monenlaista juttua

käsityksiä voi olla

Moni käsittää, että rakkaus on pelkkää lässytystä ja kaikkien tekojen hyväksymistä, vaikka se ei aina ole sitä. Jos olet uskossa ja sinua koetellaan, muista että kultakin koetellaan, onko se aitoa. Siihen on jo etukäteen valmistettu ulospääsytie. Uskovaisen tulee kertoa uskosta toisille, eihän lamppuakaan laiteta vakan alle, vaan se laitetaan lampunjalkaan, että se loistaisi jokaiselle huoneeseen tulijalle. Jo kauan uskossa olleen ihmisen olisi hyvä kirjoitella täällä, koska sellainen ihminen tietää paljon ja osaa vastata monenlaisiin kysymyksiin. Nuoret ovat monesti kärsimättömiä ja tempperamenttisia, vaikka uskonasioista keskustelevan on tärkeää jaksaa säilyttää malttinsa. Tempperamenttisille luonteille se ei ole aina helppoa, mutta siihen olisi pyrittävä kuitenkin. Kysyvä ei tieltä eksy, ja joskus sokea kanakin voi löytää kultajyvän!

http://www.vapauteen.com/joku_rakastaa_sinua

5

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen sanoista

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys. (Joh.10:10)

• siihen on syynä

Kaikki ihmiset ovat syntisiä. Olet mielestäsi kuinka synnitön tahansa, olet Jumalan edessä syntinen. Sinun tulee katua omia syntejäsi, ei vain siksi, että synti on harmillista ja aiheuttanut mielipahaa itsellesi ja muille, vaan siksi, että synti on ennenkaikkea rikkomus Jumalaa vastaan.Usko, että Jeesus Kristus, Jumalan Poika, kuoli sinun syntiesi tähden. Jeesus ei kuollut ihmisjoukkojen tähden, hän kuoli sinun tähtesi. Hän antoi henkensä, sillä Hän tiesi, ettet sinä kykene hyvittämään pahoja tekojasi Jumalan edessä. Jeesus maksoi täyden hinnan sinun vapaudestasi; hän hyvitti sinun syntisi ja on halukas pyyhkimään ne pois. Jeesus on tehnyt kaiken valmiiksi, mitä sinun pelastamiseksi tarvitaan. Tänä päivänä hän tarjoaa sovintoa sinun ja Jumalan välille, vain siksi, että hän rakastaa sinua.

• kohti totuutta
        siihen on syynä kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat syntisiä. Olet mielestäsi kuinka synnitön tahansa, olet Jumalan edessä syntinen. Sinun tulee katua omia syntejäsi, ei vain siksi, että synti on harmillista ja aiheuttanut mielipahaa itsellesi ja muille, vaan siksi, että synti on ennenkaikkea rikkomus Jumalaa vastaan.Usko, että Jeesus Kristus, Jumalan Poika, kuoli sinun syntiesi tähden. Jeesus ei kuollut ihmisjoukkojen tähden, hän kuoli sinun tähtesi. Hän antoi henkensä, sillä Hän tiesi, ettet sinä kykene hyvittämään pahoja tekojasi Jumalan edessä. Jeesus maksoi täyden hinnan sinun vapaudestasi; hän hyvitti sinun syntisi ja on halukas pyyhkimään ne pois. Jeesus on tehnyt kaiken valmiiksi, mitä sinun pelastamiseksi tarvitaan. Tänä päivänä hän tarjoaa sovintoa sinun ja Jumalan välille, vain siksi, että hän rakastaa sinua.

Sinun uskosi on kuin käsi, jonka ojennat vastaanottamaan lahjan. Ojenna kätesi ja hän antaa sinulle lahjan — iankaikkisen elämän hänen yhteydessään.

Jeesus näkee halusi tulla Hänen luokseen. Voit puhua Jumalalle tai Jeesukselle rukoilemalla häntä. Rukous on aivan tavallista puhetta, mutta tällä kertaa puhettasi kuuntelee kaikkitietävä Jumala. Jumala tahtoo kuulla sinua, aivan kuin hyvä isä tahtoo kuulla lapsensa äänen. Jeesus rakastaa sinua paljon enemmän kuin voit edes kuvitella!

• tärkeä asia
        kohti totuutta kirjoitti:

Sinun uskosi on kuin käsi, jonka ojennat vastaanottamaan lahjan. Ojenna kätesi ja hän antaa sinulle lahjan — iankaikkisen elämän hänen yhteydessään.

Jeesus näkee halusi tulla Hänen luokseen. Voit puhua Jumalalle tai Jeesukselle rukoilemalla häntä. Rukous on aivan tavallista puhetta, mutta tällä kertaa puhettasi kuuntelee kaikkitietävä Jumala. Jumala tahtoo kuulla sinua, aivan kuin hyvä isä tahtoo kuulla lapsensa äänen. Jeesus rakastaa sinua paljon enemmän kuin voit edes kuvitella!

Tässä kerrotaan miten Jeesus haluaa pelastaa sinut

http://www.tulta.net/Pelastus/uskoon.htm

• Anonyymi

Mul on aivan ihana ystävä... Uskovainen ja tulin itse uskoon hiljattain ja hän vastaa mulle kaikkiin kysymyksiin jotka mua vaivaa tai en ymmärrä jotain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe