Seksihalut loppuivat kuin seinään.

huuhkaja1

Olen 22-vuotias nainen, ja olemme seurustelleet mieheni kanssa 1,5 vuotta. Alussa kun tapasimme, ensimmäiset puoli vuotta vietimme käytännössä sängyssä. Seksiä oli päivittäin ja jopa 4 kertaa päivässä. Olimme hyvin seksuaalisia, ja kaikki oli kunnossa. Nyt kuitenkin minun haluni ovat lähestulkoon surkastuneet. Mieleni ei tee enää seksiä, ja jos annan niin sekin on aina mieheni aloitteesta. Nautin kuitenkin seksistä, kun sitä harrastamme. Mutta aloittamisen kanssa minulla tuntuu olevan jokin ongelma. Koen esileikin hyvin haasteelliseksi ja jopa "ärsyttäväksi". Kuitenkaan en pysty aloittamaan seksiä ilman esileikkiä.

Meillä menee muuten aivan loistavasti, olemme hyvin rakastuneita ja pystymme puhumaan tunteistamme. Olenkin yrittänyt puhua tästä asiasta, mutta se on vaikeata, kun en itsekään tiedä mistä haluttomuuteni johtuu. Mieheni on hyvin seksuaalinen, ja häntä häiritsee todella paljon nykyinen tilanne. En ymmärrä, missä meni vikaan?

Otan mielelläni vastaan asiallisia viestejä, kommentteja ja kertomuksia. Kiitos jo etukäteen!

6

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joitakin vaihtoehtoj

      Oletko alkanut käyttää suhteen myötä e-pillereitä?

      Toinen syy voi olla luonnollinen parisuhteen kehittyminen tilaan, jossa intohimo on jo vähän laantunut.

      Kolmanneksi ottaisin esiin ruokavalion. Se vaikuttaa meissä suuresti niin fyysisiin kuin psyykkisiin puoliin. Ja erityisesti hormonitoimintaan. Mieti, perustuuko ruokavaliosi valmistuotteisiin ja valkaistuun vehnään. Jos näin on, ala tehdä itse ruokaa hyvistä ja teollisesti prosessoimattomista perusraaka-aineista. Vihanneksia, kasviksia, juureksia ja marjoja, täysjyväviljoja, pähkinöitä ja siemeniä, kalaa, kanaa (ei valmismarinoituja), punaista lihaakin maltillisesti. Talvella D-vitamiin saanti on turvattava ottamalla sitä purkista. Varmista myös omega3-rasvojen riittävä saanti. Terve ruokavalio voi tervehdyttää halut!

    • ei pysty

      Juttu on kuin omasta suustani, tismalleen sama tilanne päällä. Seurusteltu on n 1,5 v ja ensimmäiset puoli vuotta seksiä oli melkeinpä joka päivä, ja kertoja useampia päivässä. Olen syönyt e-pillereitä jostain 16-vuotiaasta asti muistaakseni, ja minulla on ollut aina sama merkki (tosin ei kauaa...).
      Parisuhteessa muuten menee kaikki huipusti, juuri olemme muuttamassa yhteen jne. Seksi kuitenkin tapahtuu aina poikaystäväni alotteesta, itselleni siitä on tullu lähinnä yksi "suoritus" muiden joukossa. Liekkö olen stressaantunut vai vaikuttavatko pillerit, mutta riittämättömyyden tunne alkaa tuntua tosi pahalle kun poikaystävälläni on kuitenki niin vahva vietti. Nykyisin seksiä on 2-4 kertaa viikkoon, joka ei nyt mielestäni mitenkään kohtuuttoman vähäinen ole...

      "Mieleni ei tee enää seksiä, ja jos annan niin sekin on aina mieheni aloitteesta. Nautin kuitenkin seksistä, kun sitä harrastamme. Mutta aloittamisen kanssa minulla tuntuu olevan jokin ongelma. Koen esileikin hyvin haasteelliseksi ja jopa "ärsyttäväksi". Kuitenkaan en pysty aloittamaan seksiä ilman esileikkiä."

      tuossa varsinkin on ihan sama juttu!

    • xyz3

      päässäs meni pihalle. yritä edes.seksuaalinen halu on korvien välissä.ei voi mennä loistavasti ,miehes on puuttessa, eikä jaksa sinua kovin kauan .maailma on on täynnä halukkaita naisia, sano hyvästit. miehesi löytää uuden ihanan kumppanin.

      • uutta kumppania

        vaihtaa koska sama tapahtuu sitten siinä uudessa suhteessa.Miehet on niin sen orkun perään että suosittelen oman käden kautta onneen vaikka keraan päivässä niin siitä ei tule miehelle ongelmaa.Miesten mieli pyörii aamusta iltaan naimisessa ja naisilla on siinä hommassa tunteet mukana.


      • -

        Vaikka kuinka päättäisi haluta, se ei aina riitä. Ei vaan irtoa.


      • 10+16
        uutta kumppania kirjoitti:

        vaihtaa koska sama tapahtuu sitten siinä uudessa suhteessa.Miehet on niin sen orkun perään että suosittelen oman käden kautta onneen vaikka keraan päivässä niin siitä ei tule miehelle ongelmaa.Miesten mieli pyörii aamusta iltaan naimisessa ja naisilla on siinä hommassa tunteet mukana.

        "Miesten mieli pyörii aamusta iltaan naimisessa ja naisilla on siinä hommassa tunteet mukana. "

        Väärin meni. On siinä miehelläkin tunteet pelissä, jos parisuhteesta puhutaan. Itse ainakin otan stressin juurikin siitä haluttomuudesta jota nainen viestii enkä niinkään siitä etten pääse itiöitäni kylvämään. Jos se olisi vain mekaanista suoritustarvetta, niin ne paineet voisinkin hoidella omalla kädelläni ja olla täysin tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe