hevosnaamainen Laura

en lämpene, en

ei tuolla naamalla voi tulla tähdeksi, kun ei ole ulkonäköä naamassa, ei silloin tanssitaito riitä

11

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geneettinen hetki

      tuolla naamalla, ikenet loistaa kuin hevosella, kauhean ruma nainen (kai näin saa sanoa niistä, jotka pyrkivät julkisuuteen)

      • Isetnofret

        Kerta kaikkiaan käsittämätöntä ihmisten ulkonäön ruotiminen, kun he eivät ole menneet ulkonäköään esittelemään vaan tanssitaitoa. Nämä tässäkin ketjussa keskustellut tanssijat, Laura ja Wafa, ovat ihan oikeita ihmisiä ja aitoja naisia, he tanssivat loistavasti ja heidän ulkonäkönsä miellyttää joitakin ja joitakin taas ei. Meillä kaikilla on toki oma makumme ulkonäön suhteen, mutta ilmeisesti käytöstavat ei nykyään ole enää in, kun on pakko päästä nettiin huutelemaan. Totta kai ulkonäöllä on oma merkityksensä esittävässä taiteessa, mutta mun mielestäni on suorastaan sairasta, että ihminen tuomitaan suoralta kädeltä rumaksi, jos se on inhimillinen, ihmisen näköinen, eikä näytä siltä kuin olisi varta vasten luotu teinipoikien päiväunia varten niin kuin jotkut tietokonepeliboxien kansitypsyt.

        Sitä paitsi kaikki "julkisuuteen haluavat" eivät halua julkkiksia, jotka ovat tunnettuja siitä, että ovat tunnettuja, vaikka se kai nykyään trendikästä onkin. Jotkut haluavat ihan oikeasti olla tunnettuja siitä, mitä he osaavat tehdä (ja mm. Wafa ja Laura todella osaavat!) ja haluavat ensisijaisesti viihdyttää meitä muita ja tuoda meille hyvää mieltä - eivät näyttää naamaansa Seiskassa ja haalia julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Se, että joku ihminen on hyvä jossakin, ei anna kenellekään oikeutta repiä, raastaa ja rääpiä. Asiallinen kritiikki on asia erikseen ja senkin olisi hyvä koskea olennaista - tässä tapauksessa tanssia.


    • myönnät että Lauralla sitä tanssitaitoa on.. Kuten jossakin palstalla jo sanottiin, niin suhteellisen harvinaistahan tuollainen kehonhallinta ja liikkuvuus suomalaisilla on.. hänen vartalonsa on todella kaunis. Jos joku mollaa hänen ulkonäköään niin ei ole yhtään sen parempi kuin Talent-tuomariston asiattomat törkyturvat..

      Terveisin eräs itämaisen tanssin tanssija joka myöntää tunteneensa ihailevan kateuden piston sydämessään Lauran aivan kauniista esiintyksestä..

      • diihhhh

        Käykö teillä älypäillä mielessä, että kilpailijat lukevat myös näitä viestejä?
        Tosi mukava varmasti tulla lukemaan ensimmäisenä kuinka ulkonäköä haukutaan jne. Ette varmasti menisi päin naamaa mitään tollaisia törkyjä edes sanomaan?
        Jonkinlaista syytettä nostaisin jo tollaisista kommenteista, ihan täysin asiatonta.

        Taitaa paistaa teistäkin vaan kateellisuus läpi, laura on kaunis ja osaa hyvin myöskin tanssia!
        Minusta on mahtavaa, että on edes uskaltanut mennä kameroiden eteen näyttämään taitojaan, monet ei varmasti uskaltaisi!


      • LauraH89
        diihhhh kirjoitti:

        Käykö teillä älypäillä mielessä, että kilpailijat lukevat myös näitä viestejä?
        Tosi mukava varmasti tulla lukemaan ensimmäisenä kuinka ulkonäköä haukutaan jne. Ette varmasti menisi päin naamaa mitään tollaisia törkyjä edes sanomaan?
        Jonkinlaista syytettä nostaisin jo tollaisista kommenteista, ihan täysin asiatonta.

        Taitaa paistaa teistäkin vaan kateellisuus läpi, laura on kaunis ja osaa hyvin myöskin tanssia!
        Minusta on mahtavaa, että on edes uskaltanut mennä kameroiden eteen näyttämään taitojaan, monet ei varmasti uskaltaisi!

        Onhan se persiistä lukea satunnaisia kommentteja, joissa hymy ja naama haukutaan. Toisaalta, mua on viimeksi sanottu rumaksi joskus 10v sitten, joten ihan virkistävää kuulla etten ole kaikkien mielestä kaunis. Makuja on moneksi.

        Mietin kyllä vähän aikaa, pitäiskö lakata hymyilemästä, mutta sitten totesin että olen onnellisesti avoliitossa eikä mun hymyn tarvitse miellyttää ketään. Itämaisen tanssin piireissä olen tunnettu ja arvostettu, he eivät välitä onko hymyni hevosen vai ei, joten ihan sama. Olihan se Wafakin joidenkin mielestä ruma, vaikka se on minun mielestäni aivan äärettömän kaunis. Ja arvostella saa, kerta olen itseni telkkaan tunkenut. Mutta kiitos silti teille jotka puolustatte ja kykenette ajattelemaan myös sitä, miltä meistä arvostelun kohteista tuntuu.


      • meidän mielipiteemme
        LauraH89 kirjoitti:

        Onhan se persiistä lukea satunnaisia kommentteja, joissa hymy ja naama haukutaan. Toisaalta, mua on viimeksi sanottu rumaksi joskus 10v sitten, joten ihan virkistävää kuulla etten ole kaikkien mielestä kaunis. Makuja on moneksi.

        Mietin kyllä vähän aikaa, pitäiskö lakata hymyilemästä, mutta sitten totesin että olen onnellisesti avoliitossa eikä mun hymyn tarvitse miellyttää ketään. Itämaisen tanssin piireissä olen tunnettu ja arvostettu, he eivät välitä onko hymyni hevosen vai ei, joten ihan sama. Olihan se Wafakin joidenkin mielestä ruma, vaikka se on minun mielestäni aivan äärettömän kaunis. Ja arvostella saa, kerta olen itseni telkkaan tunkenut. Mutta kiitos silti teille jotka puolustatte ja kykenette ajattelemaan myös sitä, miltä meistä arvostelun kohteista tuntuu.

        Laura oli hyvännäköinen, Wafa isoine nenineen ja outoine ulkonäköineen ruma, olen itse nuori mies ja pari muutakin mieskaveria oli samaa mieltä


      • Realismin kannattaja
        meidän mielipiteemme kirjoitti:

        Laura oli hyvännäköinen, Wafa isoine nenineen ja outoine ulkonäköineen ruma, olen itse nuori mies ja pari muutakin mieskaveria oli samaa mieltä

        Sinnehän mennään arvosteltavaksi koko kansan eteen. Lauralla on kyllä melkomoinen hymy, jota ei voi parhaalla tahdollakaan kauniiksi sanoa. Ei mahda mitään...


      • realismin kannattaja
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Sinnehän mennään arvosteltavaksi koko kansan eteen. Lauralla on kyllä melkomoinen hymy, jota ei voi parhaalla tahdollakaan kauniiksi sanoa. Ei mahda mitään...

        niin ei sen nenällä ja muullakaa missikisoissa pärjättäisi, mutta nythän oli kykykisa


      • muka seksikäs?
        realismin kannattaja kirjoitti:

        niin ei sen nenällä ja muullakaa missikisoissa pärjättäisi, mutta nythän oli kykykisa

        vain siksi että kerrankin on lolu jolla on isompi nenä kuin katjalla


      • ei sytytä miehiä
        muka seksikäs? kirjoitti:

        vain siksi että kerrankin on lolu jolla on isompi nenä kuin katjalla

        kai katja samaistui sen ulkonäköön


      • tätönen
        ei sytytä miehiä kirjoitti:

        kai katja samaistui sen ulkonäköön

        joka luullee liikoja itsestään,ehkä tuomarien överi kehu juuri halusikin sen että likasta tuli naurunaihe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe