" Apple kertoo ilmoituksessaan, että yhtiö puolustautuu yhteensä 47:ssä patenttien loukkausta koskevassa oikeuskiistassa.
– Tietyissä tapauksissa yhtiö saattaa harkita lisensointisopimuksen solmimisen toivottavuutta. Lisenssien saamista hyväksyttävillä ehdoilla tai oikeudenkäyntien välttämistä ei voida kuitenkaan taata".
http://www.taloussanomat.fi/talous/2009/10/28/apple-vastustamme-nokian-kannetta-voimallisesti/200922727/133
Kiistoista 27 on saanut alkunsa kuluvan tilivuoden aikana, Apple kertoo. Kalifornialaisyhtiön tilivuosi ei noudata normaalia kalenterivuotta, vaan alkaa syyskuun lopussa.
Apple: Nokian kanteet
2
86
Vastaukset
- mätä omena
Apple kyllä pitää itse huolta omista patenteista. Ja onhan se aika nopeaa kehitystä kun ensimmäinen kännykkä on jo noin kehittynyt kun se tulee ulos. Nokialla ollaan vaan niin tyhmiä että kehitellään kymmeniä vuosia jotain Wlan-tekniikkaa kännykkään kun Applella se vie kuukauden. Saas nähdä miten käy?
perusteellahan Apple onnistuu ihan missä vaan! Meillä ollaan niin sinisilmäisiä ettei työpaikalta tapahtuvia työntekijöiden netti- ja puhelinyhteyksiä saisi seurata!!!!!!!!!!!! Jos ei seurata, tieto takuulla vuotaa! Niin on kaikki ihmiset rahanahneita. Joko valvot omiasi tai teet turhaa työtä ja sijoitat toisen firman sinulta rosvaoimaan tulokseen jota et kuitenkaan voi saada omaksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937