Kävin Paljeella ja ihmettelin uutta isompaa kokoa. Ajattelin varata sieltä pöydän, mutta mietin tässä sitä että varastetaanko sieltä paljon? Kun on niin iso ja sokkeloinen.
Paljekirppis Oulu
6
1252
Vastaukset
- Ei Paljetorille!!!
Varastetaan!!! En suosittele ko. kirpparia myyjille. Joka kerta myynnistä puuttuu huima summa.
- hmm....
eiköhän kaikilta kirpputoreilta varasteta,ei paljoa kamerat ym...auta.toinen mitä tehdään on ettei tavaroita palauteta oikeisiin pöytiin,mikä ärsyttää suunnattomasti!!!saattaa viikkojenkin päästä löytyä omia tavaroita muualta.
- tosi on..
hmm.... kirjoitti:
eiköhän kaikilta kirpputoreilta varasteta,ei paljoa kamerat ym...auta.toinen mitä tehdään on ettei tavaroita palauteta oikeisiin pöytiin,mikä ärsyttää suunnattomasti!!!saattaa viikkojenkin päästä löytyä omia tavaroita muualta.
syy tavaroiden katoamiseen on että asiakas luulee ostavansa mutta katuu ja jättää tuotteen johonkin muuhun. Harva vie alkuperäiselle paikalle varsinkin suurilla kirppiksillä.
- Eitietoa
Varastamisesta en tiedä mitään, mutta henkilökunta (kassan takana) Paljekirppiksellä on aivan uskomattoman töykeää. Ei minkäänlaisia käytöstapoja. (Ja tämän sanon lukemattomien eri kertojen kokemuksella.)
- sukka1234
Mulla oli siellä pöytä helmikuussa, aivan kassan vieressä ja tuotta huimat 620 euroa.. en huomannut että mitään olisi viety, mutta joka päivä kun siellä kävin, niin aina sai ottaa sylillisen muiden tavaroita omalta pöydältä pois. Ja noista myyjistä olen täysin samaan mieltä, ihme hapan naamoja!
- teeekoooo
sukka1234 kirjoitti:
Mulla oli siellä pöytä helmikuussa, aivan kassan vieressä ja tuotta huimat 620 euroa.. en huomannut että mitään olisi viety, mutta joka päivä kun siellä kävin, niin aina sai ottaa sylillisen muiden tavaroita omalta pöydältä pois. Ja noista myyjistä olen täysin samaan mieltä, ihme hapan naamoja!
Hei,
VINKKI:
En tuosta häviämisestä tiedä, mutta kävin tänään ostamassa pöydästä 262 aivan huippukuntoisia naisten ja miesten vaatteita sekä lisäksi lasten leluja, KANNATTAA KÄYDÄ TSEKKAAMASSA.
Terveisin,
Kirpparilöytäjä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220