Kyllä menee lujaa 17-20 v juniorikiekolla, kun poliisitkin joutuu tutkimaan asiaa.
http://www.urheiluviikko.net/jaakiekkojoukkue-vahissa-kuteissa-kaukalossa-poliisi-tutkii-tapahtumia/33442/
Ymmärtäisin kyllä HeKin tekemän samanlaisen tempauksen.....
Nuorisokiekkoilijat vähissä kuteissa
6
126
Vastaukset
- käteeni RÄVistin
...vitut niillä ees oo mitään päällä ees siloin...kun ne menee letkajenkassa jäälle...
- OUJEAAAAH!
kun SaPKo vierailee Heinolassa, ei siellä muuten tuollaista touhua ole. No se on Savonlinnan surkimusten oma asia vaikka alasti pelaavatkin ja hoonaavat toisiaan vaihtoaitiossa. SaPKon fanit ottavat Natalia-lampaan bussiin mukaan ja pitävät hauskaa matkalla. Rultsukka näyttää mallia takaapin ja muut SaPKo fanit vemppaavat roiskien ikkunoille mitättömän mällinsä.
- HeinolaBoy
OUJEAAAAH! kirjoitti:
kun SaPKo vierailee Heinolassa, ei siellä muuten tuollaista touhua ole. No se on Savonlinnan surkimusten oma asia vaikka alasti pelaavatkin ja hoonaavat toisiaan vaihtoaitiossa. SaPKon fanit ottavat Natalia-lampaan bussiin mukaan ja pitävät hauskaa matkalla. Rultsukka näyttää mallia takaapin ja muut SaPKo fanit vemppaavat roiskien ikkunoille mitättömän mällinsä.
vemppari, hoh hoh!
- mies savosta
HeinolaBoy kirjoitti:
vemppari, hoh hoh!
niitähän ei ole kuin sielläpäin hah hah...menehän aamupanolle lampolaan, vähän villasta tökkimään. Hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
- se myy
mies savosta kirjoitti:
niitähän ei ole kuin sielläpäin hah hah...menehän aamupanolle lampolaan, vähän villasta tökkimään. Hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Lampola hyviä suorakytkentälaatikoita mutta mitäpä sinä niistä ymmärtäisit vemputtaja-POIIIIIKAAA HAH HAH!!!
- SM-liiga.
se myy kirjoitti:
Lampola hyviä suorakytkentälaatikoita mutta mitäpä sinä niistä ymmärtäisit vemputtaja-POIIIIIKAAA HAH HAH!!!
Tunnetusti myös köyhänä pitäjänä jääkiekkoa pelataan pässin kasseilla ja siksi pelaajat halaajaa usein pelivälinettä poskeen harkoissa. Tästä herkusta ei riitä kaikille ja siksi on tyytyminen pelekaveriin pukusuojassa. Voi sitä herkkää hetkeä, kun saa ottaa kaverilta pois hitaan hellästi nivussuojaa......minulla kun on auttamiskynnys korkealla huoltajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440