mustavalkoinen ajattelu on pelkuruutta!

teol. yo

en kestä enää hetkeäkään sitä vihaa, mikä useimmilla uskovaisilla on homoja kohtaan. sen kaltainen halveksunta, tuomitsevuus ja pilkka ei voi olla jumalasta peräisin. eikö raamatussakin lue, että älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi (mat. 7:1-2)?... silti monet uskikset kehittelevät vaikka mitä sairaita fantasioita jumalan viimeisestä tuomiosta, jossa valtava määrä ihmisiä tuomitaan ikuiseen kadotukseen, saatteko te siitä jotain mielihyvää? ---viha ruokkii vihaa, viha ei saa mitään hyvää aikaiseksi. jos tuolla jossain on jumala, joka tuomitsee ihmisen sen perusteella, että rakastuu saman sukupuolen edustajaan, hän ei ole ainakaan minun jumalani. jumala ei voi olla niin helkkarin pieni, ettei pääsisi homouden yli. ihmiset, koko ihmiskunta, kaikki, ovat yhtä, samassa veneessä homot, heterot, naiset, miehet, pääasia on, että käyttäytyy ihmisiksi, koittaa olla hyvä ihminen.

kehoitan jokaista homofoobikkouskovaista etsimään itselleen homokaverin. ennen pitkää joudutte huomaamaan, ettei se ihminen sen enempää turmion iljetys ole kuin tekään.

olen tyytyväinen, että ruotsin kirkko hyväksyi homoliitot, toivon samaa suomeenkin. tasa-arvoa ja tasa-arvoista rakkautta. jos homojen syntisyyttä halutaan perustella takertumalla muutamaan raamatun jakeeseen, niin siinä tapauksessa miksei sitten eletä KAIKESSA raamatun mukaan? niin että naiset takaisin kirkon takaosaan istumaan huivit päässä, ja hui kamala jos kehtaavat avata suunsa jumalanpalveluksessa (1.tim.2: 9-15). ja ainiin (tämä on erit. karismaatikoilla:) kielillä ei saa puhua ääneen, ellei paikalla ole joku joka osaa tulkita 1 Kor. 14:27-28.

ja sitten vielä pari ajatusta sodoman kauhuista (siihen kun aina halutaan vedota): eikö ole kauheampaa, että loot oli valmis tarjoamaan raiskaajille kaksi pientä tyttölastaan, jotta talossa olleisiin miehiin ei koskettaisi (1.moos.19). ---lukekaahan raamattuanne ajatuksella.

19

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Olet aivan oikeassa, että toista ei tulisi tuomita. Me uskovat ehkä kiukuttelemme homoille liian paljon, myönnän.

      "5 Lihan mukaan elävillä on lihan mukaiset pyrkimykset, Hengen mukaan elävillä Hengen mukaiset. 6 Lihan pyrkimykset tuottavat kuoleman, Hengen pyrkimykset elämän ja rauhan. 7 Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua. 8 Ne, jotka elävät turmeltuneen luontonsa mukaisesti, eivät voi olla Jumalalle mieleen."(Room. 8:5-7)

      Meidän tulisi elää hengen, ei lihallisten himojemme mukaan. Kukin tulkitsee omalla tavallaan tätäkin kohtaa koskeeko homoja ja jne.

      "14 "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. 15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. "(Ilm. 22:14-15)

      Huomaa sana KOIRAT! Homoseksuaalesita on käytetty parituhatta vuotta sitten nimitystä KOIRAT. Nykyään lesboja kutsutaan mm. lepakoiksi.
      Jumala sinua siunatkoon! Toivoisin lisää asiallista keskustelua raamatusta ja homoudesta.

    • kolipakteeri

      Raamattu ei turhaan puhuu lopunajan porttokirkosta, eikä seurakunnasta, mistä on Jeesus heitetty ulkopuolelle ja minkä Jeesus joutuu oksentamaan.

      Ilm. 3:13-19

      "13 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
      14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
      15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
      16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
      17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
      18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
      19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus."

      Järkyttävää on olla sellaisen seurakunnanjäsen, mitä homot johtaa ja opettaa! Pyhä Henki kiertää kaukaa sellaisen paikan, sinne tulee ehkä vain enää yksilöille Jumalan sana. Sokeus kohtaa koko porukkaa ja he ylpeilevät vapaamielisyydellään ja heidän alastomuutensa on häpeällistä.

      Jumala ei tule koskaan pyytämään Sodoman homoilta anteeksi, ei Ruotsin homoilta, eikä Suomen... vaan heidän tulee tehdä parannus siitä synnistä, jos mielivät taivaaseen.

      Ap. t. 17:30

      "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. "

      Uskonnollisuutta voidaan harjoittaa.... mutta se ei taivaan ovea kerran avaa.

      Raamattu käskyt ovat mustavalkoisia synnin osalta, eikä koskaan muuksi muutu, vaikka setan lippua heilutettaisiin kuinka kirkon alttarilla.

      http://www.youtube.com/watch?v=-wh_h2ScwDk&feature=related

    • kolipakteeri

      Ei todellakaan Jumala, sillä hän sanoo, että se on kadottava synti. (Room. 1:18-32, 1.Kor. 6:9-10)

      Moni homo tietää tarkkaan kuka ja koska vietteli heidät siihen syntiin.

      Oma homoutesi on syy heikkoon itsetuntosi ja kaikkeen pahaan elämässäsi sekä jopa vainoharhaisuuteen, eivät muut ihmiset. Sen synnin kautta Paholainen tuhoaa lopulta kaiken hyvän elämässäsi ja kaiken pahan lisäksi päädyt ikuiseen eroon Jumalasta eli helvettiin, kannattaako? - Niin ellet tee täyskäännöstä elämässäsi eli parannusta kaikesta synnistä ja usko Jeesukseen. Jeesus pelastaa katuvia syntisiä, eikä tosiaan homous ole ainut kadottava synti, kullakin on omat syntinsä, mutta Jeesus on voimallinen antamaan ne kaikki anteeksi sekä vapauttamaan niistä antamaan elämisen arvoisen elämän.

      Kaikki lähtee liikkeelle nöyrtymisestä Jumalan edessä rukoukseen ja pelastuksen pyytämiseen, että saisi kaikki synnit anteeksi, koska Jeesus on ne ristillä sovittanut. Jumala pelastaa ja muuttaa ihmisen, joka tulee hänen lapsekseen. Joh. 1:12-13, Room.10:9-13, Ap.t. 26:18, 17:24-30, 2:36-41, Mark.16:16,

      Niitä on, jotka ovat saaneet elämisen arvoisen elämän takaisin ja ovat nyt matkalla taivaaseen.

      http://www.youtube.com/watch?v=A20l6HFL0Qs&feature=rela ted

      Matt. 7:24,26

      "Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi."

      Matt. 24:35

      "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa."

      1.Kor. 6:9-11
      "9 You know that wicked people will not inherit the kingdom of God, don't you? Stop deceiving yourselves! Sexually immoral people, idolaters, adulterers, male prostitutes, homosexuals,
      10 thieves, greedy people, drunks, slanderers, and robbers will not inherit the kingdom of God.
      11 That is what some of you were! But you were washed, you were sanctified, you were justified in the name of our Lord Jesus Christ and in [Or by] the Spirit of our God."

      "9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset eli homoseksuaalit
      10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
      11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä."

      Jumala ei ole tarkoittanut yhtäkään ihmistä helvettiin, siksi hän sovitti kaikkien synnit ristillä ja nyt "pallo" on ihmisellä kelpaako hänelle Jumalan valmistama pelastus vai jääkö se käyttämättä.

      2.Kor. 6:1-2

      "1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
      2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä."

      • teol yo

        ensinnäkin homo on homo jo syntyessään, mutta aina jokaisella on joku kenen kanssa harrasti ensimmäistä kertaa seksiä, sitäkö tarkoitat? kuka sinut vietteli heteroksi? ---järkyttävän sivistymätön kysymys.

        minun unelmamaailmassani kenenkään ei tarvitse pelätä sitä, että oma seksuaalinen suuntautuminen tuomittaisi. pojat ja tytöt saisivat deittailla oman sukupuolensa edustajia jo yläasteella ilman että tarvitsisi pelätä kiusaamista ja pilkkaa. ...monet homot ovat joutuneet elämässään sivuraiteelle (huumeita ja irtosuhteita) juuri sen takia, että ovat kokeneet hylkäämistä ja rakkaudettomuutta lähipiirinsä osalta. ---onneksi asenteet ovat muuttuneet parempaan suuntaan.


      • suurinonrakkaus
        teol yo kirjoitti:

        ensinnäkin homo on homo jo syntyessään, mutta aina jokaisella on joku kenen kanssa harrasti ensimmäistä kertaa seksiä, sitäkö tarkoitat? kuka sinut vietteli heteroksi? ---järkyttävän sivistymätön kysymys.

        minun unelmamaailmassani kenenkään ei tarvitse pelätä sitä, että oma seksuaalinen suuntautuminen tuomittaisi. pojat ja tytöt saisivat deittailla oman sukupuolensa edustajia jo yläasteella ilman että tarvitsisi pelätä kiusaamista ja pilkkaa. ...monet homot ovat joutuneet elämässään sivuraiteelle (huumeita ja irtosuhteita) juuri sen takia, että ovat kokeneet hylkäämistä ja rakkaudettomuutta lähipiirinsä osalta. ---onneksi asenteet ovat muuttuneet parempaan suuntaan.

        Alkuperäiseen viestiin täytyy kyllä kommentoida "en kestä enää hetkeäkään sitä vihaa, mikä useimmilla uskovaisilla on homoja". Itse olen joskus puolestani ihmetellyt sitä mieletöntä rakkautta, joka monilla uskovalla on homoja kohtaan. Siis nämä uskovat pitävät homoutta vääränä eivätkä itse sanojensa mukaan halua elää niin, mutta siitä huolimatta tahtovat oikeesti hyvää, tahtovat auttaa elämän eri asioissa, huomioida ja rakastaa niin täysillä kuin vain voivat. Mä vain ihmettelen sitä mieletöntä rakkautta, mikä voi ihmistä kohtaan olla vaikka olisi erikin mieltä asioista!


      • kolipakteeri
        teol yo kirjoitti:

        ensinnäkin homo on homo jo syntyessään, mutta aina jokaisella on joku kenen kanssa harrasti ensimmäistä kertaa seksiä, sitäkö tarkoitat? kuka sinut vietteli heteroksi? ---järkyttävän sivistymätön kysymys.

        minun unelmamaailmassani kenenkään ei tarvitse pelätä sitä, että oma seksuaalinen suuntautuminen tuomittaisi. pojat ja tytöt saisivat deittailla oman sukupuolensa edustajia jo yläasteella ilman että tarvitsisi pelätä kiusaamista ja pilkkaa. ...monet homot ovat joutuneet elämässään sivuraiteelle (huumeita ja irtosuhteita) juuri sen takia, että ovat kokeneet hylkäämistä ja rakkaudettomuutta lähipiirinsä osalta. ---onneksi asenteet ovat muuttuneet parempaan suuntaan.

        Raamatun mukaan homoseksuaalisuus on synti.

        Jeesus ei tule koskaan muuttamaan sanaansa.

        http://www.youtube.com/watch?v=A20l6HFL0Qs&feature=rela ted

        Emme voi yleistää, että ihminen olisi syntymänsä perusteella homo, jos yhdellä miljoonasta on molemmat "vehkeet" ihmisten alkoholin- huumeiden käytön, myrkkyjen tai säteilyn vaikutuksesta.

        homous heikentää ja rappioittaa aina ihmisen ja yhteiskunnan.


        http://www.youtube.com/watch?v=s5L3HyhOc7c&feature=rela ted


        http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela ted

        noin 0,5 % tekee kaikista raiskaukista yli 40 % !!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=247cFx4kQOs&feature=related


      • evl pappi
        kolipakteeri kirjoitti:

        Raamatun mukaan homoseksuaalisuus on synti.

