Samaa vanhaa...

outzak

75

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta onko vanhassa vara parempi...? mukavata keksiviikkoa :) (toimii se galleria mutta vähän välillä tökkäilee...)

      • outzak

        vanhassa parempi vara... Huomasin, että toimii se galleria sittenkin aina välillä, kiva juttu se!:)

        Oikein mukavan lupsakan herttaista keksiviikkoa myös sinulle ystäväni!:))


      • outzak kirjoitti:

        vanhassa parempi vara... Huomasin, että toimii se galleria sittenkin aina välillä, kiva juttu se!:)

        Oikein mukavan lupsakan herttaista keksiviikkoa myös sinulle ystäväni!:))

        mukava ilta tää on, ja sitten vähän ajan päästä nukkukuvista tullee oikein ihania :)


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        mukava ilta tää on, ja sitten vähän ajan päästä nukkukuvista tullee oikein ihania :)

        Itsestäni en ole niin varma..... Noh, yleensä en onneksi edes näe unia suunnittelemani kaltaisen illan jälkeen. Ja hyvä niin!:)


    • olla jo tuttu ja turvallinen meininki?;)

      • outzak

        tosiaan... Ihanaahan tää on tulla tänne lueskelemaan, kun ei tarvii ainakaan pelätä mitään uutta ja ihmeellistä ystävällisyysaaltoa...:))


      • outzak kirjoitti:

        tosiaan... Ihanaahan tää on tulla tänne lueskelemaan, kun ei tarvii ainakaan pelätä mitään uutta ja ihmeellistä ystävällisyysaaltoa...:))

        Joo ei todellakaan tartte pelätä mitään päällekäyvää ystävällisyyden aaltoa. Mä en oikein oo jaksanu laittaa lusikkaani tähän rokkaan, täällä vaan ittekseni kuulokkeet korvilla rokkaan. Nyt just tulee "The Day That Never Comes"..


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        Joo ei todellakaan tartte pelätä mitään päällekäyvää ystävällisyyden aaltoa. Mä en oikein oo jaksanu laittaa lusikkaani tähän rokkaan, täällä vaan ittekseni kuulokkeet korvilla rokkaan. Nyt just tulee "The Day That Never Comes"..

        Long time, no write....vai mitenkäs tuon englanniksi vääntäisi....:))

        Mä oon yrittäny lusikoida, niin monet muutkin mutta niin turhaan, aivan turhaan... Tuosta tuli heti mieleen Joen Hallikaisen kuurankukkia. Sitä en suinkaan laita, vaan toivon siun laittavan sen biisin mitä kuuntelet! Vaikka toivonkin ettei sen nimi ole totta......:)))


      • outzak kirjoitti:

        Long time, no write....vai mitenkäs tuon englanniksi vääntäisi....:))

        Mä oon yrittäny lusikoida, niin monet muutkin mutta niin turhaan, aivan turhaan... Tuosta tuli heti mieleen Joen Hallikaisen kuurankukkia. Sitä en suinkaan laita, vaan toivon siun laittavan sen biisin mitä kuuntelet! Vaikka toivonkin ettei sen nimi ole totta......:)))

        tai jotain;)
        Tässäpä tää, helvetin hyvä biisi mun mielestä.

        http://www.youtube.com/watch?v=VYBtn4CwjMc&feature=fvste3

        "Kuurankukkia"..;)))


      • outzak

      • outzak kirjoitti:

        biisi... Hävettää tuota videota katsellessa omat hölmöt murheet....:( Joillekin tuo kaikki on todellisuutta nytkin.

        Nyt piruilen...:)
        http://www.youtube.com/watch?v=j7_gG5q-abw

        sun kuuraisten kukkies kanssa;)

        Jos kerran tykkäsit tosta, laitan vielä toisenkin. Lupaa kuunnella se loppuun asti, se paranee vaan.. vähän pitkähän se on mut mikäs kiire tässä;)

        http://www.youtube.com/watch?v=5-DbWAq0Jck


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        sun kuuraisten kukkies kanssa;)

