"Rekakuskit jäällä" kanavalla NYT / mielipide?

arktisuutta

Heips, mä oon keski-ikäinen nainen ja koukussa 'Rekkakuskit jäällä' -ohjelmaan. Siinä näkee maisemia ja työntekoa, joita ei muuten tietäisi olevan olemassakaan. - MUTTA filmissä on heikkouksia! Eikö olekin selostus ja muka-pelottavat kuvaamiset jotenkin... lässyttämällä selostaja, ja kuskitkin, suurentelevat kuin pelottelemalla lapsosia (meitä katsojia) kertoilemalla erilaisista vaaroista, massoista, riskeistä ja jatkuvasti jäästä.

Tämä reality-filmi on kiva kyllä ja ihan tosielämää, mutta ärsyttääkö ketään muuta jokin lapsellinen sävy, uhoaminen? Voisihan tuota asiallisestikin kertoilla ja filmailla!? - Silti, kyllä haluan filmiä katsoa!

6

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zetaa vaan

      Ja kattelee sillä filmejä. Kyse on kuitenkin AMERIKAN tuotannosta, elikkäs tuskin on näytetty, kuin siistimmät kohdat. Se duunihan on pelkästään kustannusten säästöä, kun pistetään kahjot jäälle kovilla riskeillä ja firmat kahmii kovat rahat. Siinä maassa kyllä osataan.

      Olosuhteet tekee elämän todella hankalaksi, kun kuskaa roinaa keskelle ei mitään. Mikään tavallinen fiiatti ei kestäis sellasta mena. Vähän matkan päässä on toisenlainen helvetti, eli sibeeria. Jos saa auton käyntii sitä ei sammuteta turhaan ja tankkauskin tehdään koneen käydessä. Kuorkin alle tehään tulet, jotta saadaan laitte liikkeelle... siellä palkka on vaan pienempi ja tv realityä ei filmata.

    • ...

      Kaikissa amerikkalaisissa sarjoissahan toistetaan sama kohtaus sekä ennen että jälkeen mainoskatkon, ilmeisesti siellä tv-katsojan muisti on todella lyhyt.
      Joka tapauksessa katsottiin eka kausi tarkasti, oltiin miehen kanssa suorastaan koukussa sarjaan. Parasta oli nää kuskien väliset kisat kellä on eniten pisteitä ja sitten taas pomojen ja alaisten väliset riidat, kellä oli huono auto, kun pomo oli nuuka jne. Uutta kautta ei sitten enää jaksettu alkaa seuraamaan.

    • Anonyymi

      Olen ajanut jäämereltä loota hesikiin joskus 80v sen jäkeen venäjältä tukia lapeeseen haluaisin nuoren naisen kans keskustella joka vei sairaala tarpita vaalea nainen rakastan vaikeita asioita olen kohta 66v olen itse olut kusessa venäjälla kysykää

    • Anonyymi

      Olen etinen rekkakusi olen ajanut jäämereltä lohta hesikiin ja venäjältä tukkipuuta lapeen rantaan ja espanjasta hedelmiä keskustellaan suoma lainen rekka kusi eläkeellä

    • Anonyymi

      Kyse ei ole dokumentista...

    • Anonyymi

      myöskään ne huutokaupan metsästäjät ei ole dokumentttia vaan "ohjailtua draamaa"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe