Sapattituulet puhaltavat

### Herätysten tuulet puhaltavat
ylifariseus_1 Käyttäjän viestit 28.10.2009 11:14
Kolmen enkelin sanoma on viimeinen varoitus-sanoma, ja joka sitä julistaa on se taho, joka vie päätökseen suuren herätyksen, joka ei ole vielä alkanut, mutta alkaa kun pedon aikakausi lähestyy loppuaan. ###

Niin, tämä on heidän lähetys- ja herätystehtävänsä:
"Lähetystehtävämme:
Adventtikirkon lähetystehtävä on kertoa kaikille ihmisille iankaikkinen evankeliumi Ilmestyskirjan 14: 6-12 kolmen enkelin sanomien viitekehyksessä ja auttamaan heitä liittymään hänen seurakuntaansa".

Toisn sanoen - tämä:
"" Pedon Merkki Tulee Pian
"Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.
Koska sinä tiedät nyt tehdystä väärennöksestä, sinun tulee tehdä valintasi tänään ""

Kolme enkeliä - ylifariseus, unafortuna ja hermanniitse ...

### Sunnuntain pyhitys on korkein mielen ilmaus
Katolilaisuuden hyväksymisestä: Näet Jeesus ja Apostolit olivat kuuliaisia JHWH asetuksille. Näet ilmaantuuhan sunnuntai Kristillisyyteen vasta 321 vuoden jälkeen.
Una-Fortuna22.10.2009 11:56 ###

### Pedon merkki "sunnuntai" asetettiin olemaan voimassa siitä lähtien kun merkin antaja oli vahvistanut sen olemaan voimassa kristittyjen pedon merkkipäivänä vuodesta 321 jKr. lähtien jolloin Keisari Konstantinus laati sunnuntailain.
ylifariseus_1 30.8.2009 11:19 ###

### Voisikohan Antti antaa oikean vastauksen
Sunnuntain Jumalallisuuden puolesta? Oliko Nimroot Jumala Antin mielestä? Hänhän on näet todellionen aurinko kristittyjen Jumala. Minun Raamattuni ei tiedä yhtään mitään aurinko kristityistä. Lauvantai kristityt olivat vielä voimassa aina 321 asti ja heit ...
Hermanni-itse4.8.2009 12:39 ###

JEESUKSEN LÄHETYSKÄSKYN NOUDATTAJILLA EI OLE AIKAA EIKÄ MOTIIVIA SAPATTIHUUHAAN LEVITTÄMISEEN

http://www.ekm.nu/

http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=sv&u=http://www.livetsord.se/&ei=jJ3pSrTEMIvM-Qb-meTuCw&sa=X&oi=translate&ct=resul...

http://www.nokiamissio.com/
http://www.sansa.fi/
http://www.irrtv.fi/

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On hyvä että A-influenssavirusvaarasta puhutaan ja neuvotaan yskimään nänäliinaan ja pesemään kädet -
      toisten tähden lähinnä. Hyvä olisi puhau siitäkin että 700 ON KUOLLUT sairaalabakteereihin, erityisesti MRSA- sairaalabakteeriin. 25-30 % tätä TERVEIDEN ihmisten (hoitomiljöössä) iholla ja nenäkalvossa pesivää mikroobia. Sairaalan ulkopuolella harvinainen.
      Joku asiantuntija sanoi että vuodessa 700, mutta en ole kyennyt vahvistamaan asiaa.
      http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,818,1733,1996,2586

      Jokohan alex-kasi ja Sirkka-Iita ovat löytäneet paremman seurakunnan luterilaisen tilalle?
      Juurihan alex tiedotti ottaneensa eron Ruotsin luterilaisista ja Sirkka-Iita onnitteli häntä siitä.

      SOIJARYÖRYKÄT PUHDISTAA OMANTUNNON ?

      Mitä neuvoksi jos omatunto ei salli lihajalosteista nauttimista? Lämminruokaa on näyttävästi tarjolla
      mm. huonekaluliike Ikeassa - soijapyörykkäateria alle 5e. On vain muistettava ettei saa edes mielessään
      kuvitella että se jotenkin olisi lihan korvike, se soijapyörykkä. Sillä Jeesus sanoo, että jos sydämessään
      himoitsee jotakin, minkä tietää vääräksi, se on synti jo. Joten sitten tekee syntiä eikä kuitenkaan saa
      lihaa.
      http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/12995/Soijarouhepy%C3%B6ryk%C3%A4t

      • Voihan saasta

        Room. 14:14
        Herraan Jeesukseen luottaen tiedän varmasti, ettei mikään ole sinänsä epäpuhdasta.
        Mutta jos joku pitää jotakin epäpuhtaana, hänelle se on epäpuhdasta.

        Tit. 1:15
        Kaikki on puhdasta puhtaille; mutta saastaisille ja uskottomille ei mikään ole puhdasta,
        vaan heidän sekä mielensä että omatuntonsa on saastainen.


      • veli.vapaa

        MRSA tai sikainfulenssa oli kirkon keskiajalla tehdyt puhdistukset, joissa tapettiin miljoonia ihmisiä siksi, etteivät he taipuneet harhaopin uskomiseen. Adventismi polveutuu juuri samaisesta varhaiskirkon juurista, joten sillä on sikaflunssaa vaarallisempi tausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe