Jt loukkaa miestäni

mussukka-06

Minä tutkin JT kanssa ja olen itse JT-perheen lapsi joka on vasta nyt aikuisena kiinnostunut asiasta. Uskon asiaan ei siinä mitään, mutta nuori nainen (35v.) jonka kanssa tutkin on tienraivaaja ja arvostettukin henkilöä näissä piireissä. Hän on ollut naimissakin pari vuotta, erotettu sitten ja eronnut miehestään. Mutta nyt on sitten mukana taas. Mutta minua vaivaa se että minulla on mies niin tämä nainen ei pidä hänestä, tai ainakin puhuu hänestä hyvin arvostelevasti ja epäilee häntä kaikenlaisesta. Mieheni vastustaa sitä että tutkin. Mutta minä päätän itse asioistani, olen sanonut sen miehellenikin.
Mutta olen kyllästynyt kuulemaan joka kerta kun me tapaamme, kuinka kaikki maailmalliset miehet pettävät
ja valehtelevat ym. Mieheni on kyllä hyvin rehellinen ihminen. Hän on kertonut että hänellä oli useita
suhteita ennenkuin hänestä tuli JT. ja häntä petettiin jne.
Mutta miten toimia hänen kanssaan?

18

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidätkö henkilöä, joka puhuu paskaa miehestäsi, Ainoan Oikean Totuuden edustajana? Eikö tuo ole aika epäloogista?

• salaisuus?

vai ei.......en nyt saa selvää jutustasi?

• törökkä

Miksi hän itse erosi? Pettikö hänen täydellinen JT-aviomiehensä vai pettikö hän itse? Millä perusteella hän arvostelee ylipäätänsä ketään, kun itsellä on tuollainen tausta! Tarkoittaako tämä lause rva tienraivaajaa vai miestäsi "Hän on kertonut että hänellä oli useita suhteita ennenkuin hänestä tuli JT. ja häntä petettiin jne."
      Minua petti JT-aviomies ja nykyinen on maailmallinen - eikä petä! Tienraivaaja puhuu täyttä paskaa. Tiedän useita JT-aviomiehiä ja Rouvia, jotka on pettäneet puolisoaan ja pettää edelleen. Elää siis täydellistä kaksoiselämää.

• loppo

Sinuna sanoisin tälle itse täydellisyydelle, että jos puhesävy miehestäsi ei lopu, loppuu tutkistelu ja voithan vaihtaa toiseen tutkivaan tienraivaajaan, joka osaa keskustella asiallisesti kaikkien kanssa. Tuollainen puhe tienraivaajalta "miehesi epäileminen" aiheuttaa pidemmän päälle sen, että sinun oma avioliittosi alkaa nitistä liitoksistaan - haluatko sitä? Tee asia selväksi miten miestäsi on kunnioitettava ihmisenä ja tuollaiset puheet, että kaikki maailmalliset pettää on täyttä paskaa. Sitä samaa tehdään myös JT-piireissä vai miksi luulet, että sielläkin erotaan kokoajan? Noska kissa pöydälle ja laita tuollainen solvaaja vastuuseen sanoistaan!

• mussukka-09

mutta on ihan kunnollinen muuten. Minä olen sanonut etten pidä siitä miten hän puhuu miehestäni,
        mutta hän on vain jatkanut sitä. Hän oli siis aviossa, mutta erosi oman uskottomuutensa seurauksena ja erotettiin seurakunnasta kuulema. Minusta tuntuu ettei hän kadu sitä että petti, koska puhuu exästään negatiivisesti, kuten lähes kaikista muistakin miehistä.

• hellan koukku
        mussukka-09 kirjoitti:

mutta on ihan kunnollinen muuten. Minä olen sanonut etten pidä siitä miten hän puhuu miehestäni,
        mutta hän on vain jatkanut sitä. Hän oli siis aviossa, mutta erosi oman uskottomuutensa seurauksena ja erotettiin seurakunnasta kuulema. Minusta tuntuu ettei hän kadu sitä että petti, koska puhuu exästään negatiivisesti, kuten lähes kaikista muistakin miehistä.

PROVO!!

• mussukka-06
        hellan koukku kirjoitti:

PROVO!!

tämä on 100% totta, valitettavasti. :((

Onko tämä sitten niin tavatonta? miksi minulle sattui tälläinen tyyppi justiisa, eikä
        hän loukkaa vain miestäni vaan minua, hän aliarvioi minua. Se on raivotuttavaa, vaikka itse
        ei todellakaan ole mikään älyn jättiläinen.

• 55322jo
        mussukka-09 kirjoitti:

Siis Rva tienraivaaja on aikaisemmin pettänyt miestänsä ja erotettu sekä vielä eronnut miehestään. Ei ole siis näyttöä, että hänen ex-miehensä olisi pettänyt. Kaiken lisäksi solvaa miestäsi syyttä. Eikä kaikesta päätellen kadu tekojaan pätkääkään. Siinähän varsinainen "tienraivaaja". Ei nyt millään pahalla, mutta hankkiutuisin tuollaisesta eroon, ennen kuin liittosi särkyy. Sitten jos haluat jatkaa tutkistelua hommaa siihen joku muu pätevä henkilö. Tämä maimitsemasi "tienraivaaja" pyrkii manipuloimaan sinua/avioliittoasi eli tunkemaan sinun ja miehesi väliin, jotta sinullekin tulisi avioero. Olen itse törmännyt vastaavaan tyyppiin ollessani mukana tuossa järjestössä ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Tämä kuvaamasi "tienraivaaja" muistuttaa kovasti manipuloivaa henkilöä, jonka itsekin tapasin. Minun tuntema nainen oli naimisissa kunnollisen maailmallisen kanssa (heillä 3 lasta). Ko. henkilö yritti iskeä jokaista miestä. Sitten hän onnistui yhden naimisissa olevan JT:n iskemään. Seurasi kahden perheen avioero. Tämä kyseinen nainen erotettiin joksikin aikaa. Nykyään kai naimisissa JT:n kanssa. Todellinen paskan puhuja ja valehtelija koko nainen!

• nyppö
        mussukka-09 kirjoitti:

on tutkia kanssasi raamattua, eikä parjata miestäsi. Jos hän alentuu moiseen kannattaa vaihtaa toinen henkilö tutkimaan kanssasi. Paikallisesta seurakunnasta voi pyytää jonkun toisen henkilön tai vaikka JT:n pääkonttorista vantaalta. Lienee jokin linkki myös netissä, mistä voi pyytää asiaa. Kyllä tuollainen käytös tienraivaajalta on täysin asiatonta ja loukkaavaa.

• salaisuus?
        nyppö kirjoitti:

on tutkia kanssasi raamattua, eikä parjata miestäsi. Jos hän alentuu moiseen kannattaa vaihtaa toinen henkilö tutkimaan kanssasi. Paikallisesta seurakunnasta voi pyytää jonkun toisen henkilön tai vaikka JT:n pääkonttorista vantaalta. Lienee jokin linkki myös netissä, mistä voi pyytää asiaa. Kyllä tuollainen käytös tienraivaajalta on täysin asiatonta ja loukkaavaa.

Se on vt seuran matsku mitä tutkitaan ja raamatusta haetaan jokunen jae luettavaksi...

• Julistaja..
        mussukka-06 kirjoitti:

tämä on 100% totta, valitettavasti. :((

Onko tämä sitten niin tavatonta? miksi minulle sattui tälläinen tyyppi justiisa, eikä
        hän loukkaa vain miestäni vaan minua, hän aliarvioi minua. Se on raivotuttavaa, vaikka itse
        ei todellakaan ole mikään älyn jättiläinen.

Huora ravureita on enemmänkin, kompastuttavat vaan toisia.

• Julistaja
        55322jo kirjoitti:

Siis Rva tienraivaaja on aikaisemmin pettänyt miestänsä ja erotettu sekä vielä eronnut miehestään. Ei ole siis näyttöä, että hänen ex-miehensä olisi pettänyt. Kaiken lisäksi solvaa miestäsi syyttä. Eikä kaikesta päätellen kadu tekojaan pätkääkään. Siinähän varsinainen "tienraivaaja". Ei nyt millään pahalla, mutta hankkiutuisin tuollaisesta eroon, ennen kuin liittosi särkyy. Sitten jos haluat jatkaa tutkistelua hommaa siihen joku muu pätevä henkilö. Tämä maimitsemasi "tienraivaaja" pyrkii manipuloimaan sinua/avioliittoasi eli tunkemaan sinun ja miehesi väliin, jotta sinullekin tulisi avioero. Olen itse törmännyt vastaavaan tyyppiin ollessani mukana tuossa järjestössä ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Tämä kuvaamasi "tienraivaaja" muistuttaa kovasti manipuloivaa henkilöä, jonka itsekin tapasin. Minun tuntema nainen oli naimisissa kunnollisen maailmallisen kanssa (heillä 3 lasta). Ko. henkilö yritti iskeä jokaista miestä. Sitten hän onnistui yhden naimisissa olevan JT:n iskemään. Seurasi kahden perheen avioero. Tämä kyseinen nainen erotettiin joksikin aikaa. Nykyään kai naimisissa JT:n kanssa. Todellinen paskan puhuja ja valehtelija koko nainen!

välttämättä edes eroteta. Yksi huoraravuri kanssa on saanut paljon pahaa aikaan jätti oman perheen petti miestänsä sekä veljien että maailmallisten kanssa nyt on naimisissa toisen veljen kanssa, liihottelee kokouksissa konventeissa ja baareissa niinkuin mitään ei olisi tapatunut ja puhuu paljon pahaa ystävistä ja on kannustamassa toisiakin eroon. Ja tämä sisko ei ole saanut kuin yhden julkisen varoituksen.

• veli.vapaa

ja elä vapaasti Jeesuksessa.

• mussukka-06

tutkija kaveriani. Mutta asia vaivaa minua edelleenkin.

• Pii on 3.0

..Silleen
        tuo neuvo menee yhteen nimimerkkini matematiikan kanssa.

• Pii on 3.0
        Pii on 3.0 kirjoitti:

..Silleen
        tuo neuvo menee yhteen nimimerkkini matematiikan kanssa.

..Tuohon "Elä vapaana J-.."

• nöpö35
        mussukka-06 kirjoitti:

tutkija kaveriani. Mutta asia vaivaa minua edelleenkin.

näitä asioita, jotka JT-uskossa vaivaa ja häiritsee normaalia elämää on ja tulee aina olemaan paljon. Tuohon järjestöön on pesiytynyt osaksi sellaista porukkaa, joilla älykkyysosamäärä on keskitasoa alhaisempi. Osan porukan elämäntehtävä on vartioida, kommentoida, neuvoa, aivopestä, manipuloida jne. muita henkilöitä. Se on valitettavasti järjestön tunnuspiirre. Jos haluaa JT-uskossa olla, joutuu kestämään tätäkin ilmiöitä. Näitä toisten asioihin sekaantujia on ja tulee aina olemaan tässä järjestössä. Jos mukana aikoo olla, kannattaa käyttää reilusti omia aivoja ja pistää suodatus päälle.

• PoPee

Oletko ajatellut, että jos loukkaa yhtä ihmistä yhdessä asiassa on huomattavasti helpompi jo sitten loukata toista toisessa asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      11
      2139
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1206
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1185
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      993
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      239
      985
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      904
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      709
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      43
      681
    Aihe