        Jeesus ei tule koskaan muuttamaan sanaansa.

        http://www.youtube.com/watch?v=A20l6HFL0Qs&feature=rela ted

        Emme voi yleistää, että ihminen olisi syntymänsä perusteella homo, jos yhdellä miljoonasta on molemmat "vehkeet" ihmisten alkoholin- huumeiden käytön, myrkkyjen tai säteilyn vaikutuksesta.

        homous heikentää ja rappioittaa aina ihmisen ja yhteiskunnan.


        http://www.youtube.com/watch?v=s5L3HyhOc7c&feature=rela ted


        http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela ted

        noin 0,5 % tekee kaikista raiskaukista yli 40 % !!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=247cFx4kQOs&feature=related

        Kun olin itse seurakuntanuori, mulle opetettiin, että homous on ok. Muistan eräs ilta rukoilleeni ja kysyneeni asiaa Jumalalta, ja kuulin selkeästi, kuinka Jumala puhui. Jumala ilmoitti, että minua on opetettu väärin ja hän sanoi minulle, mitä Raamattuun on kirjoitettu. Muistan, kuinka sanoin Jumalalle: "Mutta Jeesus, minulle sanottiin, että sinä olet rakkaus ja jos ihminen rakastaa toisen ihmisen persoonaa, niin se on sen vuoksi oikein." Ja Jumalan Pyhä Henki sanoi todella selkeästi: "Sinun täytyy osata erottaa rakkaus ja teot toisistaan. Se ei ole väärin, että joku mies rakastaa toista. Mene sinäkin ja ole palava rakkaudessa, mutta sinun tulee olla tarkka, ettet osoita rakkautta väärällä tavalla teoissa." Jumala antoi selkeästi ymmärtää, että on eri asia rakastaa ihmistä kuin naida ihmistä - mies rakastaa miestä niin se on ok Jumalan silmissä, mutta se ei ole jos mies nai miestä.

        Kreikan tunneilta on jäänyt selkeästi mieleen, kuinka viimeisimpien teologisten tutkimusten mukaan kreikan kolmella eri rakkaus-sanalla alkukielessä ei ole merkitystä. Ei ole siis olemassa (ainakaan nykytutkimuksen mukaan) erikseen agape- tai eros-rakkautta. Se ainakin selvensi minulle sitä, ettei ole olemassa jotain eroottista rakkautta ja jumalallista rakkautta erikseen, on olemassa rakkaus ja sitten ihmisen himo, joka voi turmella puhtaan ja aidonkin rakkauden, jota Jumala haluaisi vaikuttaa.

        Ihan tiedoksi niille, jotka aikovat nyt sanoa, etten voi ymmärtää, koska en ole homo ja plaa plaa. Niin tiedän kyllä tarkkaan, mistä puhun. Jos en olisi uskossa, niin makaisin ihan 100% varmuudella miesten kanssa ja naisin kaikkea, mitä liikkuu. Ainoa syy siihen, etten tee sitä, on se, että Jeesus niin selkeästi on puhunut minulle. Joskus kun olen ollut menemässä eri suuntaan, niin Jeesus on puhunut uudelleen, ja olen saanut todellakin kokea sen, että Jumala pitää Raamatun sanasta tiukasti kiinni. Ja Jumala on todellakin osoittanut, että hän voi heittää ihmisen helvettiin, jos ihminen luopuu totuudesta.

