Seksin kaloritaulukko

impi-lempi

On jo vuosia tiedetty että seksi on hyvää fyysistä harjoittelua, mutta viime
päiviin asti kukaan ei ole tehnyt tieteellistä tutkimusta kalorien
kulutuksesta erilaisissa seksiaktivitteeteissa. Nyt pitkien tutkimusten jälkeen tässä
ovat tutkimusten tulokset.


Naisen riisuminen
Hänen hyväksynnällään 12 kaloria
Ilman hänen hyväksyntäänsä 187 kaloria
Rintaliivien avaaminen
Kahdella kädellä 6 kaloria
Yhdellä kädellä 12 kaloria
Hampailla 85 kaloria
Kondomin päälle laittaminen
Kun on erektio 6 kaloria
Ilman erektiota 315 kaloria
Esileikit
Klitoriksen etsintäyritys 8 kaloria
G-pisteen etsintäyritys 92 kaloria
Asennot
Lähetyssaarnaaja 12 kaloria
69 makuulla 78 kaloria
69 seisten 112 kaloria
Kottikärryt 216 kaloria
Koiratyyli 326 kaloria
Italialainen kristallikruunu 912 kaloria
Orgasmi
Oikea 112 kaloria
Feikki 315 kaloria
Orgasmin jälkeen
Makoilu halaten toisia 18 kaloria
Nousee heti ylös 36 kaloria
Selittää miksi nousi heti ylös 816 kaloria
Toisen erektion saanti ikäryhmittäin
20-29 vuotias 36 kaloria
30-39 vuotias 80 kaloria
40-49 vuotias 124 kaloria
50-59 vuotias 972 kaloria
60-69 vuotias 2916 kaloria
70 ja yli Tuloksia odotellaan edelleen
Pukeminen jälkeenpäin
Rauhallisesti 32 kaloria
Kiireessä 98 kaloria
Hänen isänsä kolkuttaa ovella 1218 kaloria
Oma vaimo kolkuttaa ovella 3521 kaloria

38

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota listaa ihan pikkaisen vilkaistessa huomasin miksi "erittäin voimakas allergia" aviomiehiä kohtaan on ollut hyödyllinen vaikkakin väliin hieman kunnolle käypää, kun yrittää parvekkeen kautta 5 kerroksesta karkuteille.
      tuo iän tuoma kaloriapoistuma on selvästi alakanttiin.

      http://www.youtube.com/watch?v=6KUJE2xs-RE

      • impi-lempi

        kiitos iki-ihanasta biisistä...;)) Ja toiseksi , oletko kokeillut siedätyshoitoa tuohon aviomies-allergiaasi ?? Aattelin vaan , kun vanhenet, niin nuo karkureitit yläkerroksista saattaapi käydä vaarallisiksi...


      • impi-lempi kirjoitti:

        kiitos iki-ihanasta biisistä...;)) Ja toiseksi , oletko kokeillut siedätyshoitoa tuohon aviomies-allergiaasi ?? Aattelin vaan , kun vanhenet, niin nuo karkureitit yläkerroksista saattaapi käydä vaarallisiksi...

        kyl mä olen yrittäny sitä siädytystä, mut vaikuttaa et se vaikuttaa noihin aviomiehiin enemmän, eli ne niinko sietää entistä vähemmin mua.
        on siin toinenkin pieni ongelma ku aivot antaa käskyn juosta ni jalat o ihan paikallaan ennenkuin se käsky ehtii alas asti, ja siin ajas noi kuntosalin kautta kotiin kiiruhtavat miehet on valmiiksi jo juoksu kunnos.
        mää olen kyl ajatellu et siirrän ton seksin vast kolmannel sijalle ja syömisen ykköseks;


      • impi-lempi
        bar.sinistra kirjoitti:

        kyl mä olen yrittäny sitä siädytystä, mut vaikuttaa et se vaikuttaa noihin aviomiehiin enemmän, eli ne niinko sietää entistä vähemmin mua.
        on siin toinenkin pieni ongelma ku aivot antaa käskyn juosta ni jalat o ihan paikallaan ennenkuin se käsky ehtii alas asti, ja siin ajas noi kuntosalin kautta kotiin kiiruhtavat miehet on valmiiksi jo juoksu kunnos.
        mää olen kyl ajatellu et siirrän ton seksin vast kolmannel sijalle ja syömisen ykköseks;

        tuli kyllä sama mieleeni, sulle on ehkä kumminkin turvallisempaa se syöminen...Saattaa joskus osua oikein äkänen aviomies kohdalle...!! ;)


    • ..omakohtaissia hutkimuksia jälleen? onhan se kiva kun on noin fiksu tiedenainen suorrastaan..hitto vieköön jos olisi vähän fiksumpi itekin..ees asteen verran..

      • impi-lempi

        Enhän mä nyt tuollaisia itse kokeile...mä olen siveellinen nainen !! ;)

        Oot sä fiksu ! :)


    • pata650

      Pitää aloittaa tankkaaminen iltaa varten.
      Pikaisesti laskin, että yli 700 kaloria ainakin tarvitaan.

      • impi-lempi

        700 kalorii tankkaa ;O))


      • pata650
        impi-lempi kirjoitti:

        700 kalorii tankkaa ;O))

        Pitäisikö varuiksi tuplana...


      • impi-lempi
        pata650 kirjoitti:

        Pitäisikö varuiksi tuplana...

        villikin ilta tulossa , kun noin tarttee tankata ?? Mutta kyllä kannattaa mieluummin hieman liikaa tankata, niin riittää sitten...mutta varo, ettet ähkyksi saakka, menee puhti ;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        villikin ilta tulossa , kun noin tarttee tankata ?? Mutta kyllä kannattaa mieluummin hieman liikaa tankata, niin riittää sitten...mutta varo, ettet ähkyksi saakka, menee puhti ;))

        MINÄ, *tartte mun muuta lisätäkkään, kyllä sä nyt ymmärrät tankkauksen...* :)


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        MINÄ, *tartte mun muuta lisätäkkään, kyllä sä nyt ymmärrät tankkauksen...* :)

        Nyt ymmärrän sen täydellisesti...voi Pata-raukkaa...sääli hieman miestä ;))


      • pata650
        impi-lempi kirjoitti:

        Nyt ymmärrän sen täydellisesti...voi Pata-raukkaa...sääli hieman miestä ;))

        Mä oon tuon personaltrainerin avulla
        saanut painoa reilusti tippumaan.
        Tehokasta tuntuu olevan.


      • impi-lempi
        pata650 kirjoitti:

        Mä oon tuon personaltrainerin avulla
        saanut painoa reilusti tippumaan.
        Tehokasta tuntuu olevan.

        jatka harjoituksia...mutta varo, ettet mene ylikuntoon ;))


      • pata650
        impi-lempi kirjoitti:

        jatka harjoituksia...mutta varo, ettet mene ylikuntoon ;))

        Ei ole vielä tullut valituksia ylikunnosta.
        Eikä muutenkaan...


      • impi-lempi
        pata650 kirjoitti:

        Ei ole vielä tullut valituksia ylikunnosta.
        Eikä muutenkaan...

        kaikki on vallan loistavasti ;))


    • Seksin kaloritaulukkoa hmm DDDD...

      • impi-lempi

        eikös olekin mielenkiintoinen ?? ;))


      • ????????

        PÄIKKÄRIT JÄÄNEET LIIAN LYHYIKSI SAMMIS,,,,,VARO ETTEI TUU NÄLKÄ,,,,OTA JO LIHASOPPAAAAA,,,,MEETKÖ PIAN TAAS PUSKAAN?


      • impi-lempi

        sua ei tartteta täällä pilaamassa ilmapiiriä, me syömään se puuros ja mee sinne pulkkamäkees...mutta anna toisten olla rauhassa !!


      • buah-hah

      • impi-lempi kirjoitti:

        eikös olekin mielenkiintoinen ?? ;))

        MielenkiintoistaDDDD


      • impi-lempi
        ???????? kirjoitti:

        PÄIKKÄRIT JÄÄNEET LIIAN LYHYIKSI SAMMIS,,,,,VARO ETTEI TUU NÄLKÄ,,,,OTA JO LIHASOPPAAAAA,,,,MEETKÖ PIAN TAAS PUSKAAN?

        Sulla ei ole mitään järkevää sanomista, joten voit saman tien poistua !!


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        impi-lempi kirjoitti:

        Sulla ei ole mitään järkevää sanomista, joten voit saman tien poistua !!

        impiumpilampi omista palstaa. täällä saa sanoo mielipiteensä muutkin ja tottahan tuo puhhuu sammakosta. mitäs levittelee kuviaan ja tietojaan puhelinnumeroineen että tiedetään sen olevan tyhmä läski akka.


      • ....:)
        impi-lempi kirjoitti:

        sua ei tartteta täällä pilaamassa ilmapiiriä, me syömään se puuros ja mee sinne pulkkamäkees...mutta anna toisten olla rauhassa !!

        sä sammakon puuron ja pulkkiksen nyt noin sekotit? Se on vaan sammakon touhua joka päivä tuo puuronkeitto ja pullan kans itsensä lihottaminen. Pulkkikses siitä on tosi pullee kuvakin koiransa kanssa hih........?


      • impi-lempi
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        impiumpilampi omista palstaa. täällä saa sanoo mielipiteensä muutkin ja tottahan tuo puhhuu sammakosta. mitäs levittelee kuviaan ja tietojaan puhelinnumeroineen että tiedetään sen olevan tyhmä läski akka.

        omistavani tätä palstaa !! Mutta kun teen mielipiteet on nyt luettu moneen kertaan, tää on yhtä ja samaa jankkaamista koko ajan ...MIELIPITEENNE ON REKISTERÖITY !!


      • impi-lempi
        ....:) kirjoitti:

        sä sammakon puuron ja pulkkiksen nyt noin sekotit? Se on vaan sammakon touhua joka päivä tuo puuronkeitto ja pullan kans itsensä lihottaminen. Pulkkikses siitä on tosi pullee kuvakin koiransa kanssa hih........?

        jotta muut ei tee puuroo tai leivo pullia ?? Tai eivät käy pulkkamäessä ??


      • impi-lempi kirjoitti:

        omistavani tätä palstaa !! Mutta kun teen mielipiteet on nyt luettu moneen kertaan, tää on yhtä ja samaa jankkaamista koko ajan ...MIELIPITEENNE ON REKISTERÖITY !!

        Mitään mieleltään sairaiden ihmisten kanssa niillä on ongelma ,milloin tahansa tulen sama paddu alkaa joten Ne ITSE JAKSAA päivystää


      • ??????
        sammakko17 kirjoitti:

        Mitään mieleltään sairaiden ihmisten kanssa niillä on ongelma ,milloin tahansa tulen sama paddu alkaa joten Ne ITSE JAKSAA päivystää

        on mieleltään sairas sun mielestä kun ei jaksa sun kans höpöttää puhelimessa ja kuunnella sun ilkkumisia ystiksistäs kun hädissäs puuskutat? Sanoithan tietäväs kuka oon niin tiedät myös sen että olen terve kuin pukki))))) En vaan haluu enää kuullaa sun ääntäkään. Sori vaan mutta olet kyllä yksinkertasin ihminen minkä tiedän. Niin arvaas kuka on nyt mun vuoro kysyä niinkuin sä kysyit roosa-nikilläs hih))))


    • vinkkejä.;)

      • impi-lempi

        vapaasti käyttämään vähän erilaisempaa taulukkoa ;)


    • Viivi.

      ei ihme että tarvii kattoa mitä suuhunsa... panee.

      • impi-lempi

        suuhunsakin jotain ;))


    • Umpi-Immelle

      menee hukkaan! Mitähän jos vaihtaisi seksin maratonjuoksuun. Siinä mies pääsisi vähemmällä. Iso helpotus sekin, ettei sitten olisi sitä kotijoukkojen komentajaa vaatimassa ihan turhaan siivoiluun ja mattojen tamppauksen. Mutta alkojen viereen sopisi laittaa bordellit, jos nyt miehellä heräisi muutkin kuin viinan houkutukset.

      • impi-lempi

        seksiä maratonjuoksuun,...en ikinä !! ;))


    • JUMPPA MAIKKA

      ..se pump- ei ku itse jumppaaminenkin vie aika paljon. Energiaa.

      • impi-lempi

        mitä kauemmin pump...ei kun siis jumppaa, sen enemmän kaloreita kuluu !! ;))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe