Mestiksen heittopussina oleva HeKi voitaisiin siirtää poikkeussäännöllä kesken kauden Suomi-sarjaan tai yksintein johonkin puulaakisarjaan., heh heh...
HeKi kesken kauden Suomi-sarjaan?
11
145
Vastaukset
- Hirttomies
SaPKo menee pitämään perää RoKin kanssa, RoKi tosin nousee vielä SaPKosta eroon. Pakko on mun olla realista, anteeksi typerät provoni. Enhän minä jääkiekosta mitään ole koskaan ymmärtänytkään enkä elämästä. Olen vain tälläinen pikkupoika katkerana, kun musta ei tule koskaan mitään. onneksi äitini antaa minun vielä asua kanssaan niin saan aamupuuroa.
- mies savosta
RAVistin puhu palturia. Olet pelkkä peräkamarin poika, naista et tule koskaan saamaan ja äitisi elättää sinut. Häpeä jo, olet tosi nolo vätys pelle, HAH!
- Hirttomies
mies savosta kirjoitti:
RAVistin puhu palturia. Olet pelkkä peräkamarin poika, naista et tule koskaan saamaan ja äitisi elättää sinut. Häpeä jo, olet tosi nolo vätys pelle, HAH!
mikään muukaan heilutin vaan hirttomies, Savonlinna suurin luuseri. Antakee anteeksi kun olen olemassa. byää!!
- mies savosta
Hirttomies kirjoitti:
mikään muukaan heilutin vaan hirttomies, Savonlinna suurin luuseri. Antakee anteeksi kun olen olemassa. byää!!
suurin häpeätahra, Heinolan lahjaton pikkumies RAVistin, hah.
- Savon Kingi
.SportMan kirjoitti:
Sen jopa tietää Liittokansleri Angela Merkel!
http://i38.tinypic.com/2lnfyoh.jpgSaPKon poitsujen alapääsuojat siellä hallilla? Siitähän olet kuuluisa, ei se mitään jokaisella on omat tapansa. Muita tapoja sulla ei olekaan ei edes pöytätapoja, kun syöt Nalatian kanssa samasta heinätuposta. Pyydäppäs äitisi laittamaan vaikka lettuja niin tulet paremmalle mielelle vätys. On se vaan noloa tuo sun touhusi, äitisi häpee sinua kun et saa mitään aikaan naismaailmassa. Kukas hullu nyt tuollaisen kanssa jaksaisi elää. Äitisi on siihen pakotettu, muutenhan olisit jossain hoitolaitoksessa jo. Sinne sun tiesi vie Pöpilään. HAHHAHHAH!!
- The Renegades
Savon Kingi kirjoitti:
SaPKon poitsujen alapääsuojat siellä hallilla? Siitähän olet kuuluisa, ei se mitään jokaisella on omat tapansa. Muita tapoja sulla ei olekaan ei edes pöytätapoja, kun syöt Nalatian kanssa samasta heinätuposta. Pyydäppäs äitisi laittamaan vaikka lettuja niin tulet paremmalle mielelle vätys. On se vaan noloa tuo sun touhusi, äitisi häpee sinua kun et saa mitään aikaan naismaailmassa. Kukas hullu nyt tuollaisen kanssa jaksaisi elää. Äitisi on siihen pakotettu, muutenhan olisit jossain hoitolaitoksessa jo. Sinne sun tiesi vie Pöpilään. HAHHAHHAH!!
äitylisi villapöksyjä sinne peräkamariin. Ei sinusta miestä tule tekemälläkään, vanhan äitisi vaivoina vaan olet. Tekisit edes polttopuita äitylillesi etkä räkisi kaduille liimaa impatessasi.
- HeKi jyrää..
The Renegades kirjoitti:
äitylisi villapöksyjä sinne peräkamariin. Ei sinusta miestä tule tekemälläkään, vanhan äitisi vaivoina vaan olet. Tekisit edes polttopuita äitylillesi etkä räkisi kaduille liimaa impatessasi.
Lapsenikin ovat kehittyneenpiä henkisesti kuin sinä munaton pelle hah hah hah!!!
- HeKi jyrää...
mies savosta kirjoitti:
suurin häpeätahra, Heinolan lahjaton pikkumies RAVistin, hah.
mielikuvituskaveri? Niin onhan lapsilla aina sellaisia, harmi vain sulle että sekin vie sua kuusi nolla sun päässäsi... aaaah aaaaah...
- The Ramones
HeKi jyrää.. kirjoitti:
Lapsenikin ovat kehittyneenpiä henkisesti kuin sinä munaton pelle hah hah hah!!!
ei susta koska mitään tule, olet pelkkä katkera vätys, ah ah ah ah!!! Et saa muutettua omillesi koskaan etkä saa naista ikinä pelle, hah hah...
- savon mies
HeKi jyrää... kirjoitti:
mielikuvituskaveri? Niin onhan lapsilla aina sellaisia, harmi vain sulle että sekin vie sua kuusi nolla sun päässäsi... aaaah aaaaah...
sinä, Runkkari-RAVistin, ääliöiden ääliö, ihmiskunnan häpeä, heh heh heeeee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440