joona leppälä

typerää

en tajua, mitä ihmeellistö siinö on - koska ei sitä jotenkin ymmärrä, että pallo on irrallaan mailassa, se näyttää vaan siltä kuin se olisi siihen liimattu - mitä ihmeen viihdyttävää tuossa olisi, vaikka olisi taitavaa

evvk

8

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä

      mihinkään mennä esiintymään - mietitään nyt vähän mihin tuollaiselle olisi käyttöä, minusta todella tylsä

      • miten selviää

        ei sillä pitkälle mennä;

        minusta tyyppi ei ole edes söpö


      • oikeusmurha
        miten selviää kirjoitti:

        ei sillä pitkälle mennä;

        minusta tyyppi ei ole edes söpö

        en hyväksy kansan valintaa, varmaan kaverit ja sukulaiset äänestäneet,

        todella tylsää, jos se on tällaista, en varmasti katso enää


      • asdlolwefwef
        oikeusmurha kirjoitti:

        en hyväksy kansan valintaa, varmaan kaverit ja sukulaiset äänestäneet,

        todella tylsää, jos se on tällaista, en varmasti katso enää

        oivoi, näkisittepä sen kaiken livenä, se on aivan ihmeellistä.. Ja ei se pallo oo siihen mailaan liimattu -.-' mutta odottakaapa vaan finaalia, siellä joona yllättää


      • YkkösFani
        miten selviää kirjoitti:

        ei sillä pitkälle mennä;

        minusta tyyppi ei ole edes söpö

        ...että semifinaaleissa oli ennen suoraa lähetystä useita harjoituksia n. klo 11 alkaen. Jos vedät tuon setin läpi täysillä 4-5 kertaa lyhyen ajan sisällä niin hattua nostan, jos käsissäsi ei tunnu.


    • 50v

      Täällä näköjään asiaa ymmärtämättömät yrittää päteä. Jos ei itsellä taito riitä samoihin temppuhin mitä Joona esitti, niin ei sitä heti tarvitse ruveta toista haukkumaan. Talentissa ei tarvitse olla maailman tai edes Suomen paras, mutta pitää olla ROHKEUTTA tuoda osaamisensa esille. Vellihousut ei uskalla! Semifinaalissa kaikki oli hyviä omalla alallaan, ei välttämättä parhaita, mutta uskalsivat esittää. Kiitos heille.

    • dyjjhkj

      Hyvä esitys! Ei se nii helppoo oo!

      • Terska.

        Teknisesti finaalin parhaat.. siis lajit jotka vaatii harjoittelua todella eikä ole mitään diipadaapa tasolla liikkuvia.. Taitolentoryhmä, Joona ja Elmeri. Iina on lahjakas mutta ei valmis. Markku on kaukana finaalitasosta. Sit se yks hörhö.. lakkipää.. mitä ihmettä se tekee finaalissa??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe