Hermokipu olkapäässä

Päivi 1958

Olkapää on ollut ihan outo muutaman kuukauden. Se ei kestä minkäänlaisia ääriliikkeitä, hyvä kun saa takin päältään tai luettua lehteä. Jos on vähänkin väärässä asennossa olkapäähän tulee samanlainen hermokipu kun joskus kolhaistessa kyynärpäänsä. Tähtiä näkee, sellainen kipu tulee jatkuvasti päivän aikana ja tuntuu että vaiva pahenee koko ajan. Kipu säteilee olkapään ja kyynärpään välillä. Mitä pitäisi tehdä? En haluaisi ruveta lääkkeitä syömään enkä mitään kortisoniakaan halua itseeni pistettävän. Kauanko vaiva saattaa kestää vai paraneeko milloinkaan?

5

2093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5,KERTAA

Vaivan syy voi olla jossain muualla, kuin olkapäässä. Kivut nimittäin säteilevät joskus aivan muualta luustosta. Tilaappa aika fysiatrille. Kannattaa kuvata ainakin yläselkä.

• 1 monista

Kerro mitä sanoivat .

• Alkup.

En taida viitsiä käydä edes näyttämässä lääkärille. Pärjään asian kanssa kun varon koko ajan. Olen yrittänyt nyt roikkua enemmän jolloin lihas venyisi ja hermo ei olisi pinteessä. Olen joskus kuullut että olkapäävaivan paraneminen saattaa kestää jopa 3 vuotta ilman hoitoa.

• jammutomi
        Alkup. kirjoitti:

En taida viitsiä käydä edes näyttämässä lääkärille. Pärjään asian kanssa kun varon koko ajan. Olen yrittänyt nyt roikkua enemmän jolloin lihas venyisi ja hermo ei olisi pinteessä. Olen joskus kuullut että olkapäävaivan paraneminen saattaa kestää jopa 3 vuotta ilman hoitoa.

itsellä solisluu joskus menny poikki ja nyt 2 leikkaus missä raudalla ja ruuveilla kiinnitetty ja jännesiirre takareidestä..kuinka pitkiä sairaslomia olette saaneet ennekuin töihin entä kuinka hyvin olka parantunut itel nyt menny 5vkoa ja viel noin 7vkoa(yht12vkoa) edes ennekuin rauta poistetaan ja taas aloitetaan uudestaan kaikki fysio alusta ja siitä laskettu taan noin 12vkoa parantumisaika...eli24vkoa kaikki edeltävät sairaslomat enne leikkausta niin voipi varmaan tollasen lähemmäs vuoden arvioida ittelle sairaslomaa.särkylääkkeenä panacodx4/pvä burana3xpvä..onko tuttua jollekulle???

• Puoli vuotta sitten

Kannattaisi kuitenkin käydä näyttämässä lääkärille, pitkittyessä tällainenkin vaiva voi kroonistua ja hermo jäädä puristuksiin pysyvästi. Sitäkö haluat?

Jokainen meistä tietää, ettei terveyskeskuslääkärille ole kiva mennä, mutta eikö kuitenkin käden saaminen toimivaksi ja kivuttomaksi ole vaivan arvoinen?

Vastaan näin vuosien jälkeen, koska itse olen nyt samassa tilanteessa ja tilaan huomenna lääkäriltä ajan. Hermokivut eivät ole mukavia, eikä käsi, johon ei voi luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe