Sex Shop Finland...

...kokemuksia?

ajattelin tilata "kivaa" tuolta kun on niin hyvät valikoimat. Onko kokemuksia tuosta nettikaupasta? Lähinnä mietityttää, ettei sieltä sitten jälkeenpäin rupea tulemaan mainoksia postitse tms.? Ei lue sivuilla tästä oikein (tai en huomannut)... Joistain kaupoista nimittäin on tullut mainoksia...

13

7170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaminen

tuolla muuten diner's clubilla?

• e-tana

eiköhän jossain lue, että postin tulemisen voi kieltää

• J&H

paha mennä sanomaan. Mutta mitä olemme lvenä itse liikkeesä käyneet, ei voi muuta sanoa kuin, hyvää ja ystävällistä palvelua. Ainakin livenä.. Postimyynnistä paha mennä mitään sanomaan, kun emme sellaista harrasta.

• kyrsiintynytXXX

Niiden sivuilla ei toimi tuotehaku ja tuotteet ovat melko lailla sikin sokin sivuilla, ei ole helppoa löytää etsimäänsä. Vähänkö v-tuttaa kun kokeilee hakutoiminnolla löytää ja vastauksena tulee jotain v-tun latinankielistä tekstiä puoli sivua.

• Veni vidi vici

paitsi että se painike on väärässä kohdassa, ne nuolet on lian ylhäällä, pitää painaa vähän alempaa.

Noi latinankieliset sanat hiffasin vasta nyt, ihme touhua...

• Isojorma56fckCM

Tilailin parinsadan arvosta tavaraa ja luulin huijaukseksi, kun tilausvahvistusta ei kuulunut. Soitin asiakaspalveluun ja ystävällinen asiakaspalvelija vastasi puhelimeen. Kävi ilmi, että olin itse naputellut sähköpostiosoitteeni väärin ja he selvittivät ja huomasivat virheeni. Todella tyytyväinen palveluun. Pettymys vaihtui hyvään fiilikseen.

• Isojorma56fckCM

Ja muuten verkkokauppa oli uudistunut ja tosi helppo käyttää.

• Boy89

Nykyisin verkkokauppa tilausten kanssa ongelmia. Maksu menee paytraylin kautta kyllä perille mutta tilausta "ei" löydykään heiltä ennenkuin muutaman sähköpostiviestin jälkeen yllättäen. Aiemmin toiminut hyvin. En suosittele enää.

• tositoope

ei vaan palauta rahoja vaikka tilaukseni palautin ohjeiden mukaisesti 14 vrk sisällä, myivät epäkuranttia tavaraa joka ei todellakaan vastannut tuotekuvia heidän sivuillaan, en voi suositella kyseistä sex-shop finland liikettä

• Hippychippy

Ei kannata rahoja noin hukata! Huippukiva.fi on luotettava. Laatutavaraa,nopea huomaamaton toimitus.Paketin seuranta toimii.Usein tarjouksia,huipputarjouksia.Tosin näihin jää koukkuun,on ne niin kivoja olleet eli uusia tekee mieli.Voin suositella kun olen itse kokeillut ja hyväksi havainnut.

• Xox

Se on krääsäkauppa😏

• Tuo seksilelujen myynti on kyllä kasvanut suuresti vuosittain, näkyy myös siinä että jatkuvasti uusia verkkokauppoja tulee lisää. Harmi vaan näin ostajan kannalta ettei kilpailu näy vielä kovin paljon tuotteiden hinnoissa. Toki jokainen noista uusista on kaalimatoa varmaan -10% halvempia. Kummasti sieltä vaan ihmiset siltikin tilaa, eli hyvin on heidän brandi luotu vuosien saatossa.

• Anonyymi

jos tilaa Huippukivasta jotain niin tuleekos pankkiin näkyviin tilaus Huippu kiva ja esim. -49,95€ ? mikä teksti siihen tulee näkyviin?

• Anonyymi

Hei

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe