JOHON UPOAA VELKA EUROT...
1) kelamaksun poisto jota valtionvelkalainalla rahoitetaan....
2) pääomaverotus jota myös rahoitetaan valtionvelkalainalla....
ensimäissä kohdalla on että kunnat joutuvat nostamaan kaikkia veroja jotka kohdistuu nimen omaan VÄHÄVARAISTEN KUKKAROLLE..
toinen koskee NIMENOMAAN sijoittajien ja rikkaitten VEROTUSTA
tämä KAKKONEN (2) joka todellakin aiheutti tämän kriisin niin miksi ihmeessä sitä pitää RAHOITTAA VELKARAHALLA...
turha sitä työläisten palkkamenoilla on puhua palkkamenot ovat pieni osa firmojen menoista..
vaikka VALTIO MAKSAA PÄÄOMAKEVENNYKSET VELKARAHALLA niin EI yhtään työpaikkaa ole säilynyt vaikka yhteiskunta rahoittaa sijoittajien ja rikkaitten KUKAROA...
päin vastoin on käynyt työläiset tulot leikataan lopputileillä ja lomautuksin ja kuntien veronkorotuksin...
eniten IHMETYTTÄÄ RIKKAIDEN JA SIJOITTAJIEN KUKAROA PIDETÄÄN VEROHELPPOTUKSI pystyssä..
porvari ahneudelle PITÄÄ TODELLAKIN SAADA LOPPU.....
PORVARIHALLITUKSEN KAKSI RAHAN REIKÄÄ
30
585
Vastaukset 30
- taasen
kokoomus
- kokomustavoite
valitat?
- 5
Ei olet molempia, siis porvari.
- vuodolle?
tulppa
- varalisusveron poist
Demarit poisti varallisusveron. Aukko paikattava.
- Aina pitää selittää
Ja vielä ominpäin eli EI kolmikantaisesti! Taas on kokoomusnuoret foorumilla.
- kylymääkansalle
suurimmat takuut . Sinne v elkarahat uppoaa,eikä takaisin tule.
- hetiä
sanoo jykä ja palkanalennukset voimaan
- itseään
elvyttää
- häämöttää
alku
- kokkanen
etsii kanerva ja katainen
- odottakaa
veroja
- ÄLYTÖNTÄ MAKSUA
-maatalous tuki JÄRJESTELMÄ.
-tuleva TAKUU ELÄKE. - kummempaa
kurjuutta
- verjykä
jykä nostaa veroja
- pool set
tulot ja menot pitää olla noin 0 € tulojen nostaminen ei juuri nyt onnistu kuin velkaa ottamalla tai merkittävillä veronkorotuksilla.
jos menoja pienennetään niin keneltä?
vakavampi asia mutta kertoo omalta osaltaan asiasta. 1920- 1930- luvuitta kaksi vahvaa miestä Ryti ja Tanner eivät hyväksyneet valtion lainanottoa. Niinpä sotaan lähdettiin tosi huonoin varustein.
useat kirjoittavat hallituksen toimivan kansaa vastaan ei sellaista ole kuin kansa, on vähän yli 5 milj. eri tavalla ajattelevia ja eri olosuhteissa suomessa asuvaa KANSALAISTA
- alkua
on vain
- kelepovaa
rikkaiden
- maksaakin
kansa
- jykättää
taskuun
- ahneutta
Jalostamme
- ottikataainen
Velekoo lissee kokoomus ottaa
- enemmän bodya
Ettehän maha mittäänn
- molopolo
Eihän tässä enää mikään uppoa,sanoi salekin ja poistui nolona.
- jykä heikkone
veikkone
- KANSA MAKSAA VELAN
suomenkansalaiset elää VELAKSI.....
kansankunta halutaan köyhäksi.....
kok.kes,ja ek haluaa maahan vain köyhiä suomalaisia joita rokotetaan VERONKOROTUKSIN.... - Peenistön ninis
Taas kansaa vastaan kokoomus.
- kansankulua
kokoomus pilkki
- salen neuvosta
ei ole rahhoo,kailotaa katainen ja ottaa velkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475