        Jos kerran tykkäsit tosta, laitan vielä toisenkin. Lupaa kuunnella se loppuun asti, se paranee vaan.. vähän pitkähän se on mut mikäs kiire tässä;)

        http://www.youtube.com/watch?v=5-DbWAq0Jck

        parhaillaan... Ei mulla ainakaan ole kiire minnekään..:))))


      • outzak kirjoitti:

        parhaillaan... Ei mulla ainakaan ole kiire minnekään..:))))

        päivittää sua pikkasen.. mut jos tänään ei kuulu mitään, huomenna sitte;)
        Ja sama tietty toisinpäin..;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        päivittää sua pikkasen.. mut jos tänään ei kuulu mitään, huomenna sitte;)
        Ja sama tietty toisinpäin..;)

        sun mielestä päivitystä??;)

        Kyl mä viimeistään huomenna häpeän tän päivän kirjoituksia, se on jo tuttua....

        Millos siä muuten täytätkään sen 21 vuotta...? Itellä se tuli täyteen jo viime kuussa, muistelin et meillä on molemmilla synttärit loppuvuodesta...:)))


      • outzak kirjoitti:

        sun mielestä päivitystä??;)

        Kyl mä viimeistään huomenna häpeän tän päivän kirjoituksia, se on jo tuttua....

        Millos siä muuten täytätkään sen 21 vuotta...? Itellä se tuli täyteen jo viime kuussa, muistelin et meillä on molemmilla synttärit loppuvuodesta...:)))

        ja kuukausi on se kuukausista synkin.

        Onnea sulle sitte, sori etten huomannu;)

        No onhan tässä kaikenlaista sattunu.. siks sua pitää päivittää;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        ja kuukausi on se kuukausista synkin.

        Onnea sulle sitte, sori etten huomannu;)

        No onhan tässä kaikenlaista sattunu.. siks sua pitää päivittää;)

        Siis 21:kö??? Ja kuukausista synkin... Miun mielestä se on tää kuu, mutta tarkoittanetkohan ensi kuuta...??

        Kiitoksia onnittelusta! On kyllä kauhean vanha olo, ootappa vaan ite kun täytät....;)))


      • outzak kirjoitti:

        Siis 21:kö??? Ja kuukausista synkin... Miun mielestä se on tää kuu, mutta tarkoittanetkohan ensi kuuta...??

        Kiitoksia onnittelusta! On kyllä kauhean vanha olo, ootappa vaan ite kun täytät....;)))

        ja enskuu..;)

        Tuskin maltan odottaa..;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        ja enskuu..;)

        Tuskin maltan odottaa..;)

        Mä kävin laittamassa miehen unille...:)

        Sä et uskokaan miten jännää elämä on kun on täyttänyt 21 vee!! Sillo tuntui niinkuin olisi auennut kokonaan uusi maailma... Kyllä säkin sen huomaat kunhan täytät...:)))


      • outzak kirjoitti:

        Mä kävin laittamassa miehen unille...:)

        Sä et uskokaan miten jännää elämä on kun on täyttänyt 21 vee!! Sillo tuntui niinkuin olisi auennut kokonaan uusi maailma... Kyllä säkin sen huomaat kunhan täytät...:)))

        taitaa olla vaikeesti nukutettavaa tyyppiä?;)

        Voivoi, meneeköhän tää elämä sitte jo liiankin jännäksi? Onneksi mulla on sunlaises kokenu neuvonantaja, voi sitte kysyy kaikenlaista;)

        Onks sulla karhunkaatajaiset menossa? Mäkin voisin silipasta yhden olvin..


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        taitaa olla vaikeesti nukutettavaa tyyppiä?;)

        Voivoi, meneeköhän tää elämä sitte jo liiankin jännäksi? Onneksi mulla on sunlaises kokenu neuvonantaja, voi sitte kysyy kaikenlaista;)

        Onks sulla karhunkaatajaiset menossa? Mäkin voisin silipasta yhden olvin..

        ..saavat nukkua talviuntaan rauhassa. Mä kannatan tällä hetkellä tanskalaista panimoa, kaaaalsperi maistuu hyvältä!!:))

        Piti kyl keksiä monia temppuja ennenku sain tuon siippani unille, vaikeasti nukutettavaa tyyppiä on hän siis....;))

        Multa sä voit aina kysyä neuvoa, nyt neuvon että silipase toki!:)


      • outzak kirjoitti:

        ..saavat nukkua talviuntaan rauhassa. Mä kannatan tällä hetkellä tanskalaista panimoa, kaaaalsperi maistuu hyvältä!!:))

        Piti kyl keksiä monia temppuja ennenku sain tuon siippani unille, vaikeasti nukutettavaa tyyppiä on hän siis....;))

        Multa sä voit aina kysyä neuvoa, nyt neuvon että silipase toki!:)

        sustahan on tullu internationaalinen kansalainen;)

        Rehellisesti sanoen tää on jo kolmas kolmonen.. mikähän musta on tulossa?;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        sustahan on tullu internationaalinen kansalainen;)

        Rehellisesti sanoen tää on jo kolmas kolmonen.. mikähän musta on tulossa?;)

        kansakunnan pahin vihollinen, se susta on tulossa!

        Kolme olutta illassa...se on paha!! Itse asiassa koko työttömyys ja nuorten ihmisten paha olo johtuu siis sinusta!

        Huoh, ihanaa päästä tästä vastuusta.....;))


      • outzak kirjoitti:

        kansakunnan pahin vihollinen, se susta on tulossa!

        Kolme olutta illassa...se on paha!! Itse asiassa koko työttömyys ja nuorten ihmisten paha olo johtuu siis sinusta!

        Huoh, ihanaa päästä tästä vastuusta.....;))

        sun sanovan just noin. Mä lupaan etten huomenna juo kuin kaks ja puoli olvia, hitaasti mut vakaasti kohti parannusta.
        Enhän mä tokikaan halua et olvinkin väki joutuu kelan leipiin;)

        Jonkun tää syntitaakka on aina kannettava..


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        sun sanovan just noin. Mä lupaan etten huomenna juo kuin kaks ja puoli olvia, hitaasti mut vakaasti kohti parannusta.
        Enhän mä tokikaan halua et olvinkin väki joutuu kelan leipiin;)

        Jonkun tää syntitaakka on aina kannettava..

        ..työntekijät kai pärjäävät joten kuten tolla, et sä juot kaks ja puoli pulloa per ilta. Jos yhtään ihmisrakas olet, niin olis sun kyl yritettävä enemmän......;) Tässä tsemppimusaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=b2D9YAmEaLQ

        Tästä tulee mulle nuoruus mieleen.....;)


      • outzak kirjoitti:

        ..työntekijät kai pärjäävät joten kuten tolla, et sä juot kaks ja puoli pulloa per ilta. Jos yhtään ihmisrakas olet, niin olis sun kyl yritettävä enemmän......;) Tässä tsemppimusaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=b2D9YAmEaLQ

        Tästä tulee mulle nuoruus mieleen.....;)

        et pääsen tavoitteeseen joka ilta.. kai sä sitte vähän jelpit? Ei se kylläkään kaarlsperillä onnistu..;)

        Mullekin tuli jotain mieleen tosta, tiedä sitte oliko nuoruus vai jotain muuta..;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        et pääsen tavoitteeseen joka ilta.. kai sä sitte vähän jelpit? Ei se kylläkään kaarlsperillä onnistu..;)

        Mullekin tuli jotain mieleen tosta, tiedä sitte oliko nuoruus vai jotain muuta..;)

        En niin mitenkään taho juoda olvia..

        http://www.youtube.com/watch?v=hhv_UB-8Lw4

        Tuleeko tästä mitään mieleen...???


      • outzak kirjoitti:

        En niin mitenkään taho juoda olvia..

        http://www.youtube.com/watch?v=hhv_UB-8Lw4

        Tuleeko tästä mitään mieleen...???

        tälläikää lähes kaikesta tulee mieleen jotain ellei sitte oo unohtanu;)

        Mikäs vika olvissa on? Muka?


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        tälläikää lähes kaikesta tulee mieleen jotain ellei sitte oo unohtanu;)

        Mikäs vika olvissa on? Muka?

        ..ei niin hyvältä kuin joku muu olutmerkki.

        Eikö ollutkin nätisti ilmaistu?;)


    • keskiviikkoa sinulle, outzak. -Lueskelin tänään kun aikaa oli erästä eilistä ketjua, jossa keskusteltiin näistä tälläkin hetkellä hyvin ajankohtaisista huuhaa-palstan nykyistä tilaa koskettelevista asioista. Sieltä löysin yhden erityisen järkevän viestin -se on sinulta- jonka oikein kopioin ja haluan sen liittää tähän:

      Keskustelu Huuhaa
      02
      Mäkin alan olla
      outzak Käyttäjän viestit 27.10.2009 21:32
      Vastauksia: 75
      Lukukertoja: 252
      TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
      Viestien esitystapa:
      sitä mieltä, että tänne tarvitaan sheriffi. Ja tosiaan sen pitäisi olla joku aivan ulkopuolinen, joka ei olisi ikuna kuullut huuhaa-palstasta kuiskattavankaan! Silloin poistotuomioihin ei vaikuttaisi omat "suhteet" kirjoittajiin. Ainakaan aluksi...hyvä olisi siis vielä se, että sheriffi ei itse kirjoittelisi tänne laisinkaan ja "tutustuisi" keneenkään. Silloin ei hänelle tulisi ketään suosikkeja ja hän pysyisi puolueettomana. Oliskohan tuo mahdollista......:)

      Oli siellä eräs toinenkin erittäin varteenotettava viesti -sekin on sinulta, heh- mutta en nyt enää sitä löytänytkään. Olen aivan samaa mieltä mielipiteistäsi.

      Tässä vielä musiikkia illan viihdykkeeksi:

      http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI

      Live is Life - Opus

      • Tänne tarvittais sefu,juuuh meno on kuin villissä lännessä


      • outzak

        Olisit voinut olla samaa mieltä siellä, turhaan tuon tänne toit...

        Mut kiva kuulla että olet samaa mieltä mun kanssa!:)

        Linkityksestäsi sain innostuksen tähän...omistan tän siskolleni, jota rakastan aina ja ikuisesti!!
        http://www.youtube.com/watch?v=rfuO1KMTosM



      • outzak
        sammakko17 kirjoitti:

        Tänne tarvittais sefu,juuuh meno on kuin villissä lännessä

        ..tätä tappelua voi millään lopettaa, mut kai se kuitenkin vähenis, kun ne hirveimmät viestit poistuisivat.



      • outzak kirjoitti:

        ..tätä tappelua voi millään lopettaa, mut kai se kuitenkin vähenis, kun ne hirveimmät viestit poistuisivat.

        Noi piip sanat ei jaksa edes kattoo enää eikä muutakaan mutta ihanaa iltaa sulle


      • outzak kirjoitti:

        Olisit voinut olla samaa mieltä siellä, turhaan tuon tänne toit...

        Mut kiva kuulla että olet samaa mieltä mun kanssa!:)

        Linkityksestäsi sain innostuksen tähän...omistan tän siskolleni, jota rakastan aina ja ikuisesti!!
        http://www.youtube.com/watch?v=rfuO1KMTosM

        kantaa mihinkään, paitsi omaan joka on lintallaan, niin sisarukset ja ystävät on hyviä olla olemassa ja sheriffi tänne sivulle tarvitaan heti eikä 14 päivä, ja rakkaus on ainutkertainen, väliin monimutkainen ja kuten tässä laulussa sanotaan, ei se pääty koskaan, vaikka minä en missään tapauksessa aijo elävässä elämässä sanoa kenellekään että "rakastan sua", oikein kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin, mutta se sefu tänne.
        http://www.youtube.com/watch?v=fB3wArnowXo


      • outzak
        sammakko17 kirjoitti:

        Noi piip sanat ei jaksa edes kattoo enää eikä muutakaan mutta ihanaa iltaa sulle

        iltaa myös Sinulle!!:))

        Mä fiilistelen ton a-v:n biisin tahdissa....tukka heiluu.....:))))


      • Vilma.
        sammakko17 kirjoitti:

        Tänne tarvittais sefu,juuuh meno on kuin villissä lännessä

        jonkun älykkyysosamäärään----ei täällä jotkut edes tajuu etttä loukkaa toista
        syytäävät paskaa niskaa ja sit kun sanoo takaisin--nii reaktio on tämä-----MITÄ MINÄKÖ
        ei sefu voi järkee jakaa


      • outzak

      • outzak
        bar.sinistra kirjoitti:

        kantaa mihinkään, paitsi omaan joka on lintallaan, niin sisarukset ja ystävät on hyviä olla olemassa ja sheriffi tänne sivulle tarvitaan heti eikä 14 päivä, ja rakkaus on ainutkertainen, väliin monimutkainen ja kuten tässä laulussa sanotaan, ei se pääty koskaan, vaikka minä en missään tapauksessa aijo elävässä elämässä sanoa kenellekään että "rakastan sua", oikein kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin, mutta se sefu tänne.
        http://www.youtube.com/watch?v=fB3wArnowXo

        sen jokusen kerran...ja just tällä hetkellä en ymmärrä miksi tein niin.....;)

        Oli kiva biisi kuitenkin....:))


      • outzak
        Vilma. kirjoitti:

        jonkun älykkyysosamäärään----ei täällä jotkut edes tajuu etttä loukkaa toista
        syytäävät paskaa niskaa ja sit kun sanoo takaisin--nii reaktio on tämä-----MITÄ MINÄKÖ
        ei sefu voi järkee jakaa

        tietenkään ketään voi järkeistää.. Mutta hän poistaisi sentään kaikki herjaavat viestit hiiteen täältä. Helpottais sekin tätä tilannetta vähän...ehkä..


      • tuskallista mussiikkia. Olisit laittanu vaikka Pepe Vilperiä, armoitettua tulkitsijaa joka käyttää karvalakkia kesäätalvea. Ilmeisesti.


      • outzak







      • blackmetal68 kirjoitti:

        onneksi pepe on kehittyny..tässähä selvästikin plays death metal!..vähän on mies muuttunu;))

        http://www.youtube.com/watch?v=txCiO3n7Zbg

        Eihän tossa oo Perttiä ollenkaan.. äänikin ihan painuksissa.. Pertillä on sentään niin kaunis ääni.. herkkä tulkitsija kun on..;)



      • outzak





      • outzak kirjoitti:

        nyyhkyjollotus...

        Tässä sulle äärimmäistä heviä...;)
        http://www.youtube.com/watch?v=xskN5IApXdQ

        Tukka rupee heilumaan ihan itsestään...!!;)

        ainakin kolme desiä jauhoja suussa nyt..;)





      • outzak




    • Toni_Tampere
    • mahtuuko sekaan jos kayttaa tuuporia? skåål :-)

      • outzak

      • outzak kirjoitti:

        sopii, kun käyttää tuuporia!!

        http://www.youtube.com/watch?v=1TWd3skb-Rw

        Tätä ei kai kukaan muu tajua...:)

        Mä keitän sumpit ja painun pehkuihin. Kirjottelen sulle huomenna ellei mitään erityistä estettä (niinku ny laiskuus..) ilmaannu.

        Hyvät yöt ävätsylle;)


      • outzak
        a-v kirjoitti:

        Mä keitän sumpit ja painun pehkuihin. Kirjottelen sulle huomenna ellei mitään erityistä estettä (niinku ny laiskuus..) ilmaannu.

        Hyvät yöt ävätsylle;)

        on hyvä este... :)

        Mä vastailen sulle kirjoitteluusi kunhan herään huomenissa.... Hyvät yöt!!:))



      • outzak
        kielibasa kirjoitti:

        joka tuo vollon hyvin herkasti. semmoisen ihanan vollon, ei huonoa volloa ollenkaan :-)

        vaan kaadun petiin samantien; parikolme tuuporia nyt (ne meni jo heti :-) ja paiva kiinni.. mukavaa olustelua sinulle ja loppuyøta :-)

        http://www.youtube.com/watch?v=qmOOAvVqxTs&feature=related (ihana teatraalinen piano :-)

        Hyviä unia sulle basa...:)


    • jani-31

      Edelleen et jätän sanomat....
      Mut illan jatkoa siulle :)

    • ..uutta uutta uutta.. peliin jos vaan aina samaa vanhaa.. vanhaa vanhaa.. mixi oot saanut alapeukutusta peräti kolme kappaletta????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe