Kadonneet numerot

HTZA

211249

Siinäpä syntymäpäiväni, odotan paljon virtuaalilahjoja, saa olla Villaisia Saapassukkiakin kunhan on kantapää tehty siten ettei hierrä.
Ja kalsareihin sitten tilaa tarpeeksi.
Mutta, kovat paketit ovat aina arvossaan, ainakin meillä miehillä.
Nytkin saa jo lähettää, odotan malttamattomana, kuten aina.
Katoaakohan tämäkin?
H.

29

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

ennen sua. Jo marraskuun lopussa.
      Ja sen jälkeen, kun mulle on lahjat annettu ei varmaan sulle jääkään.
      Voi voi sääli sua :)

• sinulle virtuaalivideon miss Loviisa kilpailut kautta aikain:-)

• e.e.r

Kelpaako kivi, jos oikein kauniin värinen löytyy.
      Olisi ainakin tarpeeksi kova.

• HTZA

Minun pitää vain löytää sille paikka.
        Ja.. tuleeko se postissa vai heitettynä?

• e.e.r
        HTZA kirjoitti:

vaikka Kampissa, kun tulen Helsinkiin, saat sitten ihan omasta kädestä ;))))
        Kiitos terveisistä :)

• HTZA kirjoitti:

taidatkin olla sinä.:-)

• kawe

vakaasti vanhenet, ONNEA toivon, myös Meriläiselle, lähetän sinulle musiikkia jonka voit itse valita.
      Kuitenkin toivoisin, että siinä olisi sanoma, joka herättää intohimoja, muistoja vaikka kyyneliin asti.
      Lisäksi voit avata sen hyvän Carte noir, Renault-pullon ja kaataa minullekin, ilta jatkuisi hyvissä merkeissä.

• HTZA

ei kauheesti enää löydy, ja ne vähät kyyneleet, mitä olen elämässä vuodattanut, ovat sen verran kuivuneet että ei niitäkään. Kerran tuli jääkiekko arkaan paikkaan ja kerran jalkapallo, jalkapallo tuli suoraan naamaankin, eli oliskos kolme kertaa kyyneleet?
        Tunne-elämä ei kyyneleitä ole koskaan saanut aikaan.

Olen pahoillani, minä olen rehellinen mies.
        Ja teräviä otan vain mökillä, harvoin sielläkin, mutta aina olet ollut mielessäni, silloin.
        :)
        H.

• kawe
        HTZA kirjoitti:

ei kauheesti enää löydy, ja ne vähät kyyneleet, mitä olen elämässä vuodattanut, ovat sen verran kuivuneet että ei niitäkään. Kerran tuli jääkiekko arkaan paikkaan ja kerran jalkapallo, jalkapallo tuli suoraan naamaankin, eli oliskos kolme kertaa kyyneleet?
        Tunne-elämä ei kyyneleitä ole koskaan saanut aikaan.

Olen pahoillani, minä olen rehellinen mies.
        Ja teräviä otan vain mökillä, harvoin sielläkin, mutta aina olet ollut mielessäni, silloin.
        H.

tarkoitin, niitä oikein hyviä juttuja.
        Olisiko kani parempi, voisit valita ostatko sille oman häkin, vai vietkö häkkiin muiden luo.
        (raadollista ja pehmeää)

• turbotarjous

Mustat sukat.

(ja lisänä tämä, että osallistuin ketjuusi, jota en yleensä tee :-))

• HTZA

ja minua, on vaikea vastustaa.
        Eikö vain?

• no se selittääkin paljon :))

Jouduitko lapsena tyytymään yhdistettyihin joulu-ja synttärilahjoihin ?

Synttärilahjaksi voisin antaa Sinulle lisää nuolia jouseesi.

• kivellä.istuja

Voisinpa laittaa sinulle lepakkopostissa 60 grammaa villasiankarvoja ja kaulassa pidettävän suureenuslaudan niin perhonsidonta käy näppärästi.

• Tyhjän nauraja?

unienselityskirja? Näin jotain outoa unta, voisit sitten selittää sen minulle :)

• viivi-amaldiina

tuon hienon kävelykepin, komea kuin mikä (meillä niitä useampi), ja seuraksi Reinot.

• antaa seuraks klassinen kiikkustuoli :)) Minä voisin sen lisätä viivin lahjaan, jos sopii ? :)))

• jos kerkeäisin, tekisin tuohihatun. Se kun, tuota sopii puupäähän parhaiten:). Ja tuossa vanhemmalla iällä suojaa lahomiselta. Jos siihen joku tekee virsut ja joku muu kontin, niin sitten oot jo valmis sinne kuuskymppisten palstalle. Joo.

• HTZA

Kiitos!
        Että osasikin osua...
        H.

• - muistuttamatta

- olisin muistanut, kuten vuosi sitten.
      So sad.
      Valitsit vuolaimman.

• Pirre*

, millaisetkahan on virtuaali villasukat?

Ei onneitteluita etukäteen..se tuo epäonnea..:)

• Harmaasta, paksusta villalangasta neulotut polvimittaiset villahousut, Ne pitää lämpimän siellä missä pitääkin...
        En tiedä, olenko oikeassa, luulisin niiden olevan kuuskymppisten naisten mieleen, kun jättävät karvaiset ja luisevat koivet paljaaksi.
        Eikun neulomaan.

• Muita vastauksia ja lahjaideoita lukematta; minulta saat suojalasit ja varmuudenvuoksi myös kumisaappaat. Meinaan vaan, että kun sinne 60-palstalle viimein yrität alkaa ittees tunkeen, niin voit tarvita niitä. Sieltä voi alkaa lentää jotain ikävää päin näköö ja kumisaappaitakin voit sitten tarvita kun sitten siellä suossa ryömit. heh heh onnee vaan matkaan.

• ja yleensä kun saa lahjan kuuluu sanoa kiitos.

• Heikunkeikku

Kantsii välillä vilkuilla vanhoja aloituksia. En aina sitä tee, koska jotenkin jämähdän alkupään viesteihin.

En vielä onnittele, koska syntymäpäivääsi on vielä aikaa.
      Annan Mielelläni sinulle virtuaalilahjan. Ilolla ja myös sydämellä. :))

Lupaan antaa sinulle Iloisen Tarinan.
      Sikälimikäli, vielä saisit napsahutettua pari kiloa veks Atkinsillasi. Ei lienen vaikeaa, ottaen huomioon päättäväisen sisukkuutesi.

Ei, älä peliästy, en ala mistään liito-oravista kirjottelemaan. Onhan kyse syntymäpäivälahjasta.
      Jos laihdutuksen Lisäksi alat harrastamaan Rausku-uintia (heh), mikä varmaankin luonnistuu hyvin, niin hupsista, ei aikaakaan, kun huomaat, että olet mitä parahimman kropan omaava henkilö.

Olet Jousimies, melekeen Kauris. Hiinä ja hiinä.
      Peloton nuoliaan ympäri ampuva soturi.
      Öh, Jousimiehiä kuvataan usein myös Kentaureina, olentona jonka yläruumis on ihmisen, mutta alaruumis hevosen.... Yritän olla ottamatta sitä huomioon :)

Sanotaan, että Jousimiehet näkevät aina asioiden paremman puolen, heistä lasissa on puolet jäljellä, kun muut ajattelevat, että puolet on jo juotu. Tiedä häntä, onkos se noin, ehkä on...

Elikkä tullet saamaan itseäsi hivelevän kertomuksen :)

• HTZA

Tulen heräämään, joka aamu, kylmässä hiessä, odottaen tarinaa, Heikun tarinaa, jo tähän astiset ovat saaneet minut voimaan, kauhusta, pahoin!

Ja Rausku-uintia! Peehana! Sen sinä varmaan osaat opettaa, näytät kuinka terävällä pyrstöllä, jota kieleksikin kutsutaan, oikein, oikein sivalletaan.

Iloisin terveisin
        H.

• MIRRI ;))
        HTZA kirjoitti:

Tulen heräämään, joka aamu, kylmässä hiessä, odottaen tarinaa, Heikun tarinaa, jo tähän astiset ovat saaneet minut voimaan, kauhusta, pahoin!

Ja Rausku-uintia! Peehana! Sen sinä varmaan osaat opettaa, näytät kuinka terävällä pyrstöllä, jota kieleksikin kutsutaan, oikein, oikein sivalletaan.

Iloisin terveisin
        H.

päivän pesemättä ollut mirri sun naamalles ;)) !!!!!!!!!

Hahahaaaaa...

• HTZA
        MIRRI ;)) kirjoitti:

päivän pesemättä ollut mirri sun naamalles ;)) !!!!!!!!!

Hahahaaaaa...

pitänyt kotieläimistä, tuoksuu ne sitten mille tahansa.
        Ja oikeista mirreistä ei täällä saa keskustella, tämä kun ei ole seksipalsta.
        Me ollaan vanhoja ihmisiäkin.. yh!
        Raamattu ja virret, tiäksä?

• Mitä orottaa loppuvuoren,kiitos heikunkeikku.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Iloisin terveisin
        H.

Kylmässä hiessä lilluminen Ei ole mukavaa, tuloo vilu.

Tässähän alan jo ittekin tuumimaan, että missä mä meen, kun aletaan pyrstösivalluksista ja pelkotiloista puhumaan mun yhteydessä. Huh. Olen kuitenkin, mitä pehmotyyppisin ihminen.

Rausku-uinti onnistunee sinulta varmaankin ihan ihtekses, sen verran sinulla varmaan vielä on jäljellä niitä siip.. siis eiku, mitäs piti sanomankaan, joo,...vielä jäljellä puhtia ja sisua. Siistii.

Mutta Jos tahdot apua, autan mielelläni. Olenhan maaliskuussa syntynyt, joten olen saanut synnyinlahjaksi Kalaisuuden. Näin meidän kesken voin sanoa, että oikeesti oon Tursiops truncatus. Eli tuosta jo tietää, etten sentäs mikään sivaltaja ole. Sallin Jopa taputuksia ja silityksiä. Säyseä ku mikäki.

Jos sitä Rausku-uintia sulle alkaisin opettamaan, niin voitasko siinä välis, huilaustauolla esim. leikkiä Pizzan-tekoa? Pizzerian poijjat on tosi taitavia taikinan pyörittäjiä. Nakkaavat semmosen läpyskän pyörivänä ilmaan ja hups, saavat sen kätsysti kiinni ja eiku takas ylähäpäin. Kiva seurata.
        Tursiops truncatus tykkää leikkiä semmosta vedessä. Rausku ilmaan kovalla kyydillä ja hellä (huom.Hellä) takaisinotto. Ja nämä Kaikki ovat vain sinun parhaaksesi. Tahdon osallistua hyvin alkaneeseen laihdutukseesi.

Harmittaa vähä, kun sä kekkasit pistää alotuksen sun syntymäpäivästäs. Nyt mä en voi sitä tehdä maaliskuus, koska kuitenkin kirjottaisit, että mä matkin sua. :(

Siksi päätinkin, että laitan pankkitilini numeron ja maaliskuun maksupäiväksi.
        Niin, nimittäin minä tahtoisin lahjani rahana. :)
        Olis kiva kattella tiliä ja huudahtaa, että "Mistä näitä senttejä oikein tulee."

Iloisin terveisin
        H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      178
      1476
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      653
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      184
      604
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    Aihe