        Jumala on todellakin rakkaus, se on täysin totta. Mutta Jumala on myös todella kiivas ja hän vihaa syntiä, vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta yli kaiken. Ketään homoa ei tule tuomita, eikä ketään siihen suuntaan taipuvaista, koska se tarkoittaa myös tuomiota itselleni. Jumala on kuitenkin aivan todella selkeä siinä, mitä hän on puhunut - ja myös siinä, että hän tahtoo antaa voimaa kulkea eteenpäin oikeaan suuntaan kaikesta siitä huolimatta. Kyllähän Raamattu sanoo: "Jos te tänä päivänä kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne."

        Jeesus sanoi: "Jos joku tahtoo minun jäljessäni kulkea, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua." Jos tämä tarkoittaa loppu elämää yksin, niin sitten niin, mutta Jeesuksen seurassa. Onneksi Jumala on puhunut ja rohkaissut kulkemaan eteen päin, vaikka on mua joskus ärsyttänytkin se, että mistä ihmeestä Jumalan on täytynyt keksiä, että alkaa puhumaan mulle.. enkä kyllä tajua sitäkään, miksei Jumala voi kaikille puhua samalla tavalla ja yhtä selkeästi! Toisaalta, Jumala on puhunut ennen kaikkea Raamatussa! Joko me uskotaan Raamattuun ja Raamatun Jumalaan.. tai sitten muokkaamme itse oman jumalan, jota ei todellisuudessa ole olemassa ja joka ei pysty ketään pelastamaan, ja otamme Raamatusta kohtia sieltä täältä mielin määrin.. Mutta silloin ei kyllä voi päästä selville totuudestakaan, eikä myöskään saada rauhaa elämäänsä.

        Uskomattomin juttu vielä tämän kaiken lisäksi on tämä: Kaikesta tästä huolimatta, juuri tällä hetkellä, olen elämässäni aivan mielettömän onnellinen! Elämässä kaikki on mielettömän hyvin, eikä voi olla mitään parempaa, kuin seurata Jeesusta!


      • s<fg<f

        tällaiset ihmiset joilta ei omia mielipiteitä koko
        elämän kestäneen aivopesun jälkeen ole, vaan perusteluksi
        syydetään aina kasa raamatuntekstejä.

        Olen tämän jo ennen sanonut, mutta Jumala ei ole
        Raamattua kirjoittanut, vaan ihmiset ja ihmiset tekevät virheitä.

        Mutta ei näistä ihmisistä kannata välittää, ovat niitä
        samoja, jotka väittävät darwinismin olevan suuri salaliitto
        tai vastaavaa.

        Oletko muuten muistanut jo tämän viikkoisesi lampaan
        uhrata? vai etkö nuodatakaan raamattua kirjaimellisesti.
        Eivätkö kaikki kohdat sittenkään olekaan tärkeitä?
        Ovatko jotkut jo vanhentuneita? No miten perustelet
        sen, että mitä ovat?


      • Ujopelkuri
        s<fg<f kirjoitti:

        tällaiset ihmiset joilta ei omia mielipiteitä koko
        elämän kestäneen aivopesun jälkeen ole, vaan perusteluksi
        syydetään aina kasa raamatuntekstejä.

        Olen tämän jo ennen sanonut, mutta Jumala ei ole
        Raamattua kirjoittanut, vaan ihmiset ja ihmiset tekevät virheitä.

        Mutta ei näistä ihmisistä kannata välittää, ovat niitä
        samoja, jotka väittävät darwinismin olevan suuri salaliitto
        tai vastaavaa.

        Oletko muuten muistanut jo tämän viikkoisesi lampaan
        uhrata? vai etkö nuodatakaan raamattua kirjaimellisesti.
        Eivätkö kaikki kohdat sittenkään olekaan tärkeitä?
        Ovatko jotkut jo vanhentuneita? No miten perustelet
        sen, että mitä ovat?

        Raamattu on sama nyt, aina ja iänkaiken. Ja kristinuskossa Raamattu on Jumalan ilmoittama sana ihmiselle. Ja jos Isä kerran on kaikkivoipa niin miksi hän olisi antanut lapsilleen muodostua vääränlaista tietoa?

        Lammasta ei tarvitse uhrata - Jeesus kuoli jo puolestamme yhtä virheettömänä, kuin tuo lammas. Hän oli uhrikaritsa joka kärsi koko maailman synnit - myös sinun.

        Toki kaikki kohdat ovat tärkeitä, mutta täytyy muistaa että Jeesuksen kuolema vaikutti paljon. Emme enää elä täysin kuolemassa tai suorittamisen maailmassa vaan meille on tullut suurempi armo.


      • fdgdfgdfgdgd

        paha ja nuorena itsetuntoa murentava asia oli homofobia, jonka kohteeksi jouduin. Puoskarointi, uskonnollinen painostus, eheytysterapia, kaatajapapit ja pakkoparantaminen. Siitä olen selvinnyt aikaa sitten ja nyt on hyvä. On ihan mahtavaa huomata kuinka sitä hyvää ja onnellista tulee elämään aina vain lisää! Eikä tarvitse pelätä helvettiä. =)


    • 9+62

      Kiitos.Ymmärrät asiat.
      Homoksi synnytään,niinkuin esim. vasenkätiseksi,mustaihoiseksi ,punatukkaiseksi,ym,ym,
      Olen onnellinen että oma lapseni on voinut asian meille äidille/isälle kertoa!!!!
      RAKKAUS, on suurin kaikista.

      • uskossa oleva homo

        Totean tähän vain, että olen homo ja olen ollut uskossa jo vuosia, ihan ev.lutissa. Olen tätä asiaa itse tutkiskellut ja rukoillut asian suhteen ja todennut, että asia on ok.

        Eipä minulla muuta. Jos seurakunta, muut kristityt tms. minut tuomitsevat niin syntiä tekevät he itse siinä samalla. Minut luotiin tällaiseksi ja hyvä niin.


      • Filadelfi
        uskossa oleva homo kirjoitti:

        Totean tähän vain, että olen homo ja olen ollut uskossa jo vuosia, ihan ev.lutissa. Olen tätä asiaa itse tutkiskellut ja rukoillut asian suhteen ja todennut, että asia on ok.

        Eipä minulla muuta. Jos seurakunta, muut kristityt tms. minut tuomitsevat niin syntiä tekevät he itse siinä samalla. Minut luotiin tällaiseksi ja hyvä niin.

        Jumala rakastaa jokaista, syntiä ei, jos olet selibaatissa niin okei, mutta jos et silloin siitä on tehtävä parannus, sillä Jeesus on kuollut syntiemme tähden.


      • JuneGrace 79
        Filadelfi kirjoitti:

        Jumala rakastaa jokaista, syntiä ei, jos olet selibaatissa niin okei, mutta jos et silloin siitä on tehtävä parannus, sillä Jeesus on kuollut syntiemme tähden.

        Minä olen elävässä uskossa oleva ja vapaakirkkoon kuuluva lesbo, jolle onneksi on selvää se, että Jeesus rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen, synneistäni huolimatta, ja että en pysty tekemään mitään niin pahaa, että voisin sen rakkauden kadottaa.


      • 7+6
        uskossa oleva homo kirjoitti:

        Totean tähän vain, että olen homo ja olen ollut uskossa jo vuosia, ihan ev.lutissa. Olen tätä asiaa itse tutkiskellut ja rukoillut asian suhteen ja todennut, että asia on ok.

        Eipä minulla muuta. Jos seurakunta, muut kristityt tms. minut tuomitsevat niin syntiä tekevät he itse siinä samalla. Minut luotiin tällaiseksi ja hyvä niin.

        Valtiot voivat säätää lakinsa kuten eduskunta äänestää. Joissakin maissa homous ei ole enää rikollista puuhaa, joissakin on.

        Joissakin maissa pedofiilia ei ole rikollista, useimmissa maissa taitaa olla.

        Eläimiin sekaantumisesta samat jutut.

        Raamattu on kuitenkin ainoa ohjenuoramme, joka hyväksyy tai kieltää eri asiat. Homostelun Raamattu yksiselitteisesti kieltää ja pitää sitä syntinä.


    • MasterZeromus

      Noi julkis kristilliset seurakunnat aivan katolisesta kirkosta lähtien! Samaa vanhaa testamenttia ja vääristettyä evankeliumiakun siinä paasataan? Enpä ole kuullut kenenkään saavan Frottauksesta AIDSia ja sukupuolitaudit voidaan muutenkin välttää ehdottomalla uskollisuudessa mihin nuo tekopyhät eivät suinkaan näytä pystyvän. Siis onko kyseessä homous vai anaaliseksi? Nämä ovat kaksi eri asiaa sillä sitä viimeistä harrastavat sentään nuo seurakuntien heterotkin(huolimatta siitä ettei edes naisen perseessä ole mitään vastaan otinta edes väitetty olevankaan mistä hän tyytyisi tuon yhdynnän aikana) ehkäiseekseen siten lasten saannin. Hyi kuin julmaa! Zhna.org on paras!

    • Olen samaa mieltä että ei saisi tuomita toista jos ei näe omaa syntiään ensin.

      "silti monet uskikset kehittelevät vaikka mitä sairaita fantasioita jumalan viimeisestä tuomiosta, jossa valtava määrä ihmisiä tuomitaan ikuiseen kadotukseen, saatteko te siitä jotain mielihyvää?"

      Koskaan en ole vielä elämäni aikana tällaista uskovaista tavannut.

      "jos tuolla jossain on jumala, joka tuomitsee ihmisen sen perusteella, että rakastuu saman sukupuolen edustajaan, hän ei ole ainakaan minun jumalani. jumala ei voi olla niin helkkarin pieni, ettei pääsisi homouden yli. ihmiset, koko ihmiskunta, kaikki, ovat yhtä, samassa veneessä homot, heterot, naiset, miehet, pääasia on, että käyttäytyy ihmisiksi, koittaa olla hyvä ihminen."

      Tässä tapauksessa kristinuskon ja Juutalaisten Jumala ei ilmeisesti sitten ole sinun jumalasi. Jumala vaatii ihmiseltä täydellisyyttä ja täydellistä synnittömyyttä - sellaista kuin mitä ihminen oli ennen syntiin lankeemusta. Ihmiset kuitenkin lankeavat ja siksi Jumala antaa anteeksi. Tietoisessa synnissä eläminen on kuitenkin täysin Raamatun ja Jumalan vastaista ja Hän tuskin katsoo sitä kovinkaan hyvällä sillä usko ilman tekoja on kuollut (Jaak. 2:17)

      "kehoitan jokaista homofoobikkouskovaista etsimään itselleen homokaverin. ennen pitkää joudutte huomaamaan, ettei se ihminen sen enempää turmion iljetys ole kuin tekään."

      Eivät homot ole ihmisinä sen kummempia - eivät toki. Toki molemmat tekevät yhtä paljon syntiä, mutta silti homous on synti ja se on Raamatussa sanottu, eikä jatkuvassa, tietoisessa synnissä eläminen ole Jumalan tahdon mukaista.

      "olen tyytyväinen, että ruotsin kirkko hyväksyi homoliitot, toivon samaa suomeenkin. tasa-arvoa ja tasa-arvoista rakkautta. jos homojen syntisyyttä halutaan perustella takertumalla muutamaan raamatun jakeeseen, niin siinä tapauksessa miksei sitten eletä KAIKESSA raamatun mukaan? niin että naiset takaisin kirkon takaosaan istumaan huivit päässä, ja hui kamala jos kehtaavat avata suunsa jumalanpalveluksessa (1.tim.2: 9-15). ja ainiin (tämä on erit. karismaatikoilla:) kielillä ei saa puhua ääneen, ellei paikalla ole joku joka osaa tulkita 1 Kor. 14:27-28."

      Juuri näin. Raamatun sanaa pitäis noudattaa sillä se on iäinen ja muuttumaton. Jos olet oikeasti uskossa, et voi vain valita muutamaa Raamatun kohtaa joita noudatat ja jättää niitä pois joista et pidä. Sama kuin valitsisi että Älä tapa on ok... mut kyl mä aviorikoksen voin tehdä ku ei se oikeesti voi olla noin ja kyl varastaakki varmasti saa. Raamattua EI VOI leikellä. Kirkossa on asioita joita pitäisi muuttaa. Toki jos homoavioliitot kirkossa menee läpi niin mikäs siinä. Toki parit voidaan siunata - se on sitten enää Jumalasta kiinni siunaako hän liiton vai ei.

      ja sitten vielä pari ajatusta sodoman kauhuista (siihen kun aina halutaan vedota): eikö ole kauheampaa, että loot oli valmis tarjoamaan raiskaajille kaksi pientä tyttölastaan, jotta talossa olleisiin miehiin ei koskettaisi (1.moos.19). ---lukekaahan raamattuanne ajatuksella.

      • 3. Moos, jossa esim miehiä kielletään makaamasta miesten kanssa, on paljon muutakin puhetta Jumalalta. Mm. 3. Moos 21:16-23 minun Raamatussani lukee näin: JA HERRA PUHUI MOSEKSELLE SANOEN: "PUHU AARONILLE JA SANO: JOS JOSSAKIN SINUN JÄLKELÄISISTÄSI, TULEVISSA SUKUPOLVISSA, ON JOKU VAMMA, ÄLKÖÖN HÄN TULKO UHRAAMAAN JUMALANSA LEIPÄÄ. ÄLKÖÖN LÄHESTYKÖ KUKAAN SOKEA TAI ONTUVA, KUKAAN KASVOILTAAN TAI JÄSENISTÄÄN MUODOTON, JALKANSA TAI KÄTENSÄ TAITTANUT, KYTTYRÄSELKÄINEN TAI SURKASTUNUT, SILMÄVIKAINEN, IHOTAUTINEN, RUPINEN TAI KUOHITTU... ÄLKÖÖNKÄ LÄHESTYKÖ ALTTARIA, KOSKA HÄNESSÄ ON JOKIN VAMMA, ETTEI HÄN HÄPÄISISI MINUN PYHÄKKÖÄNI; SILLÄ MINÄ OLEN HERRA..."

        Olen lukenut Raamattua. Minun mielestäni Jumala ei ole kovinkaan oikeudenmukainen eikä näytä vammaiset saavan myötätuntoa. Mutta Daavidia Jumala ei soimannut, vaikka Daavid ja Joonatan rakastivat toisiaan koko sielustaan. Jumalan viha Daavidiin syttyi, kun Daavid otti taistelussa kuolleen miehen vaimon itselleen vaimoksi. Toisin sanoen, miesten välinen rakkaus ei Raamatun mukaan näytä olevan pahaa Jumalan silmissä. Mutta vammaiset ovat. 1. Samuel 1: 26 Daavid suree kuollutta Joonatania, sanoen että "JOONATAN, SINÄ OLIT MINULLE YLEN RAKAS. RAKKAUTESI OLI MINULLE IHMEELLISEMPI KUIN NAISEN RAKKAUS".


    • Lait

      Onko luonnonlait pelkuruutta ? Homot eivät lisäänny ja homoilu on luonnonvastaista.
      Tuomitseminen ja synnistä huomauttaminen ovat kaksi eri asiaa. Jeesus ja apostolit käskivät pitää kiinni säännöistä ja käskivät NUHDELLA sitä joka syntiä tekee. Jos sinua ahdistaa Raamatun musta-valkoisuus, niin älä lue sitä. Älä tule kirkkoon !!!

      Mikä on hyvä ihminen ? Miten käyttäydytään ihmisiksi`? Mistä nämä mainitsemasi krtiteerit ovat peräisin ?
      Kristillisyydessä EI PELASTUTA "olemalla hyviä ihmisiä !"

      Homoilulla EI OLE mitään tekemistä tasa-arvonm tai ihmisoikeuksien kanssa, vaan kyseessä on moraalikysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe