voi pitää paikkaansa !! ;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Narraat varmaan ?? Ei voi pitää paikkaansa !! ;)

        ma oon tasasen maan tallaaja :-)


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        ma oon tasasen maan tallaaja :-)

        sä ET OLE tylsä !! Hyvin sä sitten peität sen , olet uunottanut meitä kaikkia ja hyvin !! ;)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        sä ET OLE tylsä !! Hyvin sä sitten peität sen , olet uunottanut meitä kaikkia ja hyvin !! ;)))

        rehellisesti tein testin ja tulos oli 74%. kylla se vaan niin on :-)


      • impi-lempi
        kielibasa kirjoitti:

        rehellisesti tein testin ja tulos oli 74%. kylla se vaan niin on :-)

        Uskonhan mä ja ihmettelen ;)


      • kielibasa kirjoitti:

        mulla tuli 74% tylsa :-)

        mistä mun tulos johtuu...paljon vaikuttaa tuo työ kun siellä teen niitä juttuja mitä tuossa kyseltiin. vaikka saatanhan miä muutenkin välillä hupsuilla tuolla kylillä :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Hienoa, iinamari...Hienoa !! ;))

        kait se hienoa on :)


      • impi-lempi
        iinamari kirjoitti:

        kait se hienoa on :)

        ja lueskelin tuosta ja muistelin, että olet työssä paikassa, jossa tarvitaan leikkimieltä ja huumoria :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        ja lueskelin tuosta ja muistelin, että olet työssä paikassa, jossa tarvitaan leikkimieltä ja huumoria :)

        ihan oikein muistat :)


      • iinamari kirjoitti:

        mistä mun tulos johtuu...paljon vaikuttaa tuo työ kun siellä teen niitä juttuja mitä tuossa kyseltiin. vaikka saatanhan miä muutenkin välillä hupsuilla tuolla kylillä :)

        jotta sulla on rosentit matalat myos tyon puolesta :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        jotta sulla on rosentit matalat myos tyon puolesta :-)

        kuuleppa ja tee testi vaikka vuoden päästä uudelleen niin veikkaampa että saattaa tulos muuttua...vaikka et kyllä yhtään oo tylsä muuten kun tuon typerän testin takia :)


      • iinamari kirjoitti:

        kuuleppa ja tee testi vaikka vuoden päästä uudelleen niin veikkaampa että saattaa tulos muuttua...vaikka et kyllä yhtään oo tylsä muuten kun tuon typerän testin takia :)

        mutta luulempa jotta vuoden paasta tylsyysprosentti on ihan uusissa lukemissa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        mutta luulempa jotta vuoden paasta tylsyysprosentti on ihan uusissa lukemissa :-)

        ihan uusissa lukemissa on :)


      • iinamari kirjoitti:

        ihan uusissa lukemissa on :)

        ei ylempana se rosenttiluku :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        ei ylempana se rosenttiluku :-)

        tietenkin alempana...kun kaikkee semmosta joudut tekemään niin ihan varmana alenee :)


      • iinamari kirjoitti:

        tietenkin alempana...kun kaikkee semmosta joudut tekemään niin ihan varmana alenee :)

        se rosenttiluku heilahtelee jo pelkasta ajatuksesta :-)

        nyt ajelen.. nahdaan myohemmin sitten :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe