Hirvi: Tässä plastassa on turhia juttuja!

Hirvi

Tää plasta on täynnä turhia juttuja! Tosi paljon hot-keskusteluja ja uusia. Tääkin on nyt uusi, mutta 10 minuutin päästä tämä on toisella tai kolmannella sivulla! Suomi24 vois poistaa vanhat viestit!

Hirvien Internetissä on Hirvi24 ja siellä on kyllä paljon helpompi hakea, eikä siellä kukaan kirjoita turhia! Huom!! Hirvi24:n löydät vain Hirvien netistä!! hhh.hirvi24.fi (vain hirville)! Ja muuten älkää ajatko meidän päältä!

13

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirvi

Vastatkaa mun viestiin!

• Hirvi

Eikö kukaan pidä meistä? Haluaisin nyt ihmisten plastassa mielipiteitä asiasta! Hirvi pyytää!

• Hirvi

Hirveä väsyttää pitää mennä yö-unille, jatketaan huomenna. Ja voi tähän vastata nyt illalla ja yöllä sekä aamulla! Ja pitääkin!

• Hirvi

Hyvää yötä, nyt väsyttää ja vastatkaa ny!!

• Hirvester

Onpa Hirvi hirveän huomionkipeä. Mutta jos esimerkiksi autoilija ei huomaa hirveää hirveä, tapahtuu hirveitä.

• Hirvi
        Hirvester kirjoitti:

Onpa Hirvi hirveän huomionkipeä. Mutta jos esimerkiksi autoilija ei huomaa hirveää hirveä, tapahtuu hirveitä.

Hirvi on samaa mieltä sun kanssas Hirvester!

• Hirvi

HIrvi kysyy tästä jossain toisessa plastassa!

• Hirvi

• oioii
        Hirvi kirjoitti:

Hirvi puhuu metsästä ja muista hirvistä keskustelussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/8583447!

Lopeta se kupin otto ja painu yö puulle,sulla menee jo kirjaimet sekaisin.Äläkä enää tänä iltana sekaannu eläimiin olleskaan.

• Hirvi
        oioii kirjoitti:

Lopeta se kupin otto ja painu yö puulle,sulla menee jo kirjaimet sekaisin.Äläkä enää tänä iltana sekaannu eläimiin olleskaan.

Tulkaa Hirvi24:n! Huom!! Vaatii Hirvi Metsä Premium -käyttöjärjestelmän tai Jär Leopardi 10.1 -käyttöjärjestelmän ja Kaveri-hirven!

• Hirvi

Tulkaa Hirvi24:n!

• Hirvi

Miksi ette vastaa mun viestiin. Hirvelle tulee paha mieli...

• Hirvi

Hirvi pyytää, että vastaisitte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109