Onko täällä ketään, kuka on käyttänyt propralia esiintymisjännitykseen? Millä tavalla se on auttanut? Kuinka isolla annostuksella ootte ottaneet? Onko tullut mitään (fyysisiä tai psyykkisiä) sivuvaikutuksia?
Meillä on koulussa nyt muutamia kursseja, joihin kuuluu mm. 20 minuutin esityksiä täydelle luentosalille. Hui! Sanoo vanha esiintymisjännittäjä... Oon aatellut, että pitäisikö käydä lääkärin juttusilla.
propral esiintymisjännitykseen - annostus ja sivuvaikutukset?
5
1179
Vastaukset
- migrääni
Lääkäri voi määrätä Propralia. Älä käytä sitä jos joku tarjoaa. Se ei nimittäin sovi kaikille.
Mutta niille joille se sopii, se on erittäin hyvä ja edullinen lääke. Itse käytän migreenin estoon ja se auttaa myös esiintymistilanteissa. - grdfgfg
mulla on 10mg tabletteja, joita otan pahaan tilanteeseen 4, joskus viisikin. toimii hyvin, enkä oo huomannut sivuvaikutuksia
- jnnjnn
Itse käytän jännitykseen 3 kertaa 40mg päivässä eikä ole tullut mitään oireita.
- dfghöagahghä
Itse oon käyttänyt esiintymisjännitykseen (ääni tärisee) vain yhden 10 mg napin. On auttanut ihan riittävästi. Ei oo juuri mitään sivareita tullu.
Kannattaa kuunnella lekuria, mitä annosta se suosittelee, ja niissä rajoissa pysyen etsiä itselleen sopiva annos. Voihan sitä kokeilla vaikka etukäteen sitten sellaisessa vähemmän jännittävässä tilanteessa. - propralin käyttäjä
Sain viime talvena propralin 10 mg tabletteja esiintymisjännitykseen. Kerta-annos on minulla 1-4 tablettia, ja tuon neljä otan vain kun joudun oikein "tiukkaan" paikkaan. Hyvin ovat minulla toimineet. Ekan kerran kun kotona kokeilin, en huomannut mitään vaikutusta ja ajattelin jo että onko niistä mihinkään. Sitten kun joutui oikeasti tilanteeseen, missä ennen olisi tärissyt, hikoillut ja punastellut niin huomasinkin, että mullahan on ihan hyvä olla tässä. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut. Lääkäri sanoi, että voi alkaa väsyttää tai jos urheilee siten, että on lääkeainetta vielä elimistössä niin menee helpommin maitohapoille ja sydän voi tykyttää kovemmin kuin yleensä, mutta mulla ei ole ollut mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1373142EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402981- 1081398
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371111Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41797
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773